The Walking Dead 7. kausi OFFICIAL
Kommentit (651)
Miten se kirjoissa jatkuu tuosta? Miten käy Neganille?
Kuningas ja tiikeri oli kiinnostavia, varsinkin verrattuna naurettavaan neganiin. Hahmohan on ihan pelle.
Niin, että miten käy Negaanille? Miten tuosta tilanteesta päästään ulos kirjan mukaan?
Tänään tulee taas.
Se pitsapoika oli suosikkini Rickin ohella. Ärsyttävää, että se Glenn kirjoitettiin ulos sarjasta. Niin sympaattinen ja mutkaton hahmo toisin kuin moni muu.
Todellakin, olisin mieluimmin katsellut Glenniä kuin tuota hammashirviötä. Jotenkin niin koominen hahmo natisevassa nahkatakissaan.
Vierailija kirjoitti:
Olipa melkoinen huumoriveikko tuon edellisen jakson suomentaja Foxilla. Ezekiel sanoi Morganille: your skill with the staff. Tämä oli suomennettu: taitosi henkilökunnan kanssa. Vai voiko olla mahdollista, ettei ammattikääntäjä tiedä että staff tarkoittaa myös sauvaa/keppiä?
Kääntäjät eivät aina näe elokuvaa/sarjaa mitä suomentavat vaan tekevät sen pelkällä ääninauhalla tai tekstillä. Noita virheitä näkee todella usein kun ei ole ymmärretty mistä puhutaan ja mennään oletuksen mukaan.
Rosita, where have you been?! <3
En ole 2 ekan jakson jälkeen jaksanut seurata enää
Kyllästyttävää. Taas Negan vääntelee naamaansa.
Kyllästyttää Negan
Vierailija kirjoitti:
Miten se kirjoissa jatkuu tuosta? Miten käy Neganille?
En ole lukenut sarjakuvis neganiin asti, mutta jos oikein muistan, mitä olen kuullut, niin hän päätyy vangiksi Alexandriaan.
Kyllä nyt näyttää harmaalta kaikin puolin Rickin jengin meno... :/
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt näyttää harmaalta kaikin puolin Rickin jengin meno... :/
Kyllä se siitä kun Eugene vähän valaa kuteja Rositalle...
Musta on vaan hyvä, että kerrankin Rickiä ja kumppaneita on vastassa vähintään yhtä vaarallinen joukko kuin he itse ovat. Nää sarjan "hyvikset" ovat listineet itse aivan törkeästi ihmisiä, Neganin joukkojakin lähti viime kaudella moninkertaisesti verrattuna Rickin ryhmän _kahteen_ menetykseen. Neganvihaan siis viitaten.
Vierailija kirjoitti:
Missä Maggie on?
Lähti Sashan saattamana Hilltoppiin paranneltavaksi.
Tuo sama juoni on ollut jo aivan liian pitkään. Eli ovat kohdanneet (ja taistelleet vastaan) Neganin liittolaisia jo kamalan kauan ja nyt sitten viime kauden lopussa kohtasuvat lopulta Neganin ydinporukoineen.
Tuo sama alkaa kerrassaan jo kyllästyttää. Kyllästyttää Neganin hampaat ja kieli, kun hän mulkoilee ja uhkailee psykopaattisesti.
Jatkuvasti tuota samaa.
Negan on varsinainen irvikissa...
Vierailija kirjoitti:
Musta on vaan hyvä, että kerrankin Rickiä ja kumppaneita on vastassa vähintään yhtä vaarallinen joukko kuin he itse ovat. Nää sarjan "hyvikset" ovat listineet itse aivan törkeästi ihmisiä, Neganin joukkojakin lähti viime kaudella moninkertaisesti verrattuna Rickin ryhmän _kahteen_ menetykseen. Neganvihaan siis viitaten.
No Neegan joukkion joutaakin lanata, eihän ne muuta kuin ryöstele toisilta.
Veikkaan sarjiksista tietämättömänä että Neeganin poppoo tuhotaan jotenkin muutoin kuin suoralla pyssyjen paukuttelulla. Ei ole tarpeeksi taistelijoita eikä enää aseitakaan.
Myrkyttävät?
Kummallista, että sarjassa on vielä löydettävissä aika tuoreena kaikenlaista kaupoista yms. Luulisi paikallisten vähän aikaa selviytyneiden löytäneen ne ja aiemmin. Tai sitten rosvojoukkioiden ahnehtineen itselleen. Johan sarjassakin on monta vuotta kulunut.