Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten estätte nauruun repeämisen töissä, jos kuulette todella typerän nimen?

Vierailija
20.10.2016 |

Eli joudut vaikka kirjaamaan ylös asiakkaan nimen ja se on joku tyyliin Ernesti Pieru-märkälä. Itsellä pari tällaista tilannetta että on ollut vaikea pitää pokka. Olen jotenkuten onnistunut naamioimaan sen yskimiseksi, mutta onko parempia vinkkejä?

Kommentit (11)

1/11 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkimalla parempi huumorintaju? 

Vierailija
2/11 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät käytöstavat pitää oppia lapsena. Sinulla taitaa olla myöhäistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMG!

Vierailija
4/11 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä muista nauraneeni kenenkään nimelle edes omassa yksityisyydessäni.

Vierailija
5/11 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sitä kutsutaan ammatillisuudeksi.

Vierailija
6/11 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä muista nauraneeni kenenkään nimelle edes omassa yksityisyydessäni.

Minäpäs olen, ja usein, hihi hii.

Mutta ammatillisuuteni säilytän asiakastyössä ja muuten julkisesti. Vaikka Markku Ohtavan tai Arvo Pekkasen kohdalla tiukkaa tekeekin.

Vierailija
7/11 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitämällä mielessäni, että oma nimeni on ihan yhtä hölmö

Vierailija
8/11 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Itse olen työssä, jossa näkee ja kuulee paljon nimiä päivässä eikä ole ikinä vielä tullut tuollaista tilannetta. Toki joskus ihmetyttää mitä joidenkin vanhempien päässä on liikkunut kun on annettu jokin aivan käsittämättömän vaikea tai tyylitön nimi, mutta ei se minulle kuulu. 

Vierailija
9/11 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti, enhän ole mikään pikkulapsi enää. Ammatillisuus on toinen, se tuntuu monelta liian usein unohtuvan.

Vierailija
10/11 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän ajatella jotain ikävää. Joskus on niin "hysteerinen olo" että kaikki naurattaa.

Ekassa työpaikassani vuonna kirves ja kypärä jouduin pomojen puhutteluun myöhästelyistä.

Myöhästymiset olivat 1-2 minuuttia, kun bussi tuli niin huonosti. Joko ihan liian aikaisin työssä tai sit seuraavalla just ehdin, tai myöhästyin 1-2 min. Jouduin sitten tähän vakavaan puhutteluun. Se oli kauheata, mua nauratti niin hirveesti. Yritin ajatella kuolutta mummoani. Olin lähetin työssä. Muutenkin jakokierros ei alkanut heti kun saavuimme työhön. Mutta kaks vanhaa kurppaa halusi vissiin päteä. Näin jälkikäteen ajateltuna.

Vierailija
11/11 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattilainen pitää ilmeensä. Markku Ohtavan kohdalla heräisi epäilys, että pilaileeko asiakas mahdollisesti, mutta ei sitä epäilystäkään saa näyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi