Millaisessa pesussa paidasta lähtee DNA pois?
Jos pesee 40 asteessa, tuhoutuuko DNA? Jos paidassa on ihmisen tuoksu pesun jälkeen, onko silloin myös DNA:ta?
Kommentit (15)
Tv-sarjoista oppineena sanoisin, että turvallisempi vaihtoehto on polttaa vaate tynnyrissä takapihalla.
Periaatteessa kloori tuhoaa sen, älä käytä yl 40 asteen pesukämpötilassa tai saat keuhkovaurion.
Sonera lähtee pois 90 asteen pesussa
Polttamalla paidan ei tarvitse miettiä moista.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä olet mennyt sössimään?
Oletinkin että tää mielikuva tulee mun kysymyksestä 😆
Ei vaan haluan dnan säilyvän ja mietin onko se tuhoutunut.
Älkää kysykö miksi 😆
Vierailija kirjoitti:
Sonera lähtee pois 90 asteen pesussa
joo mutta helpon on sanoa irti sopimus...toki jos on määräaineinen...
Kaikkee sheissee sitä kysytäänkin
Aikoinaan kun kävin vieraissa, ostin halpis t paitoja jotka sitten reissun jälkeen heitin roskiin. Ei jää kiinni tuoksuista tai tahroista tai vieraista hiuksista
Oliko tämä jatkokysymys siihen, että "Miten hävitän ruumiin" ?
Kai nyt joku tietää säilyykö DNA pesussa? Jos likaisen paidan pesee kevyessä pesussa, niin että se vielä tuoksuu kyseiselle ihmiselle, jääkö DNA jäljelle?
Ap
Jopas. Ei kuulosta äudin kultapojalta nämä sun lauantaikyssärit. Tosin ihan perusvauvakamaa.. 😶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletinkin että tää mielikuva tulee mun kysymyksestä 😆
Ei vaan haluan dnan säilyvän ja mietin onko se tuhoutunut.
Älkää kysykö miksi 😆
Kannattaa laittaa tiiviiseen muovipussiin ja suojata auringonvalolta. Muista että raiskauksen syyteoikeus vanhenee 6 vuodessa, eli laput vetämään ennen sitä. Toivotaan että mies nousee kuuluisuuteen ja rikkauksiin ennen sitä 👍 Kuulusteluissa kerro tapahtumien kulusta epäjohdonmukaisesti, sano että olit niin peloissasi ja lamaantunut etten kyennyt vastustelemaan, tekijällä sinuun valtasuhde ja pelkäsit väkivaltaa koska huoneen nurkassa oli esim jääkiekkomaila tms astalo.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä jatkokysymys siihen, että "Miten hävitän ruumiin" ?
No jos mä haluan DNAn säilyvän niin mitäpä lottoot?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan kun kävin vieraissa, ostin halpis t paitoja jotka sitten reissun jälkeen heitin roskiin. Ei jää kiinni tuoksuista tai tahroista tai vieraista hiuksista
Tätähän mä en kysynyt. Aattelit kuitenkin kertoa meille, lienet ylpeä itsestäsi?
Ap