Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei tulevalta kumppanilta saa udella aikaisempien kumppanien määrää? Tieto on olennainen osa suhdetta.

Vierailija
20.10.2016 |

On tutkittu, että mitä enemmän naisella kumppaneita, sitä tod.näköisemmin avioliitto ei kestä.

Muutenkin, jos nainen sinkkuaikoinaan antaa todella helposti.... Mitä sitten, kun tulee todella iso riita parisuhteessa? Tietenkin nainen hyppää helpommin vieraaseen sänkyyn, kun sellainen nainen, joka harrastaa seksiä VAIN parisuhteissa.

Myös kumppanien määrä naisella kertoo arvokkuudestaan ja moraalista.

Tässä hyvä sarjakuva:
http://3.bp.blogspot.com/-amqdydMAIUM/VQ-3TF0JrAI/AAAAAAAAAPI/x7mOTdQp2…

Kommentit (239)

Vierailija
41/239 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummasti naisiakin alkaa kiinnostaa miehen entiset seksikumppanit, jos raha on vaihtanut omistajaa sen takia. Melkoista kaksinaismoralismia, jos prostituoitu ei ole ollut ihmiskaupan uhri, vaan itsenäinen yrittäjä omasta tahdosta.

Niinhän ne miehet aina väittää. Parittajakin varmaan kertoi, että ihan vapaaehtoisesti se teinityttö itseään myy.

Vierailija
42/239 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, naiset tietty saavat panna niin paljon kuin haluavat. Mutta. Olen seurustellut ainoan seksikumppanini kanssa jo jokusen vuoden, ja mikäli meille ero jossain vaiheessa tulisi, niin en kyllä haluaisi naista, jolla on takana runsaasti seksikumppaneita. Tuohon "kriittiseen" kysymykseen reagoiminen paljastaa varmasti naisen luonteen, ja onhan se naisellekin parempi, ettei ole suhteessa miehen kanssa, joka ei mittavasta panohistoriasta tykkää. Win-win.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/239 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se 3. Ensimmäinen harjoittelu, vakisuhde ja nykyinen sinä. Oikea määrä voi olla 300, mutta sitähän en sinulle sano. Pidä ihanteesi ja mielikuvasi osaavista neitsyistä. Ihan kaikkea ei kannata edes parisuhteessa jakaa.

Vierailija
44/239 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummasti naisiakin alkaa kiinnostaa miehen entiset seksikumppanit, jos raha on vaihtanut omistajaa sen takia. Melkoista kaksinaismoralismia, jos prostituoitu ei ole ollut ihmiskaupan uhri, vaan itsenäinen yrittäjä omasta tahdosta.

Niinhän ne miehet aina väittää. Parittajakin varmaan kertoi, että ihan vapaaehtoisesti se teinityttö itseään myy.

Suomalaisella opiskelijanaisella on parittaja? Kerro lisää?

Vierailija
45/239 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo yksikään mies kysynyt mun aiemmista kumppaneista ja jos kysyis niin heittäisin luvuksi tasan 100.

N25 20 kumppania

46/239 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Entäs miehen kumppanimäärä?

Naiset useammin preferoi kokeneemman miehen, vähemmän kokeneen edelle.

Aa, minä kun kuvittelin, että miehet täällä itkevät kun naiset makaaavat lahnoina/eivät pidä seksistä... My bad.

Vierailija
47/239 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Entäs miehen kumppanimäärä?

Naiset useammin preferoi kokeneemman miehen, vähemmän kokeneen edelle.

Aa, minä kun kuvittelin, että miehet täällä itkevät kun naiset makaaavat lahnoina/eivät pidä seksistä... My bad.

Aika lapsellinen luulo, että naisen seksikumppanien määrä kertoisi mitään naisen taidoista.

Vierailija
48/239 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä usko että se on oleellista. Mulle tärkeintä on että edellisistä suhteista ei ole jäljellä lapsia tai murhanhimoisia exiä tai muuten vinksahtanutta mielenterveyttä.

Mä nyt yleensä en haluais kumppania, joka näin nuorena (oon ite 23) olis maannu vaikka yli 20 naisen kanssa, koska se tarkottais jo aika ripeetä seuraelämää.

Jos 23v on ollut kokoajan sinkku, ei oo kyllä mitään tuo 20 tyyppiä. Jos alat 18v kulkeen baarissa, on sulla vuodessa 52 viikonloppua joina pahimmillaan lähtee ulos, 23 vuoden ikään tullessa näitä viikonloppuja on ollut 260, ja jos sinne on 20:een löytynyt joku lämmittään sua peiton alle niin...

Jos ne on suhteita, niin kyse taitaa olla enemmän siitä ettei osaa olla yksin..

N22 ja 20 pippeliä.

Siinähän huorittelette.

NO jos rahaa et ole ottanut, niin ei H vaan pelkästään harkitsematon.

Mutta ajatellaan positiivisen kautta. No, pitäähän joidenkin olla niitä baaripanoja kun kaikki eivät voi olla hitaamman kaavan mukaan ja jopa seurustella.

Vierailija
49/239 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDDDD

Onnellista loppuelämää!

Vierailija
50/239 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä usko että se on oleellista. Mulle tärkeintä on että edellisistä suhteista ei ole jäljellä lapsia tai murhanhimoisia exiä tai muuten vinksahtanutta mielenterveyttä.

Mä nyt yleensä en haluais kumppania, joka näin nuorena (oon ite 23) olis maannu vaikka yli 20 naisen kanssa, koska se tarkottais jo aika ripeetä seuraelämää.

Jos 23v on ollut kokoajan sinkku, ei oo kyllä mitään tuo 20 tyyppiä. Jos alat 18v kulkeen baarissa, on sulla vuodessa 52 viikonloppua joina pahimmillaan lähtee ulos, 23 vuoden ikään tullessa näitä viikonloppuja on ollut 260, ja jos sinne on 20:een löytynyt joku lämmittään sua peiton alle niin...

Jos ne on suhteita, niin kyse taitaa olla enemmän siitä ettei osaa olla yksin..

N22 ja 20 pippeliä.

Siinähän huorittelette.

NO jos rahaa et ole ottanut, niin ei H vaan pelkästään harkitsematon.

Mutta ajatellaan positiivisen kautta. No, pitäähän joidenkin olla niitä baaripanoja kun kaikki eivät voi olla hitaamman kaavan mukaan ja jopa seurustella.

Jos n22 olis ollut harkitsematon, niin hänen lukunsa varmasti huitelis sadoissa. Aivan kuten mullakin.

N25 20 kumppania

Vierailija
51/239 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paradoksi taas koko ketju.

Täällä monelle jakaneet todistelee, että alle 50 jakoa ei ole itse asiassa edes paljon.

Toisaalta maailma on sellainen nykyään, että harvalle miehelle  potentiaalinen seurustelukumppani on neitsyt.

Vierailija
52/239 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mun teini-iän itsevarmuusongelmat liittyy siihen, miten käyttäydyn parisuhteessa?

Itsehän siis makasin monien poikien / miesten kanssa joskus 16-19-vuotiaana, koska hain vain hyväksyntää sillä tavalla. Halusin tuntea, että joku pitää minua viehättävänä ja kaipasin läheisyyttä. Seurustelusuhdetta en saanut, koska nirsoilin ja kaikissa ehdokkaissa oli jotain vikaa. Mutta kun joi pikku kännit, oli helppo ignorata ne ihmisten ikävät puolet, jotka selvinpäin häiritsivät. Sitten vain petiin ja läheisyydenkaipuuta karkoittamaan. Parinkymmenen eri miehen kanssa ehdin noina vuosina harrastaa seksiä ja lisäksi monien kanssa pussailla tms. Sitten rauhoituin ja löysin seurustelukumppanin. 

Nykyään olen henkisesti tasapainoinen kolmekymppinen nainen. Noiden teinivuosien jälkeen olen ollut sängyssä kahden eri miehen kanssa. Exäni, jonka kanssa seurustelin 4 vuotta. Sekä nykyiseni, jonka kanssa olemme seurustelleet 5 vuotta. Välissä ehdin olla jonkun aikaa sinkkuna, mutta irtosuhteet eivät kiinnostaneet. 

Problem? 

Vierailija
53/239 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liity toisiinsa paskan vertaa. Miksi mä lähtisin juoksemaan äijien perässä, kun olen ne seikkailut seikkaillut jo vuosia sitten ja löytänyt jo itselleni sen parhaimman miehen? Normaalilla älyllä varustetut aikuiset ihmiset osaavat kyllä riitatilanteissa tehdä muutakin kuin heittää genitaalinsa jonkun ulkopuolisen eteen.

Hyvä naispuolinen ystäväni harrasti irtosuhteita hyvinkin innolla ja enemmän kuin minä, mutta on silti ollut onnellisesti parisuhteessa vuosia, kun viimein löysi sen oikean. Mitään pettämisiä ei ole tapahtunut kummaltakaan puolelta. Jos sellaiseen typeryyteen sortuu, niin kyllä se vika piilee muussa kuin vanhoissa seksikumppaneissa.

Vierailija
54/239 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli se yliopiston lehtori, muutama kuukausi sitten oli juttua lehdissä.

Mutta se maksusta kanssasi ollut nainen sinulle kelpaa myöhemmin seurustelukumppaniksi, sehän on harrastanut seksiä toisten miesten kanssa, hui. Ensin maksat palveluksista ja sitten haukut rumasti. Samaa kohteluahan saa täällä nekin naiset, joilla on seksiä seurustelusuhteissa.

Vierailija
55/239 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli se yliopiston lehtori, muutama kuukausi sitten oli juttua lehdissä.

Mutta se maksusta kanssasi ollut nainen sinulle kelpaa myöhemmin seurustelukumppaniksi, sehän on harrastanut seksiä toisten miesten kanssa, hui. Ensin maksat palveluksista ja sitten haukut rumasti. Samaa kohteluahan saa täällä nekin naiset, joilla on seksiä seurustelusuhteissa.

Kaikille naisille kelpaa ne entiset yhden yön panonsa seurustelukumppaniksi? En ole haukkunut miksikään.

Vierailija
56/239 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, saa kysyä. Mikään laki ei estä sinua kysymästä tuota vaikka jo ensitapaamisella, tai vaikka ennen sitä. Mikään laki ei toki pakota toista myöskään vastaamaan moiseen kysymykseen. Sekin kannattaa hyväksyä.

Toisekseen, sanoit että entisten kumppanien määrän korrelaatiota parisuhteen onnistumiseen on tutkittu. Mihin tutkimukseen viittaat? Saisinko linkin?

Vierailija
57/239 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella älykäs ketju.

Jos kerran lukuiset seksikumppanit ovat hyvä ja normaali asia ja jos naisella on kerran riittävän  hyvä itsetunto kertoa, että olen ollut 10-150 miehen kanssa ennen sinua, niin miksi tämän kysyminen ja vastaaminen niin kuuma peruna.

Jos mies tuosta kauhistuu, niin hyvähän se on selvitä ennen vakavampaa suhdetta, lapsia jne. On Suomi niin pieni maa, että jos tuota alkaa peittelemään niin totuus tulee ilmi joskus ja jossain.  

Vierailija
58/239 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin naiset kertovat suoremmin sitä noin oikeaa määrää. Ennen seksitutkija Osmo Kontula sai ihmetellä, mistä miesten seksikumppaneiden määrä löytyi, kun naisten kertomat tilastot olivat huomattavasti pienemmät.

Vierailija
59/239 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miten käyttäytyy sinkkuna ei liity välttämättä mitenkään siihen miten käyttäytyy parisuhteessa.

Vierailija
60/239 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap turha taistella tuulimyllyjä vastaan. Itse olen ollut melko seksuaalinen jo nuoresta lähtien, mutta naisten saaminen on ollut vaikeaa. Nuorempana naiset kysyivät minulta seksikumppanien määriä ja ne olivat aina naisia pienemmät ja luultavasti naisetkin sanoivat pienemmän luvun, että minulle ei tule paha mieli. Ajattelin, että turhaan säästelen itseäni, kun naisetkaan ei ole säästelleet ja sinkkuaikoina olen käynyt noin kerran kuussa maksullisella. Elämän laatu on parantunut tämän myötä paljon ja kiinnostun paremmin seurustelu mielessä naisista, kun ei ole hirveä panetus päällä jolloin kaikki naiset kiinnostaa. Miehelle se irtoseksin saaminen ei vaan ole, niin helppoa että sitä saisi aina ilman avustusta.