Miksei tulevalta kumppanilta saa udella aikaisempien kumppanien määrää? Tieto on olennainen osa suhdetta.
On tutkittu, että mitä enemmän naisella kumppaneita, sitä tod.näköisemmin avioliitto ei kestä.
Muutenkin, jos nainen sinkkuaikoinaan antaa todella helposti.... Mitä sitten, kun tulee todella iso riita parisuhteessa? Tietenkin nainen hyppää helpommin vieraaseen sänkyyn, kun sellainen nainen, joka harrastaa seksiä VAIN parisuhteissa.
Myös kumppanien määrä naisella kertoo arvokkuudestaan ja moraalista.
Tässä hyvä sarjakuva:
http://3.bp.blogspot.com/-amqdydMAIUM/VQ-3TF0JrAI/AAAAAAAAAPI/x7mOTdQp2…
Kommentit (239)
Ai nainen on moraaliton jos harrastaa seksiä? Haloo, tervetuloa tähän vuoteen sieltä jostain raamatulliselta 1200-luvulta.
Niin... miksi se pitäisi sitten kertoa?
Senkun kysyt. Itsepähän päätät, mitä sillä tiedolla teet.
Miksi muuten kirjoitit vain naisista? Sinun logikkallasi miesten suhteiden määrällä ei ole mitään merkitystä, niinkö?
Saat sinä totta kai kysyä kumppanien määrää. Nainen varmasti on ylpeä saadessaan kertoa säästäneensä itseään sinua varten. Tai sitten on iloinen, ettei haaskaa aikaansa pitempään.
Niin tai näin, puhuminen selkiyttää asioita.
Saahan sitä kysyä. Mutta oikeaa määrää en tiedä itsekään. Enkä muista kaikkien nimiä.
No miten se muka oikeasti vaikuttaa suhteeseen? Itse olen kysellyt eksistä, koska ovathan he olleet iso osa mieheni elämää ja mielelläni kuulen hänen puuhista ennen kuin tapasimme.
Mitä sinä aapee horiset?
Naisella sitä ja tätä. Kyllä ne naiset on yksilöitä ihan niinkuin miehetkin.
Äh, miten naiivia yleistystä.
Ja mitä ihmettä niiden kumppanien määrän tietämisellä tekee?
Itseään mustasukkaiseksi?
Ei niillä tee mitään. Sen voi toki tietää, että onko ollut vaiko ei.
Nyt on nyt. Jokainen voi aloittaa joka hetki alusta tai uudelleen. Siksi on ihan turha joko mustamaalata tai ylistää toisen menneisyyttä...tai omaansa.
Aloita nyt. Niillä eväillä mitä on.
Kukas sen kieltää? Senkus utelet ja teet itsestäsi pellen naisen silmissä 😁
En mä usko että se on oleellista. Mulle tärkeintä on että edellisistä suhteista ei ole jäljellä lapsia tai murhanhimoisia exiä tai muuten vinksahtanutta mielenterveyttä.
Mä nyt yleensä en haluais kumppania, joka näin nuorena (oon ite 23) olis maannu vaikka yli 20 naisen kanssa, koska se tarkottais jo aika ripeetä seuraelämää.
Sitten voit arvailla, kuinka totta kuin osasi puhui. :D
Olen seurustellut ainakin 20 pojan/miehen kanssa ennen aviomiestäni. Ihastuin yhteen mieheen kerran, joka kauhistui mieshistoriaani, eikä uskaltanut sen vuoksi ryhtyä suhteeseen minun kanssani. Ystäväni sanoivat, että tulen varmasti koko elämäni ajan vaihtamaan miestä kuin sukkaa. Väärässä olivat. Olen ollut jo 20 vuotta uskollisesti naimisissa, enkä minä ole niitä, jotka villiintyvät pikkujouluissa iskemään työkavereita. Minä olen jo seikkailuni seikkailut. :)
Jos on ulkonäöltään hyvä ja sosiaalinen, kertyy sinkkuaikoina helposti iso määrä petikavereita.
Mistä lähtien seksi on määrittänyt koko parisuhdetta? Eikö ole aika mutkia oikovaa ajattelua sellainen, että eroaminen johtuisi nimenomaan seksistä - ja vieläpä liittoa edeltäneestä seksistä?
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä kysyä. Mutta oikeaa määrää en tiedä itsekään. Enkä muista kaikkien nimiä.
No mutta tuohan kertoo jo kaiken olennaisen. Jos ei tiedä, eikä nimiä muista, niin numero on selvästi ylittänyt kynnyksen, joten sen tarkuudella ei ole väliä.
Ja sitten vielä tiedoksesi ap: ei täällä niin paljoa porukka vaihdu, etteikö tämä sinun provosi olisi jo kaikkien tiedossa. Sorry.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta tuohan kertoo jo kaiken olennaisen. Jos ei tiedä, eikä nimiä muista, niin numero on selvästi ylittänyt kynnyksen, joten sen tarkuudella ei ole väliä.
Mutta taidot hioutuivat ja vuoteessa huudat hoosiannaa. Olit kristitty tai et.
Vierailija kirjoitti:
En mä usko että se on oleellista. Mulle tärkeintä on että edellisistä suhteista ei ole jäljellä lapsia tai murhanhimoisia exiä tai muuten vinksahtanutta mielenterveyttä.
Mä nyt yleensä en haluais kumppania, joka näin nuorena (oon ite 23) olis maannu vaikka yli 20 naisen kanssa, koska se tarkottais jo aika ripeetä seuraelämää.
Jos 23v on ollut kokoajan sinkku, ei oo kyllä mitään tuo 20 tyyppiä. Jos alat 18v kulkeen baarissa, on sulla vuodessa 52 viikonloppua joina pahimmillaan lähtee ulos, 23 vuoden ikään tullessa näitä viikonloppuja on ollut 260, ja jos sinne on 20:een löytynyt joku lämmittään sua peiton alle niin...
Jos ne on suhteita, niin kyse taitaa olla enemmän siitä ettei osaa olla yksin..
N22 ja 20 pippeliä.
Siinähän huorittelette.
Entäs miehen kumppanimäärä?