Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas kuukausi työttömänä ja melkein 1600 e napsahti tilille

Vierailija
20.10.2016 |

Silti kummastellaan miksei edes työnhaku innosta tippaakaan...
Onhan se nyt paljon kivempi nauttia elämästä hetki.. :)

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin vähän vaikka olet työttömänä? Mä saan nettona about 2600 euroa. Juu ja ei kiinnosta työnteko Suomen paskapalkoilla.

Vierailija
2/46 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, noin vähän mutta kyllä sillä ihan mukavasti pärjää... :) hullu paljon töitä tekee...

Vierailija
4/46 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljoko eläkettä kertyy?

Vierailija
5/46 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljoko eläkettä kertyy?

No se nyt on paskan hailea paljonko kertyy, kun eläkesysteemi sortuu alle kymmenessä vuodessa. Silloin on ihan sama onko ollut töissä vai kotona tai mitä on tehnyt.

Varmin tapa on säästää henkivakuutukseen tai osakkeisiin.

Vierailija
6/46 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tuu kuin tonni....

Vierailija
7/46 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan ansiosidonnaista 1000€ kuukaudessa ja asumistukea 200€. Töitä haen kiivaasti. En halua jäädä loisimaan ja elämän tavoitteet on vähän muutakin kun iloita jostain hikisestä 1600€/kk (mun tapauksessa 1200€/kk).

Vierailija
8/46 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko nykyisen eläke järjestelmän olevan voimissaan, jos niin vanhaksi sattuisin elämää, että siihen tulisi turvautua.. Uskon ennemmin itse säästämiseen ja sijoittamiseen vanhuuden varalle... Tuosta 1600 eurosta voi huoleti laittaa pari sataa kasvamaan korkoa :)

Mutta vastaushan kysymykseen on, että ei kerry.

Vierailija
9/46 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvälle, minäkin jäin työttömäksi kun tunnit tiputettiin töissä, enemmän jää viivan alle, kuin töissä ollessa koska ei ole hoitomaksuja, en kuitenkaan saa lähellekään samaa kuin sinä. Mutta mielellään minäkin syön myös loppukuusta leivän päällä makkaraa, eikä nyt tarvitse "maksaa" työnteosta.

Vierailija
10/46 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpäs elän 700 euron tuloilla. Ihan palkkatyöstä ne rahat.

Vierailija
11/46 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ansiosidonnainen loppuu aikanaan. Sittenpä ei enää naurata

Vierailija
12/46 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnteko on vanhanaikaista eikä ollenkaan kivaa, coolia tai chilliä mutta lorvailu ja loisiminen on erikivaa vähän aikaa siis about seuraavat 40vuotta vaikka nyt alkuun

Vierailija
13/46 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä saan ansiosidonnaista 1000€ kuukaudessa ja asumistukea 200€. Töitä haen kiivaasti. En halua jäädä loisimaan ja elämän tavoitteet on vähän muutakin kun iloita jostain hikisestä 1600€/kk (mun tapauksessa 1200€/kk).

Mitäs suunnitelmia sinulla on? Päästä jonkun orjaksi rahaa vastaan vai laittaa oma yritys pystyyn?

Itse tyydyn nykyään vähään, on koti ja kaikki tarvittava, aikaa liikkua, nähdä ystäviä, auttaa tukea tarvitsevia isovanhempia monta kertaa viikossa, varaa syödä luomua, sijoittaa pahan päivän varalle ja heittää pari kolme ulkomaanreissua vuoteen. Tämä riittää minulle :)

Vierailija
14/46 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin vähän vaikka olet työttömänä? Mä saan nettona about 2600 euroa. Juu ja ei kiinnosta työnteko Suomen paskapalkoilla.

Mistä tuo 2600 koostuu? Jos et siis tee töitä niin onko se ansiosiddonnaista? Silloinhan olet tienannut, ainakin tavallaan, ansiosidonnaiset työttömyyskorvaukset.

Vierailija
15/46 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niin, sitten on pakko uhrata puoli vuotta työnteolle, joko kesä tai talvi ja sitten voikin olla rennosti taas... Toki säästöjä on pahanpäivän varalle, mutta kun on alalla, jossa on tekijöistä pulaa niin töitä kyllä saa. :)

Vierailija
16/46 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kiva. En edes töitä tehdessä saanut tuota summaa. Nyt työtön ja saan alle puolet ja siitäkin huono omatunto.

Vierailija
17/46 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs suunnitelmia sinulla on? Päästä jonkun orjaksi rahaa vastaan vai laittaa oma yritys pystyyn?

Itse tyydyn nykyään vähään, on koti ja kaikki tarvittava, aikaa liikkua, nähdä ystäviä, auttaa tukea tarvitsevia isovanhempia monta kertaa viikossa, varaa syödä luomua, sijoittaa pahan päivän varalle ja heittää pari kolme ulkomaanreissua vuoteen. Tämä riittää minulle :)

Joidenkin työ on myös intohimo. 😉 Kaikki eivät puurra hampaat irvessä. Se että sinä tyydyt vähään ei myöskään tarkoita, että kaikki ihmiset haluavat elää kuin sinä. Minäkin ehdin muuten työstä huolimatta nähdä ystäviä, liikkua, syödä mitä haluan, reissata kun haluan jne. Kukin tyylillään, mutta palaan töihin heti mielelläni kun töitä vaan saan. Olet muuten ilmeisesti ansiosidonnaisella jos saat 1600€/kk? Mitäs kun se loppuu?

Vierailija
18/46 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin, sitten on pakko uhrata puoli vuotta työnteolle, joko kesä tai talvi ja sitten voikin olla rennosti taas... Toki säästöjä on pahanpäivän varalle, mutta kun on alalla, jossa on tekijöistä pulaa niin töitä kyllä saa. :)

Taidat olla kausityöntekijä tai menet töihin toiselle puolelle Suomea. Jos sinun kotipaikkakunnalla on avoimia työpaikkoja, niin tuskin saat olla työttömänä ansiosidonnaisella.

Vierailija
19/46 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö 1000 eurolla pysty maksamaan asumisen kuluja ?

Vierailija
20/46 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin työ on myös intohimo. 😉 Kaikki eivät puurra hampaat irvessä. Se että sinä tyydyt vähään ei myöskään tarkoita, että kaikki ihmiset haluavat elää kuin sinä. Minäkin ehdin muuten työstä huolimatta nähdä ystäviä, liikkua, syödä mitä haluan, reissata kun haluan jne. Kukin tyylillään, mutta palaan töihin heti mielelläni kun töitä vaan saan. Olet muuten ilmeisesti ansiosidonnaisella jos saat 1600€/kk? Mitäs kun se loppuu?

Ihanaa, että joku on löytänyt työn johon löytyy intohimoa, teitä on niin harvassa! Ansiosidonnaisen loputtua menen puoleksi vuodeksi töihin, hampaat irvessä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän