Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No mitä ne pellet sit tekee jos et lähdekään karkuun?

Vierailija
20.10.2016 |

Jos vaan ignooraa tollaset idiootit.

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa ne sit yrittää puukottaa.

Vierailija
2/75 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen ihminen on arvaamaton. Uskon että saattaa käydä päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei mitään

Vierailija
4/75 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ja kerro sitten miten kävi.

Vierailija
5/75 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan, etteivät tee mitään. En nyt tietenkään lapsille sanoisi, että jääkää katselemaan, mutta tuossahan on kyse siitä, että ne nauttivat aiheuttamastaan pelosta. Pelotteleminen on suht helppoa, kun on naamari päässä, tositoimiin ryhtymiseen on sitten isompi kynnys. Jos olisin isokokoinen kaveri, menisin kyllä kohti, lähtisivät pellet takuulla pakoon.

Vierailija
6/75 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä se. Osa lähtee itse karkuun, mutta haluanko jäädä sellaista hetkeä odottamaan? Lähteekö se vai ei..

Jospa oikeasti haluaa tehdä pahaa?

Vierailija
7/75 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin kaikille suomalaisille pallien kasvattamista ja pelokkuudesta luopumista. Nyt alan ymmärtää miksi tätä kansaa on niin helppo hallita; porukka on ihan lampaita järjestään.

Vierailija
8/75 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin ihan samaa. Lähistöllä oli nainen juossut pellee karkuun. Mitähän mä tekisin vastaavassa tilanteessa, ehkä yrittäisin potkasta arkaan paikkaan. Itseni tuntien, en varmaan karkuun lähtis.

Vierailija
9/75 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä veikkaan, etteivät tee mitään. En nyt tietenkään lapsille sanoisi, että jääkää katselemaan, mutta tuossahan on kyse siitä, että ne nauttivat aiheuttamastaan pelosta. Pelotteleminen on suht helppoa, kun on naamari päässä, tositoimiin ryhtymiseen on sitten isompi kynnys. Jos olisin isokokoinen kaveri, menisin kyllä kohti, lähtisivät pellet takuulla pakoon.

Sellanen ihminen joka kykenee laittaa tollasen puvun päälle ja ottaa vielä teräaseet mukaan, ni en usko että kynnys on kovinkaan suuri ruveta käyttämään sitä asetta. (tämä siis koskee niitä joilla teräase)

Aseettomat saattaa jättää rauhaan, mutta riskiä sekin , riippuen paikasta tietty.

Vierailija
10/75 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin ettei niillä riitä muna muuhun kuin tuollaiseen pienten lasten pelotteluun, mutta toisaalta jos tyypillä olisi käynnissä oleva moottorisaha niin en jäisi testaamaan.

Vierailija
11/75 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otattekohan te nämä vähän turhan tosissaan? Kyseessä on aika klassinen pelottelupila eikä tekijät varmasti ole oikeasti mitään murhaajia.

Vierailija
12/75 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku teatteriharrastaja toisessa ketjussa keksi, että voisi feikata pelästymisestä aiheutuneen sairauskohtauksen kouristeluineen ja korinoineen. Tällaisessa tilanteessa roolit kääntyisivät luultavasti päälaelleen, ja pelle pinkoisi pakoon. Vaikea kuvitella, että raukkamainen ihminen jäisi katsomaan, kävikö uhrille pahasti.

Ai että, kun sattuisikin olemaan laukussa mukana tujua hiuslakkaa, kyllähän naamareissa silmänreiät on. Pienen suihkuttelun jälkeen (kyllähän sitä nainen saa hiuksiaan laittaa ulkosallakin) repäisisin naamarin idiootin päästä ja kysyisin ensimmäiseksi, että "häpeätkö?".

13/75 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

av-mammat pitäs kaikki viedä niitten pellejen tykö.

14/75 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavat vielä joltain puukosta kylkeen... odottelen koska jotain tapahtuu, itkuun tuokin "hauskuus" päättyy ja sitten huuli pyöreenä änkytetään kuinka ei ajateltu ja ei tajuttu, ei tarkoitettu uliuliuli. Toivottavasti kukaan pelotelluista ei esimerkiksi kuole juostuaan pakoon ja sillalta alas tms, vaan kohdistuisi edes syyllisiin.

Vierailija
15/75 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin itse pukeutua scream naamariin ja asusteisiin ja lähteä pellejahtiin.

Vierailija
16/75 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellanen ihminen joka kykenee laittaa tollasen puvun päälle ja ottaa vielä teräaseet mukaan, ni en usko että kynnys on kovinkaan suuri ruveta käyttämään sitä asetta. (tämä siis koskee niitä joilla teräase)

Aseettomat saattaa jättää rauhaan, mutta riskiä sekin , riippuen paikasta tietty.

Olisi pitänyt laittaa tuossa viestissä, etten tarkoittanut, että niitä teräaseiden kanssa heiluvia kohti kannattaa mennä. Kun sellainen on kädessä ja sitä ei osaa käyttää (mikä on todennäköisin skenaario), voi tulla kaikenlaista vahinkoa. Mä edelleen olen sitä mieltä, että noilla on lähinnä halu pelotella. Se on niin helppoa. 

Vierailija
17/75 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelisin kaikille suomalaisille pallien kasvattamista ja pelokkuudesta luopumista. Nyt alan ymmärtää miksi tätä kansaa on niin helppo hallita; porukka on ihan lampaita järjestään.

No onhan näitä tapahtunut, että joku hullu tulee lähelle ja ryöstää tai jopa pahoinpitelee ihan tuntemattoman ihmisen. Se tuusulalainen perheenäitihän kuoli juuri tuollaisessa tilanteessa. Ei mun mielestä ollenkaan ylimitoitettua lähteä karkuun tai huutaa apua jos joku tuntematon tulee päin ja vielä aseen kanssa.

Vierailija
18/75 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin ihan samaa. Lähistöllä oli nainen juossut pellee karkuun. Mitähän mä tekisin vastaavassa tilanteessa, ehkä yrittäisin potkasta arkaan paikkaan. Itseni tuntien, en varmaan karkuun lähtis.

Kokonainen joukko pellejä tulee pesismailojen kanssa kohti, ja potkaisisit yhtä palleille? Onko tämä tosiaan sama kansa joka voivotteli mamujen tulosta ja ahdisteluista, että miten ei uskalla kaupassa käydä kun "niitä" on joka paikassa...

Vierailija
19/75 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kanalauma taas...

Vierailija
20/75 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletetaan että tuntematon ihminen tulisi sopivuusalueen sisäpuolelle. Ihan vaan seisoisi siinä. Ahdistuisit. Jos hän ei lähtisi pois, ahdistuisit lisää. Jos hän siirtyisi perässä, kun yrität väistää. Ahdistuisit vielä enemmän ja joko muuttuisit pelokkaaksi tai raivokkaaksi. Lisätään tähän vielä naamari niin, ettet näe ihmisen silmiä ja kasvonilmeitä. 

Pienellä vaivalla saa aikaan paljon, koska paljon yhteisöasumisessa perustuu kirjoittamattomiin sääntöihin.