Miksi naiset nukkuvat usein "seinän puolella"?
Ja mies oven puolella? Voisiko joku viisaampi selittää, näin sinkkuna asiaa en oikein pysty käsittämään :D
Kommentit (83)
Oven puolella nukkuva Alfauros suojelee naistaan.
Meillä mies nukkuu seinän vieressä, koska mä saatan joskus käydä yöllä vessassa.
Nyt ollaan putkiremppaa paossa ja sänky on keskellä huonetta siten, että molemmilla on kulkuväylä. Yks yö mut sit herätettiin "apuaaa, mä tipun!!!". Raukan käsi oli tipahtanut reunan yli ja toinen oli ihan hädissään.
Mies haluaa. Tuntee itsensä mieheksi kun saa olla etulinjassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei liity kyllä mitenkään evoluutioon. Ennemminkin siihen että mies on mies ja nainen on nainen. Kukin paikkansa hyväksyköön ;)
Nykyään nainen ja mies voivat olla yhtä päteviä puolustamaan itseään esim. koulutuksensa ansiosta. Itsepuolustustaidot kunniaan!
Mies nukkuu seinän puolella koska telkkari on ns. minun puolellani. Katson aika usein vielä sänkyyn menon jälkeen telkkua joten ei tarvitse kuikuilla miehen yli.
Nukun äksänä sängyn keskellä ja mies nukkuu sohvalla.
Nykypäivää nääs siskot.
Mä nukun lähempänä ovea meillä. Tai no oikeestaan nukutaan niin et lähinnä ovea koira, keskellä mä ja sitten mies. Seinää ei ole sängyn kummallakaan puolen vaan tilaa yöpöydille ja miehen puolella ikkuna, mun puolella vaatekaapisto. Hotelleissa nukutaan vähän miten sattuu.
Ovesta tulee klovni ja ikkunasta kurkistaa tonttu. Yäääh...
Sohvalla on kyllä mukava nukkua, telkkukin jää aina auki. Sitten sitä herää ja kello on jo vaikka mitä. Ja ne ankeat aamuohjelmat alkaa.
Minä nukuin aiemmin oven puolella mutta ollaan tosiaan vaihdettu paikkoja. Niin siinä vaan kävi.
Mies haluaa nukkua minun vasemmalla puolellani. Jos sänky on ovea kohti tai seinää vasten tai miten päin vain, mies nukkuu vasemmalla puolella.
Minulle on ihan sama että kummalla puolella nukun. Kunhan pääsen viereen :)
No juuri siksi, että jos joku tunkeutuu kotiin niin mies suojelee naista. Simppeliä, en ikinä nuku oven puolella. Jos joku tunkeutuu meille niin musta ei ole kuin harmia kahdella pulkan narulla.
Koska jos rosvo tulee, mies on valmiina suojelemaan naista 😌
Exän kanssa minä nukuin oven puolella, koska ovessa oli minun nimi. N56
Minä nukun seinän puolella (nainen), koska minulle on lapsena nähdyistä kauhuelokuvista jäänyt typerä pimeän ja yön pelko päälle. Silloin pienenä ajattelin, että jos vain nukun lähellä seinää, ei mitään pahaa tapahdu. Lapsen logiikka? :D Jostain syystä en ole päässyt tästä ajatuksesta eroon aikuisenakaan. Joten nukun lähempänä seinää.
Olen aina halunnut nukkua oven puolella. Olen myös mennyt katsomaan, mitä on meneillään jos on meteliä jne. Ja olen pienikokoinen nainen. Ihan olen puhumalla selvinnyt tähän asti, en ole kovin uhkaava kun olen lyhyt. :) Enpä tiedä osaisinko edes olla, jos joku alkaisi suojella tässä iässä, voisihan se olla kivaakin.
n40
Vierailija kirjoitti:
Mä nukun meillä aina lähimpänä ovea. Suojelen miestäni, jos sieltä yöllä joku tulee.
Ihana♡
Mä nukun oikealla puolella, ihan sama missä on ovi tai seinä, koska oikea puoli on mun kauniimpi puoli ja kukapa sitä ei haluaisi näyttää kauniilta sängyssä ❤
Tällä hetkellä mies nukkuu oven puolella, mutta edellisessä asunnossa mina nukuin lähenpänä ovea. Kysymys on siitä, että mina nukun aina vasemmalla puolella, kai se on tottumuskysymys :)
Asun yksin mutta jos nukun jonkun kanssa, haluan nukkua seinän puolella koska siinä tuntuu ettei tipahda sängystä niin helposti/käsi ei roiku sängyn yli jos sänky on pieni ja toinen ei saa mahdollisella pyörimisellään minua humpsahtamaan tyhjän päälle. Ja olen nainen.