Miten piristää suihinottoa?
Haluaisin vinkkejä joilla piristää suihinottoa. Yleensä annan syväkurkkua, nuolen kaikkea eli penistä ja kiveksiä sekä sitä terskan slla olevaa ihosuikaletta, hyväilen käsillä kiveksiä samalla kun imen ym. Eli teen lähinmä kaiken minkä osaan ja tiedän. Onko mitään ideoita joilla voisin yllättää seuraavilla kerroilla?
Kommentit (32)
jospa lakkaat kylmästi noita saastasia vehkeitä nuolemasta,vai joisitko pissapotasta edes pestynä.jos sullon lapsia niin tarttuu suustas viel joku sieni jonka alapäästä saat tai bakteeri.tiän yhen jonka kurkusta on poistettu laajasti kudoksia noitten harrastusten jälkeen.älä vaan suukota lapsia tai anna maistella samoja mitä syöt,voit myös saada suoran kihomatotartunnan ja suolistobakteerit ei myös saisi siirtyä verenkiertoon-voi tulla verenmyrkytys tai lihansyöjäbakteeri-sepsis.harrasta vain perinteistä yhdyntää ja käsinkoskettelua ja pese sen jälkeenkin.lapamatokin voi tulla ja ripuli.
HEL-NYC kirjoitti:
Liukkaria käsiin ja molemmat kädet suun kanssa yhtä aikaa hommiin.
Tuntuu varmasti mukavalta, mutta tuolloin saa liukkaria aikalailla suuhunsa. Rypsäri toki luonnonmukaista, mutta sitten ei voi ainakaan kondomia enää käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään pitkittää, imeskelen ja nautiskelen ihan rauhassa, sitten juuri ennen laukeamista lopetan ja odottelen hetken (hymyilen ja katson silmiin odotellessa) ja sit ku muna on vähän rauhoittunut nii jatketaan. Tätä muutaman kerran ja sitten lopuksi saa laueta syväkurkkuun, katson silmiin ja nielen. Kun homma on valmis niin muna on puhtaaksi nuoltu ja voin käpertyä miehen kainaloon eikä hänen mahalleen jää ikävää mälliläikkää.
Tää vaatii aikaa, intohimoa ja viitseliäisyyttä, mutta ai että kun tuo tykkää :)
Tämä oli kyllä miehen kirjoittama teksti. Tuo mälliläikkä oli hyvä veto. Melkein hämäsit minua.
Mikäli ei ole sinulle tai hänelle liikaa, kokeile nuolla peppureikää samalla kun runkkaat kalua, mutta tällöin älä ime penistä, koska infektioon on riski. haistele ensin hetki penistä. Kosketa nenällä terskaa ja silmät kiinni vedä syvään henkeä sisään ja hengitä sitten terskan päälle. Katso silmiinnja hymyile. sitten siirry peniksen suuteluun, nuolemiseen ja lopulta ala imemään. Kokeile maiskottaa äänekkäästi ja kehu makua ja tuoksua kiihottavaksi. MUISTA AINA VÄLILLÄ KATSOA SILMIIN! Se on todella kiihottavaa :)
Ainakin minä rakastaisin tuollaista kohtelua :)
M20.
Kokeilkaa peniksen ympärille puettavaa karkkinauhaa. Miehelle tilanne muuttuu astetta jännemmäksi, jos ne karkit ovat sellaisia kovia, joita ei saa rikki muuten kuin hampailla.
Meillä ainakin peppureiän nuoleminen on miehen lempijuttu. Ensin vähän arastelin ajatusta, mutta ensimmäisen kerran jälkeen ei ole ollut ongelmia nuolla miestä sieltäkin.
Tämä ei varmaankaan toimi kaikilla, mutta minut saa laukeamaan jos hyväilet
- samaniakaisesti sekä kalun vartta kädellä, ja muuten niin syvälle ja tiukasti suuhun kuin mahdollista
- muutama veto kädellä, sitten muutaman kerran suuhun puristaen kalua kielen ja kitalaen väliin, muutama veto kädellä, muutaman kerran suuhun...
- pidät ääntä
Ainakin minä innostun siitä vasta sitten kun rintani saavat miesystävältäni kunnon taitavaa eroottista hierontaa samalla.
Kokeile liu'uttaa kalua kovasssa puristuksessa kielen ja kitalaen välissä. Tuntuu taivaalliselta
Mies voisi tehdä soman rusetin hepon juureen ja laittaa palleihin jotakin hyväntuoksuista parfyymia.
Mä tykkään pitkittää, imeskelen ja nautiskelen ihan rauhassa, sitten juuri ennen laukeamista lopetan ja odottelen hetken (hymyilen ja katson silmiin odotellessa) ja sit ku muna on vähän rauhoittunut nii jatketaan. Tätä muutaman kerran ja sitten lopuksi saa laueta syväkurkkuun, katson silmiin ja nielen. Kun homma on valmis niin muna on puhtaaksi nuoltu ja voin käpertyä miehen kainaloon eikä hänen mahalleen jää ikävää mälliläikkää.
Tää vaatii aikaa, intohimoa ja viitseliäisyyttä, mutta ai että kun tuo tykkää :)