Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset nukkuvat usein "seinän puolella"?

Vierailija
20.10.2016 |

Ja mies oven puolella? Voisiko joku viisaampi selittää, näin sinkkuna asiaa en oikein pysty käsittämään :D

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ainakin ihan siitä käytännön syystä, että minä olen se joka yöllä nousen, jos lapset herää. Helpompi käydä nostamassa tutti suuhun tai nalle kainaloon kun ei tarvi kiertää sänkyä...

Siis jäi eka lause pois...

Eli meillä kostiinsa päin vastoin, minä nukun oven puolella.

Vierailija
22/83 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nukun aina oikealla puolella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset muuten asettuvat yleensä aina nukkumaan jalat ovea kohti, ei siis pää ovea kohti. Tämäkin on evoluution kautta kehittynyt juttu. Kun on jalat ovelle päin, niin näkee heti jos joku tulee sisään.

Vierailija
24/83 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluun mun jalat kiinni kylmään seinään ja mies käyttää niin paljon tilaa että tippuisin sängystä jos en olis seinän puolella.

Vierailija
25/83 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sänky ei ole seinän vieressä mutta jos olisi niin nukkuisin seinän puolella kyllä. Olisi turvallisemman tuntuista. Olemme nukkuneet 18 vuotta niin, että mies minun vasemmalla puolen. Aina hotellissakin pitää nukkua samalla tavoin muuten ei tule uni.

Vierailija
26/83 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että helpompi sanoa kaverille illan vieton päätteeksi, että tulisitko tohon keskelle, ei ota nyt kunnolla eteen, kun join niin paljon. Kaveri voi sitten tyydyttää vaimoni naiselliset hellyyden tarpeet, eivätkä putoa niin helposti lattialle, kun seinä on vastassa. Alfauroksena en suostu sohvalle ja aamulla hirveä olo, jos juomisen päälle nylkyttää toista tuntia puoliveltolla mulkulla sydämen hakatessa toista sataa. Tasoittavatkin menee aamulla paremmin alas kun ehtii levätä.

Vierailija
27/83 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet perustelevat "turvallisuudella". Oletteko monestikin joutuneet hyökkäyksen kohteeksi?

Vierailija
28/83 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset muuten asettuvat yleensä aina nukkumaan jalat ovea kohti, ei siis pää ovea kohti. Tämäkin on evoluution kautta kehittynyt juttu. Kun on jalat ovelle päin, niin näkee heti jos joku tulee sisään.

Tai sit vaan ihan siitä käytännöllisestä syystä että ikkunaverhojen läpi tulevaa auringonvaloa ei ole mukava tiirata klo 4 aikaan aamulla.

Vierailija
29/83 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteisesti turvallisempi paikka nukkua on seinän vieressä, jos joku murtautuu kotiin niin mieshän siinä on heti valmiina puolustamaan kotiaan ja naistaan.

Tämä on jäänne ajoilta, jolloin asuttiin yhden kamarin asunnoissa tai kämppä saattoi olla pelkkää tupaakin. Murtomiehet olivat jonkinverran yleisempiä yöllisiä vieraita kuin nykyään.

Vierailija
30/83 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ovi on kohtisuorassa ovea, joten ovelle on meillä kummallakin yhtä pitkä matka. Kuitenkin sellainen tapa meillä on, että nukumme aina samoilla puolilla, olipa nukkumispaikka mikä tahansa. Aloitan nukkumiseni aina oikealla kyljellä kasvot poispäin miehestäni :). Tapansa kullakin :)

Vierailija
31/83 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On siinä myös sisustuksellinen tai arkkitehtuuriin liittyvä juttu. Myös käytännöllisempää.

Vierailija
32/83 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sit vaan ihan siitä käytännöllisestä syystä että ikkunaverhojen läpi tulevaa auringonvaloa ei ole mukava tiirata klo 4 aikaan aamulla.

Ei kaikilla ole sänky ikkunan alla. Esim. meillä ei ole.

Vierailija
33/83 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nukun aina oven puolella koska siitä on lyhyempi matka vessaan ja lastenhuoneisiin, mies kun ei käy öisin vessassa eikä katsomassa lapsia.

Vierailija
34/83 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tottunut nukkumaan sängyn vasemmalla puolella. Täällä meillä se on oven puolella. Toki kumpikaan puoli ei ole seinää vasten, vaan ainoastaan sängyn pääty on.

Vierailija
35/83 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me nukutaan aina niin, että minä olen sängyn vasemmalla puolella ja mies oikealla. RIippumatta siitä missä on seinä tai ovi. Kotona mies on seinän puolella (vaikkei sänky ihan seinässä kiinni olekaan), matkoilla sitten ollaan miten milloinkin. Ei ole suoraan sanottuna tullut koskaan mieleenkään mitkään puolustautumiset.

Vierailija
36/83 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liity kyllä mitenkään evoluutioon. Ennemminkin siihen että mies on mies ja nainen on nainen. Kukin paikkansa hyväksyköön ;)

Vierailija
37/83 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei riipu nukkuminen ovesta tai ikkunasta vaan siitä, että jos makaamme selällämme, on mies vasemmalla puolella ja minä oikealla. Aina näin päin. Jos mies on poissa ja voisin leveillä miten halua, olen silti aika vakaasti omalla oikealla puoliskollani.

Vierailija
38/83 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nukun myös mieluummin seinän puolella, nukkunut aina sinkkuajoista lähtien. Mä oon niin kova pyörimään unissani että putoan usein lattialle. Mies toimii kätevänä esteenä mun putoamiselle.

Vierailija
39/83 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nukun oven puolella, koska nukahdan myöhemmin ja käyn vessassa vielä poikaystävän nukahtamisen jälkeen. Tai jos en, niin herään aamutuimaan ekana vessaan. Muutenkin haluan olla "vapaa", en seinän ja miehen välissä.

Vierailija
40/83 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai jaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan