Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Thaimaalaiset marjanpoimijat asuvat erään miehen luona ja...

Vierailija
20.10.2016 |

En keksinyt parempaa otsikkoa. Tässä meidän lähellä asuu mies jonka luona asuu kasvihuoneessa kolme Thaimaalaista miestä. He maksavat tälle Suomalaiselle miehelle siitä, että saavat asua siellä ja antavat hänelle marjat joita he poimivat. Marjoista mies antaa näille kolmelle noin parikymmentä senttiä/litra.

Mitä mieltä olette järjestelystä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvihuoneessa lokakuussa? Jos on totta niin itse ilmottaisin poliisille. Tuohan on orjatyövoiman käyttöä.

Vierailija
2/8 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvihuoneessa lokakuussa? Jos on totta niin itse ilmottaisin poliisille. Tuohan on orjatyövoiman käyttöä.

Ainakin kesän ovat siellä asuneet. En tiedä missä talven sitten asuvat. Orjatyövoimaa se todellakin on. Kyllä tekisi mieli ilmoittaa poliisille. Mieheni siis tietää tämän tapauksen, työnsä kautta saanut selville. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mies joka heitä siellä pitää on kuulema vielä oikein varakas. Poimijat itse eivät saa pitää rahoistaan kuin mitättömän osan. Tämä on ilmeisesti koko kylän tiedossa, mutta kukaan ei ole siihen puuttunut. Ap

Vierailija
4/8 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ilmoita et ole yhtään parempi kuin ne kyläläisetkään.

Vierailija
5/8 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nyt enää ole edes mitään marjoja mitä poimia?

Omalla isälläni on thaivaimo ja ovat jo pari vuotta majoittaneet vaimon sukulaisia kesästä syksyyn kämpässään. Järjestely menee niin, että saavat ilmaiseksi asua, mutta muun maksavat itse. Ehtivät kuulemma tienata kesän aikana koko vuoden elannon sisältäen siis myös lentoliput välillä Thaimaa-Suomi-Thaimaa. Tuo Ap:n olettama tilanne kuulostaa ihan kipeältä. Ei todellakaan laillista. Nämä omat uussukulaiseni lähtivät jo syyskuun puolivälissä himaan nauttimaan marjamasseistaan.

Vierailija
6/8 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/8 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvä diili. Täytyy sanoa, että viisas mies. Thaimaalaiset poimijat sen sijaan ovat läpeensä tyhmiä, jos suostuvat tuollaiseen järjestelyyn.

Vierailija
8/8 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää, varakkaan miehen pitää olla dydämmetön.