The Walking Dead 7. kausi OFFICIAL
Kommentit (651)
Jaaha, ihan kohta on se hetki, että tämä sarja on mun kohdaltani nähty. Ei kiinnosta yhtään nämä jengisodat. Entiset lempparihahmot lähinnä ärsyttävät enkä välitä niiden kohtalosta enää. Jotenkin mennyt ihan överiksi koko juoni tiikereineen.
Ja toi Negan-hahmo oli pelkästään annoying ja se jatkuva valkaistujen hampaiden esittely ja tekonauru heh hehe hee oli vaan niin nolo. Ei uskottava enkä jaksa katsoa koko sarjaa enää jos tää on tätä tylsää jengijuttua vaan taas.
Tää on kuin joku kauniiden ja rohkeiden jakso. Tylsäääääää.... en tajua miksei ne voi vaan laskea tota valittaja-Carolia lähtemään.
Vilkuilin koko jakson ajan tablettia kun ei jaksanut kiinnostaa. En tykkää näistä jaksoista jotka keskittyy kokonaan johonkin tiettyyn ihmiseen.
Jotenkin tosi naurettava tuo Kuningaskunta-homma. Ei yhtään uskottava. Eikä varsinkaan tää tiikeri.
Olipa melkoinen huumoriveikko tuon edellisen jakson suomentaja Foxilla. Ezekiel sanoi Morganille: your skill with the staff. Tämä oli suomennettu: taitosi henkilökunnan kanssa. Vai voiko olla mahdollista, ettei ammattikääntäjä tiedä että staff tarkoittaa myös sauvaa/keppiä?
Illan jaksossa on Darylin vankeuden seuraamista,... toivottavasti enemmän actionia kuin viime jaksossa.
Vierailija kirjoitti:
Illan jaksossa on Darylin vankeuden seuraamista,... toivottavasti enemmän actionia kuin viime jaksossa.
Niinpä. Kauden aloitus oli massiivinen, toinen jakso valitettavan tuttua Walkind Deadia parilta viime kaudelta. Tosiaan Darylia seurataan ja paneudutaan enemmän Neganin jengiin.
Tää Neganin letkeä säikyttely ja näppärä sanailu lähinnä ärsyttää.
Olipa jotenkin todella ahdistava jakso. Neganin hampaiden esittely alkaa ärsyttää kyllä. Saas nähdä liittyykö Dwight Darylin porukkaan ja pakenevat yhdessä Neganin hirmuvallan alta.
Tosiaan, alkaa ärsyttämään kun eivät enää liiku mihinkään. Ennen olivat koko ajan autoilla tai kävellen taittamassa matkaa ja siellä kohtasivat aina walkereita tai muita ihmisiä, se oli jännää. Kuten joku jo sanoi menisivät esim kaupunkiin tai jotain..
Mäki toivoisin jo actionia enkä tällasta salaperästä keskustelua hahmojen välillä! Dwight vaikuttanee ihan hyvältä tyypiltä ja toivottavasti saa viimein munaa kääntyä Negania vastaan.
En kestä, porukka vinkuu ja uhkaa boikotilla kun jossain jaksossa tapahtuu jotain. Nyt kun ei ole actionia, niin edelleen vingutaan.
Ei koko ajan voi tapahtua. Minusta juonenrakennus ja hahmonkehitys ovat hyviä juttuja. Muuten tässä sarjassa ei olisi mitään järkeä ja millään ei olisi mitään merkitystä. Välillä on kiva katsoa rauhallusia, rakentavia jaksoja, jossa vaikka syvennytään siihen miksi joku hahmo toimii niin kuin toimii ja mitä hän koittaa toiminnallaan saada aikaiseksi.
Minä nautin hienovaraisista vihjeistä esim. Siitä, millaisia psykologisia testejä Negan suorittaa seuraajilleen testatakseen jatkuvasti kuinka alustuneita he ovat.
Luetteko te koskaan kirjoja? Niissähän liibalaabataan lukutolkulla pieniä yksityiskohtia.
Kirkmanhan on muuten moneen otteeseen sanonut, ettei The Walking Dead ole zombiekauhusarja vaan post-apokalyptinen draama. DRAAMA!
Vierailija kirjoitti:
En kestä, porukka vinkuu ja uhkaa boikotilla kun jossain jaksossa tapahtuu jotain. Nyt kun ei ole actionia, niin edelleen vingutaan.
Ei koko ajan voi tapahtua. Minusta juonenrakennus ja hahmonkehitys ovat hyviä juttuja. Muuten tässä sarjassa ei olisi mitään järkeä ja millään ei olisi mitään merkitystä. Välillä on kiva katsoa rauhallusia, rakentavia jaksoja, jossa vaikka syvennytään siihen miksi joku hahmo toimii niin kuin toimii ja mitä hän koittaa toiminnallaan saada aikaiseksi.
Minä nautin hienovaraisista vihjeistä esim. Siitä, millaisia psykologisia testejä Negan suorittaa seuraajilleen testatakseen jatkuvasti kuinka alustuneita he ovat.
Luetteko te koskaan kirjoja? Niissähän liibalaabataan lukutolkulla pieniä yksityiskohtia.
Kirkmanhan on muuten moneen otteeseen sanonut, ettei The Walking Dead ole zombiekauhusarja vaan post-apokalyptinen draama. DRAAMA!
En kirjoja mainitsemastasi syystä. Ei ole aikaa turhaan löpinään.
Jos haluan toimintaa niin silloin sen pitää olla sellaista. En kuluta omaa elämääni tylsään realismiin.
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset jännämiehen ihannoinnit siellä.
Minä taas olin kyllästynyt sarjassa juurikin siihen toimintaan. Pelkkää mötkimistä ja zombien tappamista ja rääyntää. Tylsää kerrassaan.
Hyvä vaan, että on juonta nyt. Tosin ärsyttää, että juoni etenee kolmessa paikassa.
Ei se yksi Neganin apuri voi paeta, kun sen vaimo on Neganin vaimona, jotta Negan ei tappaisi sitä miestä.
Epäuskottavaa, että Negan saisi kaikki alistumaan. Miksei ne nouse porukalla Negania vastaan.
Olen kyllästynyt sarjassa siihen, että siellä on koko ajan pahisjoukkioita, joita vastaan tapellaan. Tulis välillä jotain muuta.
Saisivat jossain välillä löytää tiedemiehiä, joilla olisi lisätietoa tai teorioita tuosta itse taudista. Jotain uutta, m istä se on tullut jne. Tai jos se muuttuisi jotenkin. Alkaisikin olla erilaisia zombeja.
Miksei zombien ympärillä pörrää kärpäsiä. Niillähän on mätäneviä haavoja.
Entä, jos tauti alkaisi tarttua luteiden tai kärpästen välityksellä. Jotain pistokärpäsiä tms.
Kyllästyttää. Koko sarja on taistelua pahisjoukkioita vastaan.
Olipa tylsä tuo ykkösjakso. Mua ei sit yhtään kiinnosta nää jengit ja pomottelut ja henkiset ja fyysiset kidutukset ja miesten väliset mahtailut. Toivottavasti Carol tulee ja lahtaa tuon hekottelevan hemmon ja matka jatkuu jonnekin uuteen ja jännittävään.