Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Walking Dead 7. kausi OFFICIAL

Vierailija
20.10.2016 |

Ensi maanantaina alkaa taas, 

https://m.youtube.com/watch?v=tj6jT_JflJg 

Keskustelua tänne 💀👇🏻

Kommentit (651)

Vierailija
121/651 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää Neganin käytös on niin liioiteltua että melkein nolottaa tuon näyttelijän puolesta.

Vierailija
122/651 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Glenn oli niin ihanan sympaattinen hahmo alusta alkaen, että minusta oli virhe poistaa hänet sarjasta. Hänen roolinsa oli niin oleellinen pehmentäjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/651 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa sarjassa se, että joissain jaksoissa käsitellään vain yhden tai kahden tutumman henkilön juonta.

Sarja oli aluksi mukavampi. Oltiin liikkeellä. Haettiin ratkaisua ja kaikki pööhenkilöt olivat jokaisessa jaksossa esillä. Yhteinen juoni eteni.

Vierailija
124/651 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että toivoin että Rick olisi hutmaissut sillä pesäpallomailalla Negania takaraivoon. Mutta ei! Turhauttaa kuinka alistunut Rick on, ja kuinka hän suunnittelee ihan noin vaan elävänsä Neganin hirmuvallan alla lapsineen. Ottaisi nyt lapsensa ja lähtisi.

Minä veikkaan että Neganilta lähtee lopulta henki niin, että joku omistansa tappaa hänet. Tai ehkä Daryl?

Vierailija
125/651 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyn näihin mielipiteisiin Neganista! Raivostuttava henkilö eikä ole tarpeeksi uskottava mun mielestä. Ei saa sellasia pelonväreitä, kuten vaikkapa Kuvernööri sai. Toivottavasti alkaisivat pikku hiljaa pistää vastaan mokomalle irvikissalle!

Vierailija
126/651 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjakuvassa Negan elää Rickin ja Carlin vankina.

Vierailija
127/651 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarjakuvassa Negan elää Rickin ja Carlin vankina.

Ahh ihanaa ! Sais tapahtua pian. On muuten jotenkin tosi käsittämätöntä, että nuin moni henkilö muka taipuisi yhden henkilön tossun alle nuin pahasti. Toisaalta onhan siitä jo ihan historiassakin todisteita, että taitava puhuja ja karismaattisuus saa ihmiset tekeen iha sairaitaki juttuja :/

Vierailija
128/651 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saa mitään värinöitä ja kauhua Neeganista. Vaan lähinnä ihmetellyt, että onpas sillä (monella muullakin) ollut aikaa pitää hampaistaan hitokseen hyvää huolta, vaikka pihalla onkin zombie apocalypse menossa. Ehkä se on hyvä vaan, kun niin hymyilyttää, että on valkoinen puhdas hammasrivistö.

Mulle se on ekan jakson jälkeen oikeastaan ollut komediallinen hahmo. Se ei vaan nyt lähde. Enkä sano, että näytteljässäkään vikaa olis.. ihan komea. ;)

Daryl lannistu jokseenkin liian nopeeta, että epäilen hänen feikkaavan. Rick niin sillä on taas se sama itku silmissä kuten aina.

Se kuningas tiikerinsä kanssa oli paljon vakuuttavampi.

Vierailija
129/651 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanisivustojen mukaan Daryl ja Rick viestittivät viime jaksossa toisilleen morsettamalla. Kuulemma Rick kolkutteli sillä mailalla ja Daryl räpytteli silmillään...

Vierailija
130/651 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fanisivustojen mukaan Daryl ja Rick viestittivät viime jaksossa toisilleen morsettamalla. Kuulemma Rick kolkutteli sillä mailalla ja Daryl räpytteli silmillään...

Fanit ovat joskus aivan mahtavia kehittelemään näitä ideoita. :D Sitäpaitsi Darylilla oli se kamala tukka silmillä, sieltä mitään morseteta.

Laitoin kyllä merkille, että Alexandriassa kuvattiin taulua, jossa oli morseaakkoset. Ihmettelin, että miksi se on noin laitettu tuonne taustalle selvästi näkyviin. Saattaa sillä joku merkitys sitten ollakin jossain käänteessä.

Vierailija
131/651 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä itse olette? :o

Vierailija
132/651 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tosi epäuskottavaa, että kukaan ei muka tajunnut tuhota sitä aseluetteloa ennen kuin Negan tuli kylään. Silloin olisivat voineet piilottaa aseista vaikka kolmasosan metsään. Sama juttu lääkkeiden ja ruokien kanssa. Isä Gabriel sentään kekkasi sen Maggien valehautajutun. Mä tosin luulin, että Negan pakottaisi kaivamaan auki sen haudan varmistuakseen asiasta mutta ei onneksi. No, törmäähän ne Maggieen ennemmin tai myöhemmin ja taas Lucille heiluu :(

Vierailija
133/651 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anastasia kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

I call bullshit. Daryl räpyttelee kun hiki se iänikuinen tukka menee silmiin. Toisaalta toi on sellainen älytön juonenkäänne minkä kirjoittajat voisikin toteuttaa, niin kuin rambo-Carol joka suunnilleen yksin kukisti sen edellisen rosvosakin.

Vierailija
134/651 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anastasia kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

I call bullshit. Daryl räpyttelee kun hiki se iänikuinen tukka menee silmiin. Toisaalta toi on sellainen älytön juonenkäänne minkä kirjoittajat voisikin toteuttaa, niin kuin rambo-Carol joka suunnilleen yksin kukisti sen edellisen rosvosakin.

Mä ajattelin tuon sillä, että Daryl ois vähän arempi auringonvalolle vietettyään siinä pimeässä punkassaan suurimman osan ajasta. En tosin tätä morsetusta sulje ihan kokonaan pois, sillä onhan tuo Rickin poppoo aika kekseliäs.

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tosi epäuskottavaa, että kukaan ei muka tajunnut tuhota sitä aseluetteloa ennen kuin Negan tuli kylään. Silloin olisivat voineet piilottaa aseista vaikka kolmasosan metsään. Sama juttu lääkkeiden ja ruokien kanssa. Isä Gabriel sentään kekkasi sen Maggien valehautajutun. Mä tosin luulin, että Negan pakottaisi kaivamaan auki sen haudan varmistuakseen asiasta mutta ei onneksi. No, törmäähän ne Maggieen ennemmin tai myöhemmin ja taas Lucille heiluu :(

Totta :/ toisaalta Neganin porukka tuli tavallista aikaisemmin, että eivät kenties kerinneet toteuttaa mitään.

Vierailija
135/651 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anastasia kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jopas. Mä luulin, että mulla ei ole elämää, mutta superfaneilla on aikaa tuotakin kyttäillä, miten monta kertaa Daryll vinkuttaa silmää.

Tiesin, että morsetaululla oli joku tarkoitus, koska siinä viivyttiin hetki. Silti mun mielestä älytön ratkaisu. Mutta mä olenkin suomalainen kermaperse, eikä mua just nyt kukaan uhkaa. Ehkä sitä maailmalopun edessä tuommoisenkin vilkkumetodin opettelis.

Aikahan tuon näyttää.

Vierailija
136/651 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan OT: youtubesta olen kattellut useita näyttelijöiden haastatteluita. Comiconit yleensä ovat viihdyttäviä.

Andrew Lincoln oli alussa mulle yllätys, että oli britti. Siellä se vaan höpöttää vahvalla brittiaksentillaan. Norman Reedusin kanssa kiva lepposa meno. Semmoista veijarimenoa. Jeffrey Dean Morgan on myös istunut siihen porukkaan hyvin.

Chandler (Carl) ei niinkään. Siltä tuntuu menevän jutut ohi, voihan se olla ikäkin vielä tai yksinkertaisesti jännittää haastatteluja vielä, ettei irtoa.

Stephen Yeunkin on itekseen hauska mies. jne.

Mä sain sarjaankin uutta pontta, kun noita haastatteluja katselin. Ne viihtyy toistensa seurassa ja kiva tehdä yhdessä duunia. (sama juttu Vikings porukan kanssa)

Vierailija
137/651 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saippuaoopperaa zombeilla höystettynä vieläkö joku tätä sontaa katsoo.1 season oli vielä katsottava sen jälkeen yhtä isoa downhilliä koko sarja.

Vierailija
138/651 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maggie ja Morgankin on muistaakseni brittejä.

Vierailija
139/651 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi jaksossa nähdään suudelma❤️

Vierailija
140/651 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä soi Finlandia!!

Ketju on lukittu.