Ylipainoiset kehuuko miehenne teitä koskaan kauniiksi?
Kun minun mieheni ei koskaan kehu ja kun kysyin mihin rakastui, sanoi että huumorintajuun ja luonteeseen. Kehuuko teidän miehet kauneutta tai muuta ulkonäköönne liittyvää?
Kommentit (66)
Olen lihonut suhteemme alkuun nähden n.20kg. Mieheni kehuu kauneuttani päivittäin ja uskon olevan vilpitöntä. Itse en vain näe itseäni läheskään niin viehättävänä.
Ylipainoa noin 25 kg ja mieheni ei todellakaan kehu kauniiksi, vaan tsemppaa minua laihdutuksessa ja liikunnan lisäämisessä. Miehelläkin noin 20 kg ylipainoa ja haluamme olla vielä tulevaisuudessakin terveitä ja hyväkuntoisia. Kauniita ja komeitakin siinä sivussa. Saadaan sitten kehua toisiamme :)
Ei. Mua ei ole kukaan sanonut kauniiksi edes silloin kun olin nuori ja laiha. Enkä mä sillä että olisin kaunis, en ole ruma vaan tavallinen. Kyllä mies kehuu joskus mun hiuksia kun tuun kampaajalta. tai jotain vaatteita, ja sillon ku alettiin seurustella sanoi että olen komea nainen, suutuin sille siitä ja se sanoi että eikö se tarkota samaa ku kaunis. No eipä oo sen koommin sanonu kumpaakaan. Ei myöskään osaa sanoa että rakastaa, sanoo vain että samoin. Mies on sitä mieltä että ei tavallinen suomalainen mies mitään osaa lirkutella, jos niin tekee se on teennäistä pelleilyä.
Minä kehun 159 cm ja 100 kg vaimoani usein. Tiedätte kyllä miksi! No myönnetään, normaalipainoinen nainen olisi kauniimpi, eikä tarvitsisi hävetä ihmisten ilmoilla liikkuessa - läski vaimo perässä laahustamassa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkas usein te naiset kehutte ylipainoisia miehiänne komeiksi?
Mun mieheni on hoikka.Aluksi kehuin usein vaan en enää niin usein kun hän ei kehu koskaan.
Kehun usein. Ja annan hänen monella tapaa tuntea ja huomata, että pidän hänestä, hänen ulkomuodostaan ja koko paketista.