Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpa turvonnut tuo Martinan mies. Juokohan paljon?

Vierailija
18.10.2016 |

Ja varsin "onnellinen" yhteispotretti pariskunnasta on muutenkin kuvattu instaan.
Ei raha tuo rakkautta eikä onnea.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisen, ikäisensä (n.30?) näköinen mies. Miksi te häntä haukutte? Siksikö kun vaimona on Martina Aitolehti ja se harmittaa?

Vierailija
22/24 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja varsin "onnellinen" yhteispotretti pariskunnasta on muutenkin kuvattu instaan.

Ei raha tuo rakkautta eikä onnea.

Voi herranjumala taas... :D Siis mitä? Miltä ihmisen pitäisi näyttää? Suu auki korvasta korvaanko vai mitä mä missasin? Tämä av-mammojen katkeruus kaikkea tasaharmaasta massasta poikkeavaa kohtaan on jotakin aivan käsittämätöntä. Ei, mä en enää kestä tätä palstaa, missä pahoinvoivat ihmiset tilittävät katkeruuttaan parjaamalla muita ihmisiä. Sairasta sakkia, ja jokainen itsekin tietää tämän - kuka kehtaa myöntää käyvänsä av-palstalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Villa Deste on aika hieno hotelli kyyyllä.

http://www.villadeste.com/en/13/home.aspx

Kahden hengen huone halvimmillaan  560 eur. Seuraavan kerran näytti olevan vapaata maaliskuulle.

Kuinkahan monta yötä ne tuolla viettää?

Että näin äkkiä katottuna noilla spekseilla mua ei haittais vaikka miespuolinen seuralainen olisikin hiukan turvokkeessa ja ehkäpä jopa hieman maistaneena koko reissun. Jos kerran varaa olis viedä mut tuonne...

Lompakkoloiselle kelpaa pöhöttynyt juoppokin, kunhan vaan maksaa luksusmatkat.

Vierailija
24/24 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen vartalon ruotiminen julkisesti = Patriarkaatin ilkeää esineellistämistä

Miehen vartalon ruotiminen julkisesti = Kivaa av-palstaviihdettä jokaiselle naiselle

Mielestäni nämä arviot ovat kuitenkin aika suopeita. Ainoastaan ap:n aloitus on raaka. 

Olet sitä mieltä, että esineellistäminen ja bodyshaming on ok, kuhan se kohdistuu mieheen ja on aika suopeaa? Kuulostaa kaksinaismoralismilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi