Miehelle nautinnollisin yhdyntäasento?
Naisetkin saavat vastata. Ilmoita, oletko nainen vai mies sekä ikäsi.
a) takaapäin, nainen kontillaan
b) lähetyssaarnaaja
c) takaapäin, nainen seisoo
d) nainen päällä, "ratsastaa"
e) 69
f) jokin muu, mikä?
Kommentit (41)
Mun mies vastaa: a, b + naisen jalat miehen hartioilla ja d, myös niin että nainen selinpäin. Toisaalta mikä tahansa käy! Ikää vähän alle 50 v.
F) kunhan vaimo ei pahastu kun tulin liian aikaisin kotiin. Naapurin Ekikin sattui just olemaan auttelemassa makkarin maalauksessa. T.kilttimies
Mies, 30v.
Takaapäin naisen peppuun
Takaa mutta ei kontallaan vaan mahallaan maaten. N56
Tämä on sellainen asia, jota kiltti mies ei koskaan pääse kokemaan :'(
Miehestä a) nainen kontillaan ja mies ottaa takaapäin. Minäkin pidän siitä kovasti, mutta silti lempparini on f) lusikka. Ylipäänsä meillä käydään jokaisen seksikerran aikana varmaan 4-5 asentoa läpi, kummankin mielihalujen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on sellainen asia, jota kiltti mies ei koskaan pääse kokemaan :'(
Väärin! Vaimoni posket hehkuvat iloisen punaisina ja häntä hymyilyttää maalaussession jälkeen = kittimiehen mission completed.
Takaapäin, näkee naisen kakkosholen
Kilttimiehelle annetaan joka päivä.On mies jonka kanssa rakastellaan illat läpeensä.N 24
Mieheltäni kysymättä b tai d, päätellen siitä että näitä kahta hän eniten haluaa.
Nainen vatsallaan (ei kontallaan), selkä kaarella ja perse nostettuna, tyynyllä tai lihaksilla. Jalat yhdessä tai aika lähellä toisiaan. Siten että voin laittaa reiteni hänen reisien ulkopuolelle, tai lantion ulkopuolelle jos nousen pystyyn, tai siis leveään polviasentoon. Jos ei nalli muuten pala niin tämä toimii aina.
Aivan uskomattoman seksikäs näky, halutessa melkein koko keho kosketuksessa, voi halia kunnolla, voi ottaa käsivarsista kiinni, tukasta, rinnasta, voi tunnustella koko selkää, voi nousta pystyasentoon polvien varassa ja ottaa lantiosta/pyllystä kiinni.
Ei ole hänelle paras mutta minulle ehdottomasti ykkönen, ykköseen tai kakkoseen, kaikki toimii. Harmi vaan että tällä hetkellä olen mätänemässä hotellihuoneessa matkalla. Mutta huomenna työt loppuu ja pääsen himaan!
M39
Eikös yhdyntä ole sitä, kun kikki menee pinppiin? Eli 69 ei teknisesti ottaen ole yhdyntäasento.
c) takaapäin, nainen seisoo (ja panee miestä strap-onilla)
Väittäisin miehelle nautinnollisimmaksi koska saa näin toistakymmentä orgasmia.
Vierailija kirjoitti:
Takaa mutta ei kontallaan vaan mahallaan maaten. N56
Tämä tai takaa niin, että seison lattialla ja taivuttaa eteenpäin kuin venyttelisi takareisiä.
N46
Vierailija kirjoitti:
c) takaapäin, nainen seisoo (ja panee miestä strap-onilla)
Väittäisin miehelle nautinnollisimmaksi koska saa näin toistakymmentä orgasmia.
Toistakymmentä orgasmia?
Aika tarinat teillä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen vatsallaan (ei kontallaan), selkä kaarella ja perse nostettuna, tyynyllä tai lihaksilla. Jalat yhdessä tai aika lähellä toisiaan. Siten että voin laittaa reiteni hänen reisien ulkopuolelle, tai lantion ulkopuolelle jos nousen pystyyn, tai siis leveään polviasentoon. Jos ei nalli muuten pala niin tämä toimii aina.
Aivan uskomattoman seksikäs näky, halutessa melkein koko keho kosketuksessa, voi halia kunnolla, voi ottaa käsivarsista kiinni, tukasta, rinnasta, voi tunnustella koko selkää, voi nousta pystyasentoon polvien varassa ja ottaa lantiosta/pyllystä kiinni.
Ei ole hänelle paras mutta minulle ehdottomasti ykkönen, ykköseen tai kakkoseen, kaikki toimii. Harmi vaan että tällä hetkellä olen mätänemässä hotellihuoneessa matkalla. Mutta huomenna työt loppuu ja pääsen himaan!
M39
Tämä on paras minustakin. Mies pitää tästä ja ratsastelusta. N37
Suuhun tai perseeseen
Asennolla ei niin väliä.