Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ebaysta vaatteita?

Vierailija
20.10.2016 |

Millaisia kokemuksia teillä on? Oliko samannäköisiä kuin kuvassa? Ja mietin kanssa että uskallanko tilata kengät. Koot on kiinalaisia. Montako kokoa isompi kannattaa ottaa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/15 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatu yleensä luokaton, paidat jo haisivatkin niin karmealle että en tiedä missä myrkyssä on uitettu. Kai jotkut sieltä ovat jotain hyvääkin ostaneet, itse en kyllä vaatteita enää koskaan. Ja kyllä kuviin oli käytetty joko eri vaatteita tai reilusti muokattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin te pässit tajuatte, että ebay ei ole mikään "yksi kauppa".

Vierailija
4/15 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vaatteet eivät ole kiinasta tai sikäläistä mitoitusta. Niistä kannattaa ottaa kuitenkin 1-2 kokoa isompi. Laatu vaihtelee, katso ostajien kommentit.

Vierailija
5/15 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se on kauppapaikka, missä myydään monella eri nimellä samaa kamaa. Selaa sieltä vaikka leggingssejä. Samat kalsarit, sata eri myyjää. Laatu ei muutu siinä välissä mihinkään.

Briteistä olen ebay:n kautta tilannut paljon hyvää, Kiinasta en mitään.

Vierailija
6/15 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos halpaa tilaa niin etenkin vaatteissa ja koruissa on se riski ettei ne ole yhtään niin kuin kuvassa vaan todella järkyttävää laatua.

Vierailija
7/15 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinalaiset koot eivät eroa suomalaisista juurikaan. Esimerkiksi Kiinan S-koko menee minulle, xs-s-kokoiselle juuri hyvin. Laatuhan ei ole kummoista, mutta itse kun olen nopeasti kyllästyvää sorttia, niin tilaan niitä parin euron kiinariepuja joita voin käyttää sen mitä käytän ja surutta heitän pois kun en enää tykkää siitä. Itselläni mikään vaate ei ole haissut millekään kummalliselle!

Ja vaatteista kannattaa huomioida, että perusvaatteita voi ostaa, ne näyttävät jotakuinkin samoilta kuin kuvissa, mutta MITÄÄN erikoisilla leikkauksilla varustettua vaatetta on ihan turha ostaa, ne eivät toimi edes mallinuken päällä.

Vierailija
8/15 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinalaiset koot eivät eroa suomalaisista juurikaan. Esimerkiksi Kiinan S-koko menee minulle, xs-s-kokoiselle juuri hyvin. Laatuhan ei ole kummoista, mutta itse kun olen nopeasti kyllästyvää sorttia, niin tilaan niitä parin euron kiinariepuja joita voin käyttää sen mitä käytän ja surutta heitän pois kun en enää tykkää siitä. Itselläni mikään vaate ei ole haissut millekään kummalliselle!

Ja vaatteista kannattaa huomioida, että perusvaatteita voi ostaa, ne näyttävät jotakuinkin samoilta kuin kuvissa, mutta MITÄÄN erikoisilla leikkauksilla varustettua vaatetta on ihan turha ostaa, ne eivät toimi edes mallinuken päällä.

Minäkin olen huomannut tämän että perusvaatteet ovat todennäköisemmin ihan ok.

Vierailija
9/15 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo haju muuten on omissa tilauksissani johtunut siitä muovista johon vaate on tiiviisti pakattu. Haju on lähtenyt nimittäin aika pian itsestään pois avaamisen jälkeen ja varsinkin jos tuulettaa vähän.

Vierailija
10/15 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koot eroavat suomalaisista todella paljon. Käytän yläosissa kokoa 38-40 ja ebaysta tilaan toppeja koossa 46, xxxl tai mikä tuotteen suurin mahdollinen koko sattuukaan olemaan. 

Vierailija
11/15 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koot eroavat suomalaisista todella paljon. Käytän yläosissa kokoa 38-40 ja ebaysta tilaan toppeja koossa 46, xxxl tai mikä tuotteen suurin mahdollinen koko sattuukaan olemaan. 

Omalla kohdallani ei ole eronnut ollenkaan. Kiinalainen S-kokoinen mekko on sopinut minulle xs-kokoiselle juuri hyvin. Samoin kaikki muut vaatteet, paitsi housut. Housuissa joudun tilaamaan M-tai L kokoa. Esimerkiksi ne one size- jutut menee s-kokoiselle ilman ongelmia!

Vierailija
12/15 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin se on kauppapaikka, missä myydään monella eri nimellä samaa kamaa. Selaa sieltä vaikka leggingssejä. Samat kalsarit, sata eri myyjää. Laatu ei muutu siinä välissä mihinkään.

Ne Briteistä tilatutkin on siellä Kiinassa valmistettu ihan kuten kaikki Suomessa kaupoissa näyttävätkin vaatteet. Made in China lukee melkeinpä kaikissa. Suurin merkitys taitaa olla sillä myyjällä. Osa on paskaa osa on ihan laadukasta.

Vierailija
13/15 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa vaatteista ihan karmeita eikä yhtään sellaisia kuin kuvissa. Parit kengät oon tilannut ja ne on aina ollut oikein hyvät. Ei ole vielä hajonnut mutta ei varmasti huippulaatuisetkaan.

Vierailija
14/15 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ollut melko hyvää laatua. Ostan usein kiinasta ja koko on M, mutta tuntuu noin S mulle. (olen pieni)

Laatu on ollut paidoissa hyvää , perus HM laatua. Legginseistä ja sukkahousuista vähän huonommat kokemukset. 

Paidat ovat olleet usein hyvin samoja kuin kuvissa, pientä eroavaisuutta on kyllä ollut välillä. Mutta ei mitään radikaalia ja tämäkin harvoin.

Oon saanu hyviä huppareita n.10e ja ilmainen kotiinkuljetus joten suosittelen kokeilemaan.

Vierailija
15/15 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja siellä myy yksityiset omaa käytettyä kamaansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä