Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset haluavat miesten pukeutuvan kovin poikamaisesti, "nuorekkaasti" ja renttumaisesti?

Vierailija
21.10.2016 |

Missä perimmäiset syyt?

Uskon, että yksi syy on jonkinlainen isäinho tai miesviha, ei haluta että mies on MIES vaan vähän sellainen poikamainen jotta nainen pääsee jollain tavalla "niskan päälle" koska toinen on pojan näköinen.

Naiset eivät kestä sitä, että mies on kovin edustava ja huoliteltu. Naiselle tulee riittämättömyyden tunnetta jos mies on erityisen tyylikäs ja siisti.

Kommentit (100)

Vierailija
1/100 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mä haluaisin mun miehen pukeutuvan rumasti?

2/100 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö sinun hakeutua stylistiksi tai vaatturiksi? Aihe on selvästi hyvin lähellä sydäntäsi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/100 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirttäydy sinne sun mummos vaatekaappiin, josta sä haet vaattees.

Vierailija
4/100 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kato loaferhullu saapui taas palstalle

Vierailija
5/100 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ne rakastuu renttuihin. Eikö ole vielä mennyt perille?

Vierailija
6/100 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä haluan, että mies pukeutuu siististi. Oman isäni pukeutuminen oli järkyttävää. Vaatteet mitä sattuu ja kengät hui hirvitys. Omalla miehellä siistejä paitapuseroita ja bleisereitä. Tummia farkkuja. Näin pukeutuu arkisin. Juhlaan tumma puku.

Vierailija
7/100 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitettu asiattomaksi.

Vierailija
8/100 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se saa miehen näyttämään edes sekunnin murto-osan verran nuorelta ja sitä kautta saa luulemaan, että tässä ollaan vielä itsekin nuoria.

Samasta syystä miehen tykkäävät ponnaripäisistä ja raikkaan näköisistä naisista. Se on se nuoruus, jota havitellaan ja kuvitellaan ja kaivataan.

Vierailija
9/100 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitettu asiattomaksi.

En voi olla ainoa joka tuohon perkeleen loafer-hulluun on kyllästynyt.

Vierailija
10/100 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tätä on vaadittu?

Vierailija
11/100 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tätä on vaadittu?

Ap vaatii

Vierailija
12/100 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas loafer-mies chinoineent taas paikalla.

Laitetaan hashtageja niin saadaan aikanaan tehtyä näistä kiva kokoelma. #chinos #loafers

Vierailija
13/100 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mua aina naurattaa, kun näen yli 70-vuotiaan hipsterimiehen. Vaikka ei siis saisi.

Vierailija
14/100 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä perimmäiset syyt?

Uskon, että yksi syy on jonkinlainen isäinho tai miesviha, ei haluta että mies on MIES vaan vähän sellainen poikamainen jotta nainen pääsee jollain tavalla "niskan päälle" koska toinen on pojan näköinen.

Naiset eivät kestä sitä, että mies on kovin edustava ja huoliteltu. Naiselle tulee riittämättömyyden tunnetta jos mies on erityisen tyylikäs ja siisti.

Tai sitten koska jännämies kiihottaa.

Vierailija
15/100 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei chinosmän loafereissasi. Mua kiihottaa oma ukkoni kaikkein eniten ihan ilman vaatteita.

Vierailija
16/100 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mua aina naurattaa, kun näen yli 70-vuotiaan hipsterimiehen. Vaikka ei siis saisi.

Musta se on vaan ihanaa. Tästä 104 vuotiaasta patusta voisi moni nuorempikin ottaa mallia: http://www.boredpanda.com/elderly-man-hipster-style-gunther-krabbenhoft/

Vierailija
17/100 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä perimmäiset syyt?

Tai sitten koska jännämies kiihottaa.

Jännämiesjankkaajaakin kiinnostaa loaferit?

Vierailija
18/100 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on poikamaisella tavalla hyvävartaloinen, litteävatsainen, harteikas ja sopusuhtainen. Sen sijaan tukka on lähtenyt häneltä päästä jo nuorella iällä.

Siitä kun koetat piirustaa hänet erilaisiin vaatteisiin ja miettiä, paljonko eri vaatteet vanhentavat tai nuorentavat häntä. Vuosikymmeniä.

Vierailija
19/100 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta se on vaan ihanaa. Tästä 104 vuotiaasta patusta voisi moni nuorempikin ottaa mallia: http://www.boredpanda.com/elderly-man-hipster-style-gunther-krabbenhoft/

Palstamamman mielestä tällä miehellä on ällöt miesvaatteet. Pitäisi pukeutua huppariin ja vansseihin, saisi vähän nuorennettua itseään eikä olisi mikään "pappa"

Vierailija
20/100 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua miellyttää monenlaiset tyylit (kolmiosainen puku=ihana, Johnny Deppin boheemi rokkarityyli=ihana), muttei kaikki. Lisäksi jokaisen tyylin voi tehdä hyvin tai huonosti, ja minua "häiritsee" enemmän huono toteutus kuin se ettei tyyli ole nyt ihan se minulle mieluisin. Ennemmin siis katson hyvin toteutettua purjehdustyyliä (josta noin periaatteessa en välitä) kuin huonosti istuvaa kolmiosaista pukua tai epäonnistunutta boheemirokkari-tyyliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan