Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas kuukausi työttömänä ja melkein 1600 e napsahti tilille

Vierailija
20.10.2016 |

Silti kummastellaan miksei edes työnhaku innosta tippaakaan...
Onhan se nyt paljon kivempi nauttia elämästä hetki.. :)

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes 5000 tulot, jolloin puhutaan urasta jonka eteen pitää tehä töitä ja ammattitaito katoaa nopeaan. Tiedät jo menettäväsi sen tolla asenteella. Te tston pitäis kans olla kartalla näistå, jos nyt vaikka lääkäri ois "työttömänä" puoli vuotta, niin patistusta. Sit taas osa etsii töitä hulluna eikä saa. Mikä toi sun ala on?

Vierailija
42/46 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä pärjäis 1 600 eurolla kuukaudessa. Tai pärjäisin, jos maksaisin vähemmän lainaa pois, mutta en tahdo. Teen sitä työtä mistä tykkään, joten ei se työnteko haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas kuukausi töissä ja eilen, palkkapäivänä, napsahti tilille 3871€. Jos minulla ei olisi autoetua, saisin käteen 890€ enemmän.

Ja notkut täällä työajalla. Arvaan, olet johtaja? Vapaa päättämään mitä teet.

Vierailija
44/46 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas kuukausi töissä ja eilen, palkkapäivänä, napsahti tilille 3871€. Jos minulla ei olisi autoetua, saisin käteen 890€ enemmän.

Ja notkut täällä työajalla. Arvaan, olet johtaja? Vapaa päättämään mitä teet.

Totta, olen vapaa päättämään mitä teen ja milloin. Töitä teen (pätkissä) noin 10 tuntia vuorokaudessa. Nyt olen kuitenkin syyslomalla.

Vierailija
45/46 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan bruttona n. 1700 € ansiosidonnaista ja käteen tuosta jää 1350 €, 4 vko.

On iso pudotus kun palkkaa tuli puhtaana tilille yli 2600 €/kk. 

Meitä työttömiä opettajia on paljon, koulutetaan liikaa ja kaikille ei riitä töitä.

Mieluummin olisin vakituisessa työssä, nykyisellään teen määräaikaisia silloin kun on tarjolla.

Vierailija
46/46 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite teen 45h/viikko, bruttona 3000e, nettona 2100e/kk. Töiden takia jouduin ottamaan kakkosasunnon työpaikkakunnalta (500e+sähkö) + dieselkulut töihin 200e/kk. Eli käteen jää 1400e/kk! Viikot on pelkkää kärsimystä pikkukylässä, josta en tunne ketään ja pelkkää koti-ikävää. Olen niin lähellä irtisanoutumista, koska jos makaisin kotona työttömänä saisin liitolta samat 1400e/kk käteen. Kyllä niin motivoi tämä työnteko taas vaihteeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi