Parisuhteet ei toimi kilttimiesten kanssa
Parisuhteista kilttimiesten kanssa ei tule koskaan mitään, joska kilttikset taantuvat nopeasti tossukoiksi. Intohimo katoaa.
Aina myötäilevät ja harvoin omistavat mielipiteitä. Välttelevät riitoja viimeiseen asti, mutta sitten hiljaa katkeroituvat itsekseen kun eivät uskalla mitään sanoa. Syyttävät naista omista ongelmistaan joita ei uskalla tuoda esille. Nämä eivät ole oikeita miehiä.
Ei enää koskaan kilttimiehiä.
Kommentit (70)
Miksi te naiset syytätte kaikesta miestä ettekä osaa katsoa peiliin?
Yksi keskeinen ongelma suomessa on se, ettei miehillä ole juurikaan ollut tapana puhua tunteistaan. Pohjoismaiset modernit miehet ovat taas asia erikseen.
mtj kirjoitti:
Yksi keskeinen ongelma suomessa on se, ettei miehillä ole juurikaan ollut tapana puhua tunteistaan. Pohjoismaiset modernit miehet ovat taas asia erikseen.
Ei ole ollu tapana, kun mies ei saa puhua tunteistaan.
Vierailija kirjoitti:
Minkä sille mahtaa jos kilttimies hautoo ongelmia päässään eikä halua niistä puhua?
Kokoeillaampa nyt uudestaan (on tämä vaikeaa herran jestas sentään). Pohjaismaiset modernit miehet ovat erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä sille mahtaa jos kilttimies hautoo ongelmia päässään eikä halua niistä puhua?
Ehkä siihen on syynsä.
Olen nähnyt miten näistä kilttimiehistä tulee naurettavia martyyrejä, kun olivat muka niin huonossa suhteessa. Todellisuudessa naista vain myötäiltiin eikä uskallettu olla ääneen eri mieltä mistään. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei saisi jyrätä ja tuomita vaan hänen pitäisi pystyä luomaan sellainen ilmapiiri, että toinen arempikin mies uskaltaa mielipiteensä kertoa.
Ihan samalla tavalla tämä toimi, kun sanotaan, ette ole seksuaalisesti estoisia naisia vaan vain miehiä jotka eivät osaa tukea naista niin, että tämä pääsisi puhkeamaan kukkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei saisi jyrätä ja tuomita vaan hänen pitäisi pystyä luomaan sellainen ilmapiiri, että toinen arempikin mies uskaltaa mielipiteensä kertoa.
Ihan samalla tavalla tämä toimi, kun sanotaan, ette ole seksuaalisesti estoisia naisia vaan vain miehiä jotka eivät osaa tukea naista niin, että tämä pääsisi puhkeamaan kukkaansa.
Tätä on yritetty, kysytty myös monesti kilttimiehen mielipidettä. Toimii kerran tai pari mutta sitten mennään takaisin "päätä sinä", "en tiedä" ja "ihan sama" meininkiin. En jaksa enää. En usko että kilttimies voi muuttua. Jälkeenpäin olen monesti saanut kuulla miten ja milloin tein väärin vaikka kaikki piti olla hyvin. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt miten näistä kilttimiehistä tulee naurettavia martyyrejä, kun olivat muka niin huonossa suhteessa. Todellisuudessa naista vain myötäiltiin eikä uskallettu olla ääneen eri mieltä mistään. Huoh.
Ja jos sanoo ääneen, niin saa henkisesti turpaansa.
Että kumpikas olikaan ensin: muna vai kana...
Ehkä se on sitten parempi olla seurustelematta.
Vierailija kirjoitti:
Nykypäivänä on pakko ottaa mielipiteetön kilttimies palvelijaksi? Oikeat miehet kadonneet tyystin?
Kilttimiehestä voi kouluttaa kiltin kunnon miehen. Et vaan osaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te keillä on kilttimies joka harvoin väittää vastaan ja välttelee riitoja, odottakaapa vain. Viimeistään parisuhdeterapiassa saatte kuulla kaikki ne asiat joita mies on hautonut vuosia sisällään kun ei ole uskaltanut niistä puhua.
Kieltämättä... eiköhän tuo ole jossain vaiheessa edessä. 12 vuotta ollaan selvitty ilman isompia riitoja. Kun mieheltä kysyy suoraan, että mikä kismittää, niin ei kuulemma mikään. Vaikka naamasta näkyy, että sisällä kiehuu. Kun sanon, että näenhän minä, niin ei kuulemma hyödytä jauhaa tyhjänpäiväisyyksiä.
Selvä sitten. Tehdään niin. Innolla odotan, että milloin kaikki patoutumat purkautuu.
Jos se sinun buudeli on tarpeeksi kiltti, niin se ei tee kaulakiikkua, vaan kuolee kiltisti niinkuin tilastojen mukaan kuuluukin. Selvästihän sinä olet täysin viaton, koulutus on tuottanut tulosta.
Parisuhteet eivät kestä myöskään kilttinaisia, jotka vajoavat tossukoiksi.
Kiltit ihmiset katkeroituvat ja alkavat syyllistämään ympärillä olevia ihmisiä varsin ikävällä tavalla, kun mitta tulee täyteen. Kokemusta on, olen itsekin ollut se kiltti..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykypäivänä on pakko ottaa mielipiteetön kilttimies palvelijaksi? Oikeat miehet kadonneet tyystin?
On meitä vielä täällä syvissä metsissä, vaikka emme olekaan mielipiteidemme vuoksi yhteiskuntakelpoisia. Sitäpaitsi, Suomalainen nainen ei ole senarvoinen, että niitten kanssa alkaisi mihinkään juttuihin.
Suvaitsevaisuus tasa-arvo yhteiskunnassa, saa olla vain yhdenlaisia mielipiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos sanoo ääneen, niin saa henkisesti turpaansa.
Että kumpikas olikaan ensin: muna vai kana...
Parempi olla hiljaa, näytellä tyytyväistä ja itkeä kavereille miten kauhea nainen on? Nyt sitä selkärankaa vähän.
Vierailija kirjoitti:
Kilttimiehestä voi kouluttaa kiltin kunnon miehen. Et vaan osaa?
No kerro toki miten kilttimiehestä muka saa kunnon miehen? Onko kukaan tässä onnistunut?
Mun mies on juuri ap:n kuvailema kilttimies. Nämä patoumat hänellä purkautuu aina 2 kertaa vuodessa riidan aikana. Sillon kaivelee lähes 20v vanhat asiatkin esille eli elämäni ennen tätä kilttimiestä.
Intohimoa mulla ei ole ollut vuosiin, koska mies on vain yksinkertaisesti liian kiltti. Kiltteys on hyvä, mutta liika kiltteys ei. Se on ahdistavaa.