Mieheni kärähti seuranhakupalvelusta
Klassinen tarina; Mieheni on reissutyössä, ja epäilykseni kasvettua moraaliani suuremmaksi, tutkin miehen työpuhelimen ja käry kävi. Olemme hieman alle 30v pariskunta, yhteiseloa takana 5,5v, josta avioliittoa 1,5v.
Hän oli huhtikuussa rekisteröitynyt Happy Pancake - seuranhakusivustolle, ja keskustellut tämän jälkeen kymmenille naisille kehuen heitä kauniiksi ja seksikkäiksi. Keskustelujen pääsisältö oli ihan kuulumisten kyselyä, mitä vappuna, mitä juhannuksena ja kuinka on viikonloppu mennyt. Muutamalle naiselle oli kirjoittanut että olisi kiva käydä kahvilla tai tavata, mutta suoraa kahvikutsua ei ollut laittanut kenellekään koko puolen vuoden aikana (ainakaan niiden viestien perusteella mitä näin). Toki esittelytekstissään kertoi että etsii juttuseuraa TAI EHKÄ MUUTAKIN pimeneviin syysiltoihin.
Mies vannoo (tietenkin) että kyse on ollut vain itsetunnon kohotuksesta, eikä hän ole ollut aikeissa tavata ketään. Kuitenkin viestitellyt aina juuri sen paikkakunnan naisille, joilla on sillä hetkellä työskennellyt.
Järki käskee pakata miehen kamat jätesäkkeihin ja paiskaamaan säkin parvekkeelta alas, mutta takaraivossani kaihertaa kuitenkin tunne siitä, luovutanko liian helpolla. Mies oli kusipää ja tunnen suurta vihaa tällä hetkellä, mutta voiko tästä päästä yli? Toivoisin vastauksia saman kokeneilta.
Kommentit (36)
Itse annoin tuon en vain kerran, vaan jopa kahdesti anteeksi. Molemmilla kerroilla mies kertoi vain nostattavansa itsetuntoaan ja hakevansa pientä flirttiä piristykseksi. Ei sen enempää. Lisäksi hän lupasi lopettaa ja minähän uskoin.
Siinä meni ensin itsetunto ajattelin vain miksi en riitä? Mitä mun vielä pitäisi olla?
Sitten menikin jo seksihalut tai seksistä tuli oikeastaan vallan väline. En halunnut tehdä aloitetta, en halunnut näyttää, että tarvitsen miestä. Halusin, että mies näytttää haluavansa ja tarvitsevansa minua. Luultavasti mies ajatteli samaa, koska seksiä ei yhtäkkiä enää ollutkaan. Tämä taas pahensi huonoa itseuntoa ja ajatuksia siitä miksi en kelpaa.
Kaks vuotta katsoin tuota kärsimysnäytelmää, kunnes mies taas jäi kiinni, jolloin pakkasin kamani ja lähdin. Nyt lähinnä kaduttaa miksen lähtenyt jo aiemmin.
Mitä aiot tehdä asian suhteen, ap?
Miehen tarkoitus ja tehtävä elämässä on jakaa geeniperimäänsä mahdollisimman laajalle ja paritella mahdollisimman monen naisen kanssa. Samaan tapaan naisen tehtävä ja tarkoitus on hoitaa lapsia ja tehdä voileipiä. Joten turhaa huolehdit, kaikki toimii juuri niinkuin pitääkin.
Oksettava tyyppi ihan kaikkien osapuolten kannalta. Pahemmaks toi menee ajan myötä.
Vierailija kirjoitti:
Miehen tarkoitus ja tehtävä elämässä on jakaa geeniperimäänsä mahdollisimman laajalle ja paritella mahdollisimman monen naisen kanssa. Samaan tapaan naisen tehtävä ja tarkoitus on hoitaa lapsia ja tehdä voileipiä. Joten turhaa huolehdit, kaikki toimii juuri niinkuin pitääkin.
Sinun tehtäväsi on tukehtua siihen naisen tekemään voileipään. Maailma olisi taas hivenen parempi paikka.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hän oli huhtikuussa rekisteröitynyt Happy Pancake - seuranhakusivustolle, ja keskustellut tämän jälkeen kymmenille naisille kehuen heitä kauniiksi ja seksikkäiksi. "
Tässä paljastui provoksi 😂No olisit nyt kertonut meille muillekin.
Happy Pancakessa on koko Suomessa sata aktiivista naista ja vaikea kuvitella, että olisi niistä muutamasta oman kaupungin naisesta saanut edes juttuseuraa. Happy Pancake on palvelu, missä naiset on vielä passiivisempia, mitä Suomi24 treffeissä, eli kymmeniin naisiin kontaktin saaminen veisi kymmenen vuotta.
Ok, kiitos selvennyksestä.
Miksiköhän ihmiset käyttävät erilaisia treffipalveluja? Luulisi, että olisi helpompaa, jos kaikki keskittyisivät yhteen ja samaan, esim. Tinderiin? Vai onko Tinder sitten enemmän seksinhakuun (ja näemmä itsetunnon kohotukseen)?
Tinderissä on "kaikki" ja varatulla isompi riski jäädä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun tehtäväsi on tukehtua siihen naisen tekemään voileipään. Maailma olisi taas hivenen parempi paikka.
Vooooi, menikös tosiasian kohtaaminen tunteisiin? Voi kyynel.
Vierailija kirjoitti:
Mitä aiot tehdä asian suhteen, ap?
Sitä mä olen tässä pohtinut nyt 1,5 viikkoa. Tiedän että miehelläni on ollut pitkään vahva riittämättömyyden tunne niin työssä kuin kotona, burn out ollut todella lähellä. Se ei oikeuta hänen toimintaansa millään tavalla, mutta mielessäni sitä jahkaan, että onko se ollut ainoa syy tähän. Itse perusteli toimintaansa niin, että halusi kerrankin ettei kukaan tuomitse ja että kelpaa ja riittää omana itsenään.
Kehuja ja seksiä on minulta saanut, olen aina ollut se halukkaampi osapuoli. Kuitenkin olen ollut vaativa, ja tunnen syyllisyyttä siitä etten ole tukenut tarpeeksi ja pakottanut häntä uupumuksen keskellä lääkäriin.
En tiedä mitä tekisin. Tunteet ovat tosi ristiriitaiset. Tavallaan uskon ettei menisi sänkyyn toisen kanssa, mutta en olisi tätäkään ikinä uskonut tapahtuvan.
Olin hyväuskoinen ja nielin selitykset itsetunnon kohottamisesta ja annoin anteeksi. Ei olisi pitänyt, myöhemmin jäi kiinni pettämisestä.
Uskolliset ihmiset ei pyöri seuranhakusivustoilla.
Vierailija kirjoitti:
Klassinen tarina; Mieheni on reissutyössä, ja epäilykseni kasvettua moraaliani suuremmaksi, tutkin miehen työpuhelimen ja käry kävi. Olemme hieman alle 30v pariskunta, yhteiseloa takana 5,5v, josta avioliittoa 1,5v.
Hän oli huhtikuussa rekisteröitynyt Happy Pancake - seuranhakusivustolle, ja keskustellut tämän jälkeen kymmenille naisille kehuen heitä kauniiksi ja seksikkäiksi. Keskustelujen pääsisältö oli ihan kuulumisten kyselyä, mitä vappuna, mitä juhannuksena ja kuinka on viikonloppu mennyt. Muutamalle naiselle oli kirjoittanut että olisi kiva käydä kahvilla tai tavata, mutta suoraa kahvikutsua ei ollut laittanut kenellekään koko puolen vuoden aikana (ainakaan niiden viestien perusteella mitä näin). Toki esittelytekstissään kertoi että etsii juttuseuraa TAI EHKÄ MUUTAKIN pimeneviin syysiltoihin.
Mies vannoo (tietenkin) että kyse on ollut vain itsetunnon kohotuksesta, eikä hän ole ollut aikeissa tavata ketään. Kuitenkin viestitellyt aina juuri sen paikkakunnan naisille, joilla on sillä hetkellä työskennellyt.
Järki käskee pakata miehen kamat jätesäkkeihin ja paiskaamaan säkin parvekkeelta alas, mutta takaraivossani kaihertaa kuitenkin tunne siitä, luovutanko liian helpolla. Mies oli kusipää ja tunnen suurta vihaa tällä hetkellä, mutta voiko tästä päästä yli? Toivoisin vastauksia saman kokeneilta.
Tavaroiden heittely parvekkeelta on vaarallista ja laitonta.
Ei mulla muuta.
Kyllähän homma vähän niin on, että jos hän olisi aidosti seksiseuraa etsinyt, niin se olisi kannattanut hakea ihan niistä baareista, eikä tehdä profiilia, josta voi jäädä kiinni.
Miten niin kärähti? suomi on vapaa maa, ei sulla ole mitään oikeutta rajoittaa toisen ihmisen käytöstä.
Miks tuollaisesta pitäisi suuttua. Eikö sais noin tehdä? Olen itsekkin tehnyt. Eihän se ole pettämistä edes. Eriasia jos olisi tavannut naisia, tosin miksei saisi ystävyys tai ajanvietto tarkoituksella tavatakkin, kahvitella. Jotenkin vain mustasukkaisuus paljastuu tuosta.
Vierailija kirjoitti:
Miks tuollaisesta pitäisi suuttua. Eikö sais noin tehdä? Olen itsekkin tehnyt. Eihän se ole pettämistä edes. Eriasia jos olisi tavannut naisia, tosin miksei saisi ystävyys tai ajanvietto tarkoituksella tavatakkin, kahvitella. Jotenkin vain mustasukkaisuus paljastuu tuosta.
Kyllähän tuo seksikkääksi kehuminen menee jo hyvän maun rajan yli.
Jos olisin ap niin kysyisin mieheltä että kyllä lait minäkin voin sitten ruveta nostamaan itsetuntoani flirttailemalla ja kirjoittelemalla vireiden miesten kanssa. Jos se on miehen mielestä ok käytöstä parisuhteessa.
Jos mies kieltää niin sitten kysyisin miten hoidetaan asia ettei mies toiste tee vastaavaa. Jos vaikka lupaa poistaa tunnukset jne niin ei riitä. Esim yhteinen parisuhdeterapia osoittaisi että kumpikin on sitoutunut suhteeseen ja valmis tekemään nykyisen suhteen eteen töitä. Ja miten mies aikoo nostaa itsetuntoaan ettei tarvi jatkossa tehdä sitä muita naisia vikittelemällä.
Olen kiitollinen (ja yllättynyt) kaikista asiallisista vastauksista. Paine rinnassa helpotti hieman kun sai päästää asian sisältään. Kiitos erityisesti tinder-kertomuksesta, jossa tinderiä käytetty egobuustina.