The Walking Dead 7. kausi OFFICIAL
Kommentit (651)
Vierailija kirjoitti:
Ensi jaksossa nähdään suudelma❤️
Toivottavasti sellainen jossa zombi puree joltain huulet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi jaksossa nähdään suudelma❤️
Toivottavasti sellainen jossa zombi puree joltain huulet.
Enid ja Carl pussaa
Hohohijaa.. Neganin naama on kohta yhtä ärsyttävä kuin Saaran suu auki loilottavat lööppikuvat
Vierailija kirjoitti:
Hohohijaa.. Neganin naama on kohta yhtä ärsyttävä kuin Saaran suu auki loilottavat lööppikuvat
Eihän sitä ole edes näytetty tässä jaksossa
Tyttöreni huomasi myös tuon, että Finlandia soi. Yllättävä paikka finlandialle.
Jotenkin hidasta juonta. Haluaisin, että näytettäisiin kaikkia paikkoja joka jaksossa.
Raiskaavat meitin kansallishymnin.
Ei kait Renny ole ollut vierailevana ohjaajana?
Onko tämä kausi taas jaettu kahteen osaan? Eli noin 7 osaa syksyllä ja noin 7 osaa keväällä, kuten viime vuonna?
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä kausi taas jaettu kahteen osaan? Eli noin 7 osaa syksyllä ja noin 7 osaa keväällä, kuten viime vuonna?
Joo
Ai jaa. On siis jaettu taas. Höh. Ärsyttävää. Mitä järkeä tuossa jakamisessa on?
Miksi joku alapeukuttaja tykkää kahteen osaan jaetusta kaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa. On siis jaettu taas. Höh. Ärsyttävää. Mitä järkeä tuossa jakamisessa on?
http://www.npr.org/2011/12/01/143017932/why-networks-split-seasons-of-p…
Kiitos linkistä. En tykkää jakamisesta.
Minusta tällainen jakaminen on lähinnä ärsyttävää. Suututtaa ylipäätään minä itse, et olen koulussa mokomaan roskaan, jota sitten vielä jaetaan ihmisten kiusaksi.
Mikä tuossa linkissä oli siis se syy sille jakamiselle. En ymmärtänyt linkkiä riittävän hyvin.
Siis tossa jutussa sanottiin, että tauko on mahdollisuus, että joku alkaa seurata jotain muuta sarjaa ja jättää kyseisen sarjan seuraamatta.
Siis täh. Mikä on syy, että kausi esitetään kahdessa osassa. Tällainen ärsyttää ja voi pudottaa katsojia.
Ilmeisesti ohjelma on menettänyt suosiotaan. Aiempina vuosina täällä on ollut paljon vilkkaampaa keskustelua.
Jotankinvtuntuu siltä, ettei se etene yhden jakson aikana juuri mihinkään, kun jo loppuu. Sitten kohta loppuu tämä puolikausikin jo. Alkaa ärsyttää koko sarja. Saisi tulla edes kokonaan. En voi käsittää, mitä tuolla kauden puolituksella voittaa.
Torilla tavataan😆