Miehet pliiiiis...EI selfieitä tutustumisvaiheessa!
Älkää lähettäkö naiselle joka päivä itsestänne selfietä. Ne ovat useimmiten kamalia (miehet eivät osaa kuvata itseään) ja naiselle tulee vaivautunut olo, koska ei tiedä miten vastata. Jos vielä arpoo, onko kiinnostusta vai ei, niin selfiet ovat täydellinen turn-off.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan totta, ap. Mitä ihmettä siihen selfieen pitäisi vastata? Pitäisi kai kehua komeaksi tai jotain? Mä tapailin pari kertaa yhtä miestä, jota en pitänyt lainkaan komeana mutta ajattelin kuitenkin että katsotaan nyt mitä tulee. Oli todella kiusallista saada tältä mieheltä selfieitä ja tavallisten selfieiden lisäksiä vielä sellaisia, jotka oli otettu jollain hassunhauskalla filtterillä. En kerta kaikkiaan tiennyt mitä vastata.
Tekeekö jotkut miehet oikeasti näin? Siis ymmärrän kyllä, että lähetetään kuva, jotta näkee millainen tyyppi on kyseessä (tosin eikö palveluissa nykyään ole aina valmiina jo joku kuva), mutta en ymmärrä, että miksi jatkuvasti lähetettäisiin kuvia. Enkä varsinkaan ymmärrä miksi lähetettäisiin kuvia jos on jo tavattu livenä.
Kyllä. Ei niitä kuvia mitenkään tuhottomasti tullut, tai no, siinä viikon - kahden viikon aikana ehkä 5. Sellaisia "makaan tässä sohvalla" ja "katso miten hauska filtteri hehheh" -kuvia. Vastasin niihin lähinnä hymiöillä. Kyseessä yli 30v mies. Meni kiinnostus monestakin syystä, mutta ei noi kuvat ainakaan edesauttaneet. Tuli sellainen olo että mies jotenkin tyrkyttää itseään ja yrittää todistella olevansa hyvännäköinen.
Jännä miten kiinnostus väheneeki tuon kuvien tyrkyttämisen myötä. Mulle on tullut samaa tahtia ja samantyyppisiä kuvia.
Selitys sille miks kiinnostus häviää on että harva on niin komea että valokuvat lisäis kiinnostusta. Livetilanteessa pystyy antamaan niin paljon itsestään enemmän ja erilaisen mielikuvan..
Itse olen lähettänyt kuvia vain jos nainen on pyytänyt. Selfiet ovat muutenkin vähän sellaisten akkamaisten miesten touhuja.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen lähettänyt kuvia vain jos nainen on pyytänyt. Selfiet ovat muutenkin vähän sellaisten akkamaisten miesten touhuja.
Niin, yhesti pyysin yheltä johon olin jo ihastunut että lähettää töistä. No ei silloin samana pv lähettäny mut toinen kerta kyllä. Yks tapailu/kirjoittelukumppani taas pyysi että lähetän itsestäni kuvia, tavallaan sellaisena vaihteluna kun hän lähettää.
Tämä nykyinen mies ei muuta tee ku lähettää itsestään aina kuvan. Ei ees kysy vaihtaria
Ehkä että kysyy "laita kuva" on normaalimpaa kuin lähettää itsestään koko ajan kuvia.
Juu mä ihmettelen tätä samaa, että miksi. En ole vielä edes ihastunut niin melkein joka päivä pitää laittaa kuva itsestään.