Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksiköhän keski-ikäiset naiset on niin kovia haukkumaan kauniimpia nuorempia naisia?

Vierailija
20.10.2016 |

Olen ihmetellyt tätä usein. Tietynlaiset naiset harrastavat tätä mielellään. Pyrkivät piilovittuilulla myös vähättelemään näitä naisia.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko homma niin, että se joka nuorena haukkuu, jatkaa haukkumistaan niin keski-ikäisenä kulm vanhanakin.

Vierailija
42/56 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olisin huomaavinani, et nuoria naisia haukkuu ja arvostelee eniten toiset nuoret naiset ja pllunkipeät, saamattomat miehet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin kaikki haukkuu kaikkia, koska netti. Eniten haukutaan niitä, jotka poikkeaa massasta oli se sitten miten hyvänsä.

Vierailija
44/56 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miehetkö eivät teet tuota?

Olin kesätöissä opiskelu aikaan siivoamassa, oli täysin miesvaltaisia paikkoja joku korjausfirma ja autoliike, mutta mistään ei tullut mitään negatiivista palautetta paitsi tätien täyttämästä pankista.

Paikan päällä olin kaikille ilmaa ja työsketelin pankin ollessa suljettuna, silti henkilökuntaa joskus näkyi.

Muissa kohteissa jos ihmisiä oli paikalla minua kohdeltiin kuin ihmistä, neuvoivat miehet vielä että heidän taukotilan tuhkista oli turha joka päivä tyhjentää ja puhdistaa, riittää tyhjentäminen silloin kuin se on täynnä.

Pankintädit valittivat kokoajan vain pomolleni niin pahaksi meni tilanne, että sain siirtyä toiseen kohteeseen.

Se oli sääli koska pankissa oli siihen aikaan ateriaetu ja ateriat tuotiin pankkiin ja sain ottaa ylijääneet ruuat mukaani tai heittää roskiin. Astiat oli kuitenkin putsattava, ja ruuat olivat hieman toista tasoa, mihin tonnikalalla ja kaurapuurolla elävä opiskelija oli tottunut.

Vierailija
45/56 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä nuoria julkkisnaisia kyllä haukkuu ihan varmasti eniten toiset nuoret naiset, eihän me vanhemmat edes tiedetä niitä! Ei ainakaan mun ystäväpiirissä tiedetä suurinta osaa, emme me seuraa julkkiksia. En esim. tiedä yhtäkään missiä viime vuosilta, en tiedä useinkaan kenestä julkkisnaisesta täällä puhutaan, tiedän Sannin ja minusta hän oli todella suloinen siinä Röyhkän elokuvassa, mutta Röyhkän tuotannon tunnen paremmin kuin Sannin. Jenni Vartiaista täällä morkataan, mutta en yhtään usko, että asialla ovat vanhemmat naiset, Jennihän on kaunis ja tyylikäs, vaikka en musiikistaan pidäkään. En tunne myöskään monia näyttelijöitä, koska en katso telkkaria, en seuraa sarjoja enkä katso juurikaan valtavirran elokuvia. Adele on suuresti ihailemani nainen, jumalainen laulaja, ei ole lähtenyt mukaan hömppään, tyylikäs. Ja toki kauniskin, minusta myös ylipainoinen ihminen voi olla kaunis ja upea.

Ainakin omalla työpaikallani olemme kuin yhtä suurta perhettä, nuoret ovat aivan erityisessä suojeluksessa, jos näin voidaan sanoa. Nytkin eräs työkaveri jäi pienen vauvan yksinhuoltajaksi ja yritämme kaikin tavoin tukea häntä vaikeassa tilanteessa. Haluan, että uudet työntekijät tuntevat olonsa tervetulleeksi ja että heidät otetaan porukkaan heti alusta lähtien. Sellaista sain itsekin kokea kun tulin uutena, nuorena ja epävarmana työpaikkaani. Ei tulisi mieleenkään olla ilkeä jollekin, olipa nuori tai vanhempi, nainen tai mies. Meillä on niin kiva työporukka, että vietämme aikaa yhdessä myös vapaa-ajalla.

Tyttäreni on nuori, fiksu nainen ja tuen häntä kaikessa. Seuraan ihaillen hänen ja kavereittensa elämää, muistan vielä hyvin tuon nuoruuden innon ja vapauden. Tietysti joskus on mielessä kaiho, että itseltä tuo kaikki on jäänyt taa jo ajat sitten ja sitä suuremmalla syyllä tsemppaan tyttöäni elämään nuoruuden täysillä, sillä se on hetkessä ohi. En kaipaa silti nuoruuteen, olen onnellinen juuri tässä ja nyt ja nautin elämästä ehkä enemmän kuin koskaan ennen.

Siskoni on 60 v ja sanoo, että elämä vain paranee ikävuosien myötä. Jossain vaiheessa tietysti tulee se taitekohta, jolloin alkaa alamäki. Toisaalta eri ikäisinä nauttii erilaisista asioista. Äitini on yli 80 v ja on vieläkin elämänhaluinen ja -iloinen. Hän nauttii kun saa tehdä paljon käsitöitä, lukea, istuskella kesäpäivät  pihakeinussa, saunoa rauhassa, katsoa telkkarista luontodokumentteja ja kuunnella tuntikausia radiota päivässä. Nämä ovat asioita, joista hän haaveili nuorena ison perheen äitinä ja maatalon emäntänä. Ei niitä nuoruuden juttuja enää kaipaa keski-iässä, eikä vanhana keski-iän tekemisiä.

Sekä miehissä että naisissa on ikäviä ihmisiä ja vieläpä kaikissa ikäryhmissä. Ihan vasta tässä juttelin teini-ikäisen sukulaispojan kanssa kouluasioista ja voi että oli vastahankainen poika. En silti ajattele, että kaikki teinipojat ovat yhtä hankalia. En myöskään ajattele, että kaikki nuoret naiset ovat kiinnostuneita vain ulkonäöstä, vaikka jotkut ovat. Hoitoalalla voi olla, että raskas työ tekee ihmisestä katkeran ja väsyneen ja silloin helposti ilkeilee muillekin. Nuoret ovat näille otollinen kohde epävarmoina vasta-alkajina, mutta kyllä usein tuosta happaamuudesta saavat kärsiä muutkin. Lisäksi se vain pitää paikkansa, että mitä itse annat sitä saat takaisin, olen tämän lukuisia kertoja todennut.

Elämä voi olla ihanaa tai kurjaa kaikenikäisinä, itse voimme siihen kaikkein eniten vaikuttaa!

Vierailija
46/56 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nykyään eletään vihasta, ihan yleisesti.

Vierailija
47/56 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, taitaa olla TAAS keski-ikäisen naisettoman miehen aloitus. Tosiasiahan on, että miehet ovat kipeän katkeria ja kateellisia paitsi nuoremmille miehille, myös ikäisilleen naisille. Monenkohan keski-ikäisen miehen suusta olen kuullut, että "elämä on jo eletty"? Naisilla taas tuntuu silloin alkavan uusi elämä, kun lapset aikuistuu ja jää omaa aikaa. Tottahan se on, että mies vanhenee nopeammin ja kuolee nuorempana, mutta kyllä siihenkin voisi yrittää vaikuttaa, eikä vain tyytyä rapistumaan ja katkeroitumaan. Ottakaa miehet itseänne niskasta kiinni ja huomatkaa miten ihanaa on sentää elää! Ei tuolla asenteella saa naista, ei nuorta eikä vanhaa.

Vierailija
48/56 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää yliksellä niin näkyy ketkä eniten nuoria naisia haukkuvat.  Siellä on tavisnaisten kuvia ja hirveät listat mikä pielessä yms

Vierailija
49/56 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kyllä tekevät jotkut miehet . Ei ehkä niin paljon in real life mutta netissä. Jos on komea tyylikäs nuori mies naisten mieleen, niin joku tulee haukkumaan homoksi.. niinkuin esim eilen tällä palstalla oli gallup missä oli komeiden miesten kuvia. No tulihan sinne jo pari miestä sanomaan et ne on homoja.

Vierailija
50/56 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa kyllä tekevät jotkut miehet . Ei ehkä niin paljon in real life mutta netissä. Jos on komea tyylikäs nuori mies naisten mieleen, niin joku tulee haukkumaan homoksi.. niinkuin esim eilen tällä palstalla oli gallup missä oli komeiden miesten kuvia. No tulihan sinne jo pari miestä sanomaan et ne on homoja.

Miksei nainenkin voi haukkua miestä homoksi?

Vierailija
51/56 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt tätä usein. Tietynlaiset naiset harrastavat tätä mielellään. Pyrkivät piilovittuilulla myös vähättelemään näitä naisia.

Kyllä nuoret naiset haukkuvat keski-ikäisiä naisia hanakammin ja nimenomaan keski-ikäisten ulkonäköä rajusti. Vähättely on myös yleistä. Ilmeisesti ei ymmärretä että keski-ikä tulee kaikille jollei ehdi kuolla kupsahtaa ennen sitä. Itse olen kohta keski-ikään kipuamassa ja moni vanhimmista ystävistäni ovat keski-ikäisiä, en ole koskaan kuullut heidän haukkuvan tai vähättelevän nuoria naisia mutta he ovat saaneet osakseen nuorilta naisilta ihan julkista ivailua.  

Vierailija
52/56 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin kesätöissä opiskelu aikaan siivoamassa, oli täysin miesvaltaisia paikkoja joku korjausfirma ja autoliike, mutta mistään ei tullut mitään negatiivista palautetta paitsi tätien täyttämästä pankista.

Paikan päällä olin kaikille ilmaa ja työsketelin pankin ollessa suljettuna, silti henkilökuntaa joskus näkyi.

Muissa kohteissa jos ihmisiä oli paikalla minua kohdeltiin kuin ihmistä, neuvoivat miehet vielä että heidän taukotilan tuhkista oli turha joka päivä tyhjentää ja puhdistaa, riittää tyhjentäminen silloin kuin se on täynnä.

Pankintädit valittivat kokoajan vain pomolleni niin pahaksi meni tilanne, että sain siirtyä toiseen kohteeseen.

Se oli sääli koska pankissa oli siihen aikaan ateriaetu ja ateriat tuotiin pankkiin ja sain ottaa ylijääneet ruuat mukaani tai heittää roskiin. Astiat oli kuitenkin putsattava, ja ruuat olivat hieman toista tasoa, mihin tonnikalalla ja kaurapuurolla elävä opiskelija oli tottunut.

Ei hyvää päivää sentään. Sinä saat palautetta työstäsi ja teet siitä sukupuolikysymyksen ja keinon päästä haukkumaan vanhempia naisia. Miksiköhän nuorilla naisilla on kova niin kova tarve mollata niitä tätejä ja mielistellä setiä? Onko päähäsi pälkähtänyt, että jossain pankissa ja autokorjaamossa saattaisi olla hieman erilaiset puhtauskriteerit? Se mikä riittää autokorjaamossa, ei tule kuuloonkaan pankin tiloissa? Ja syy tähän ei taida olla keski-ikäiset naiset, vaan asiakkaat. No tietysti sinun mielestäsi ne ovat nimenomaan keski-ikäiset naisasiakkaat, jotka nyrpistelevät pankkitiloille, jotka on siistitty autokorjaamon standardeilla. Saahan siitäkin mahdollisuuden haukkua tätejä.

Minunkin kesätyöpaikassa siivoojana miehet oli niinku silleen tosi reiluja, tulivat ihan auttamaan kärryjen kanssa ja kehuivat milloin mistäkin. Saattoipa joku ihan kopaista perseestä, oli se niin ehanaa. Naiset vain keskitty mun työn jälkiin, pthyi. Kateellisia olivat selvästi, nih.

Vierailija
53/56 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin hiukan alle 4-kymppisenä uuden ammatin ja samassa ryhmässä oli suurin osa noita parikymppisiä. Olin aivan järkyttynyt siitä arvostelun ja haukkumisen määrästä, joka heidän suustaan päivittäin pääsi. Ainakaan omassa keski-ikäisessä ystäväpiirissäni ei noin rankasti haukuta ketään, ei nuoria eikä vanhoja. Moni noistakin tytöistä olisi ollut varmaan kivojakin, jos olisivat jättäneet pois sen armottoman haukkumisen ja negatiivisuuden. Tiedä sitten oliko kyse vain erityisen huonokäytöksisistä nuorista vai kertoiko tämä otos jotain yleisesti tuon ikäisistä. Huolestuttavaa mielestäni on, että näistäkin ihmisistä tuli työntekijöitä alalle, jossa täytyisi osata olla empaattinen ja kohdata monenlaisia ihmisiä...

Vierailija
54/56 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samahan se on miehillä.Ollaan kateellidia nuoremmille ja pojitellaan.

No ei tää nyt ihan näinkään mene. Miesvaltaisilla palstoilla ei käytetä yhtä paljon aikaa ja energiaa nuorten julkkismiesten haukkumiseen kuin täällä käytetään nuorten julkkisnaisten haukkumiseen.

Kyllä vaan.Komea nuorimies saa jatkuvasti vanhoilta kurppaäijiltä kuulka olevansa homo.Kateutta ei mitään muuta!

Vierailija
55/56 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tunne av:n ulkopuolelta ketään keski-ikäistä joka haukkuu nuoria naisia.

Vierailija
56/56 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvää päivää sentään. Sinä saat palautetta työstäsi ja teet siitä sukupuolikysymyksen ja keinon päästä haukkumaan vanhempia naisia. Miksiköhän nuorilla naisilla on kova niin kova tarve mollata niitä tätejä ja mielistellä setiä? Onko päähäsi pälkähtänyt, että jossain pankissa ja autokorjaamossa saattaisi olla hieman erilaiset puhtauskriteerit? Se mikä riittää autokorjaamossa, ei tule kuuloonkaan pankin tiloissa? Ja syy tähän ei taida olla keski-ikäiset naiset, vaan asiakkaat. No tietysti sinun mielestäsi ne ovat nimenomaan keski-ikäiset naisasiakkaat, jotka nyrpistelevät pankkitiloille, jotka on siistitty autokorjaamon standardeilla. Saahan siitäkin mahdollisuuden haukkua tätejä.

Minunkin kesätyöpaikassa siivoojana miehet oli niinku silleen tosi reiluja, tulivat ihan auttamaan kärryjen kanssa ja kehuivat milloin mistäkin. Saattoipa joku ihan kopaista perseestä, oli se niin ehanaa. Naiset vain keskitty mun työn jälkiin, pthyi. Kateellisia olivat selvästi, nih.

Meni sinulta homma hieman ohi, olen jo pidemmän aikaa ollut keski-ikäinen täti, vastastin vain kysymykseen, jossa kysyttiin juuri eikö muka miehet hauku nuoria naisia, en lähtenyt tekemään asiasta mitään sukupuolikysymystä, vaan vastasin siihen liittyvään kysymykseen.

Muissa kohteissani, jotka olivat pääasiassa toimistoja oli sukupuolijakaumat aikalailla tasan ja kiitosta sain niistäkin. Korjaamo ja automyymälä olivat sellaisia, että siinä missä pankissa oli vain yksi mies eli pomo, niin niissä oli vain yksi nainen eli toimistotyttö.

Jäi vähän epäselväksi, että noissakin firmoissa siivosin vain toimisto- ja asiakastilat. Tilat joissa autoja pidettiin siivottiin suurilla koneilla ja se oli silloin pelkästään miesten työtä. Korjaamon korjaamotiloissa en tainnut koskaan edes käydä, tuskin mulla oli edes avaimia sinne kai siellä jotain sähkölaitteita, kuten televisioita ja muita korjattiin, silloin vielä korjattiin muutakin kuin autoja.

Siivouksen taso ei nyt hirveästi muutu kirjoitetaanko huoneessa 100 000 mk lainapapereita vai tehdäänkö kauppakirjat 100 000 markan autosta.

Tuo oli aikaa, että pankinjohtajan puheille mentiin lakki kourassa ja laina otettiin sieltä mistä saatiin jos saatiiin, mutta vierivieressä oli usempia autokauppoja, joista valita.

Mitä palautteeseen tulee kukaan pankissa ei koskaan sanonut minulle mitään.

Yksi kerta taisi olla, kun kerrottiin suoraan, että neuvotteluhuoneessa heillä oli illalla tilaisuus, joten saisin tulla siivoamaan vasta aamuyöstä ennen pankin avautumista ja tämäkin viesti oli paperilla.

Minä en ollut siis kuin kiusallinen haitta näille täti-ihmisille.

Sukupuoli kysymyksenä näin tuon vahvasti, koska toinen työni samana kesänä oli kaupungin parhaaseen yö-kerhoon lippujen myyminen perjantai ja lauantai iltaisin siis jononkin kahteen tai kolmeen yöllä. Miehiltä en muista saaneen negatiivista palautetta toisenlaista sitäkin enemmän. Paljon enemmän kuin tarpeeksi ja jos kyseessä oli nuorempi pairiskunta ei ollut epätavallista että ensin tuli mieheltä kohteliasuuksia ja samantien mustasukkaiselta nuoreltakin naiselta pahaakin vittuilua. Oma ikäni ei muuten olisi riittänyt edes sisäänpääsyyn koko yökerhoon, onneksi ovimiehet tarkastivat paperit, ettei minun täytynyt. Niinä iltoina kuin olin töissä paikkaan oli mielettömät jonot.

Toki pahimpia olivat juuri nykyisen oman ikäiseni ikäiset vanhat kääkät, jotka tulivat paikalle keskenään.

Mitä tuohon autokaupan siivoamisen standardeihin tulee, silloinen pomoni olleensa siivousfirmassa aikoinaan, kun telkkarista tuli se Andy-mainos vai mikä pesuaine se olikaan, jossa nainen pudottaa nenäliinan juuri pestylle lattialle ja hieman pyyhkäisee, mutta valkoinen liina pysyi vitivalkoisena.

Tuo mainos tuli kai 70 luvulla, niin eikös yksi autoliikkeen perijätär juurikin hinkannut autojen esittelyhallin lattiaa jollain silkkiliinalla ja suuttui pomolleni kunnolla, kun ei käynyt ihan kuin mainoksessa.

Jälkeenpäin olen urallani juuri tehnyt ja purkanutkin ostajan puolella siivoussopimuksia. Omasta siivouskokemuksesta oli hyötyä.

Suurin on ollut useampien satojen ihmisten toimitalo, mutta toisessa myös satojen ihmisten firmassa jouduin sopimuksia usein myös purkamaan. Todettu on, että yksittäisiä ihmisiä vaihtamalla jälki ei parantunut, etenkin tuohon aikaan, kun 90 luvun lamasta oltiin pääsemässä eroon firmojen kilpailu oli kovaa ja työvoiman vaihtuvuus muutenkin suurta.

Reklamaation jälkeen yritys saattoi jonkun aikaa tsempata, usein ei sitäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän