Miksiköhän keski-ikäiset naiset on niin kovia haukkumaan kauniimpia nuorempia naisia?
Olen ihmetellyt tätä usein. Tietynlaiset naiset harrastavat tätä mielellään. Pyrkivät piilovittuilulla myös vähättelemään näitä naisia.
Kommentit (56)
He ovat itse tulleet lyödyiksi samassa tilanteessa.
Voi teitä nuoret tytöt, naisen parhaat vuodet alkavat vasta 35 jälkeen.... Ja kunnolla keski-ikäisenä sitä puhutaan ystävättärien kanssa muustakin kuin miehistä ja ulkonäöstä. Ja toisissamme nähdään ne parhaat puolet niin ulkoisesti kuin sisäisesti, nuoret tytöt vielä yllätytte miten ihanaa on aikuistua ja elää rakastavaa elämää, joka ei pyöri ainoastaan oman navan ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä haukkujia oikein löytyy? Siis muuten kuin av-avauksissa? Miten se ilmenee?
Tämä muakin ihmetyttää. En ole ikinä, ikinä kuullut, että kukaan nainen, ikäiseni tai muunkaan ikäinen, olisi asiakseen haukkunut tietyn ikäisiä naisia ihan vain ikäryhmänsä vuoksi. Enkä itsekään ajattele nuorempia naisia millään tavoin negatiivisesti, päinvastoin, suhtaudun heihin lähtökohtaisesti hyvin lämminhenkisesti, isosiskomaisesti. En koe kilpailevani heidän kanssaan mistään resursseista.
N40
Kun luin ketjun, huomasin, että kukaan kesku-ikäinen ei tullut nuoria haukkumaan, mutta sen sijaan nuoret sanoivat hyvin pahasti vanhemmista naisista. Olisiko myös aika romuttaa myytti aivan kamalista vaihdevuosista. Se on miesten keksimä myytti. Nykyisin on loistavia hoitoja naisille olemassa eli kärsiminen on oma valinta. On muuten tosi vapauttavaa harrastaa seksiä ilman raskauden pelkoa.
Vierailija kirjoitti:
Älä esitä tyhmää.
Motiivi on tosiaan liian läpinäkyvä.
Haluat tähän sanottavan, että he ovat kateellisia teidän kauneudesta ja nuoruudesta. Kuvittelet, että he ovat mustasukkaisia kun heidän elämä on ohi ja tylsää.
Parinkymmenen vuoden päästä huomaat, että nuoret ei ole tässä asiassa vanhempia yhtään parempia ihmisiä. Olet vaan sokea ikäistesi käytökselle.
samasta syystä kuin miehet halveksuvat monen seksikumppanin omaavia naisia: saa paljon asioita pienellä vaivalla ja turha kieltää ettei niistä panoista olisi muutakin hyötyä ollut.
En minä ainakaan hauku. Eikä tarvitse kadehtia nuorempia ulkonäönkään puolesta - päinvastoin välillä ihmetyttää, miten repsahtaneilta jo alle kolmikymppiset näyttävät. Valtava määrä ylipainoa, homssuinen ulkomuoto, näyttävät monta vuotta ikäistään vanhemmilta.
Voisin kirjoittaa kokonaisen kirjan todellisia kertomuksia, että tuo ei todellakaan ole ikäsidonnaista. Nuoret ovat vielä niin minäkeskeisiä, että he ihan oikeasti luulevat tietyn käytöksen koskevan vain heitä ja yksin heitä. Samaa paskaa sataa sen keski-ikäisenkin laarin keski-ikäisen lapiomana. Ottakaa tuo kaikki elävänä oppimateriaalina, jota teidän ei kannata ohittaa. Ihminen on puutteellinen. Tuo on vain yksi tympeä piirre, jonka kanssa teidän tulee oppia elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä haukkujia oikein löytyy? Siis muuten kuin av-avauksissa? Miten se ilmenee?
Tämä muakin ihmetyttää. En ole ikinä, ikinä kuullut, että kukaan nainen, ikäiseni tai muunkaan ikäinen, olisi asiakseen haukkunut tietyn ikäisiä naisia ihan vain ikäryhmänsä vuoksi. Enkä itsekään ajattele nuorempia naisia millään tavoin negatiivisesti, päinvastoin, suhtaudun heihin lähtökohtaisesti hyvin lämminhenkisesti, isosiskomaisesti. En koe kilpailevani heidän kanssaan mistään resursseista.
N40
Niinpä... En ole kokenut nuorena naisena perseilyä kuin joiltain ihmisiltä, ja syynä oli aika lailla näiden ihmisten ääliöys. Omat nuoremmat kollegat ovat huipputyyppejä, siviilielämässä ystävissä on myös huomattavasti nuorempia. Heitä kohtaan tunnen ajoittain "isosiskomaisia" fiiliksiä, ja haluan tsemapata heitä samalla tavalla kuin minua on itseäni vanhempien naisten puolelta töissä ja opinnoissa tsempattu. Epäilen, että tätä jankkaava on joku mies, joka haluaa luoda käsityksen siitä, että naiset ovat eripuraisia kammotuksia ja kadehtivat toisiaan 24/7. Koska mitään muuta tärkeää asiaahan ei voi juuri naisen elämässä edes olla kuin se, kuinka moni tuntematon MIES kiinnittää heihin huomionsa. :D
Tavallaan ymmärrän sellaisen trollauksen. Onhan se kauheaa, jos se kohderyhmä viis veisaa miehen x huomiosta ja elää elämäänsä keski-ikäisenä tätinä ihan rauhassa. :)
t. sama, myös n40
Oikeastiko? En ole ikinä törmännyt moiseen. En nuorena, enkä keski-ikäisenä. Missä tätä ilmenee??
Vierailija kirjoitti:
Minua haukkuu nuoremmat ja saman ikäiset lihavat naiset. Vanhemmat naiset ovat yleensä ihan mukavia, heidän ei tarvitse pelätä että veisin heidän miehet. N56
Yhteinen nimittäjä siis taitaakin olla lihavuus...
Keski-ikäiset naiset ovat pahimpia työpaikkakiusaajia. Kiusaavat juurikin nuorempia naisia, useimmiten kauniita ja hoikkia. Olen joskus huomannut, että myös tietynlaiset laumasielunaiset nokkivat mielellään itsenäisempiä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua haukkuu nuoremmat ja saman ikäiset lihavat naiset. Vanhemmat naiset ovat yleensä ihan mukavia, heidän ei tarvitse pelätä että veisin heidän miehet. N56
Yhteinen nimittäjä siis taitaakin olla lihavuus...
Melkein kaikki minun ikäiset ja 20 vuotta nuoremmatkin ovat lihavia joten käytännössä se tarkoittaa naiset yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt tätä usein. Tietynlaiset naiset harrastavat tätä mielellään. Pyrkivät piilovittuilulla myös vähättelemään näitä naisia.
Paljo nuorempikaan ei tarvii olla, eikä paljo kauniimpikaan, eikä paljo isompi kuppikokokaa. Sit nuo "tietynlaiset" on niitä päätöksentekijöitä yt:ssä.. varmaan järkiperusteita käyttävät..
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko? En ole ikinä törmännyt moiseen. En nuorena, enkä keski-ikäisenä. Missä tätä ilmenee??
Sori sulle. Sua ei tarvii kadehtia, katsos.
Olen itsekin keski-ikäinen nainen eikä minua ärsytä jos joku on kaunis, mutta tyhmyys ja ilkeys ärsyttää ja siitä saatan nykyään sanoakin.
En allekirjoita tätä. Omalla naisvaltaisella työpaikallani pahimpia haukkujia ovat 25-30-v. naiset. Arvostellaan toisten ulkonäköä, pukeutumista, ei osata kiittää eikä pyytää anteeksi, sabotoidaan toisten työntekoa, ei auteta ketään koskaan paitsi omia kavereita, kuiskitaan ja mollataan takanapäin... jne jne. Ei tällaista käytöstä ole keski-ikäisillä eikä eläkeikää lähestyvillä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkeahan ne haukkuu. Kaikki on kamalaa ja hirveää.
En hauku. Eikä ole. :D
46N
Vierailija kirjoitti:
He ovat itse tulleet lyödyiksi samassa tilanteessa.
Tässä voi olla sanomaa.Sinänsä harmi jos pitää paikkansa.
Älä esitä tyhmää.