Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylipainoiset kehuuko miehenne teitä koskaan kauniiksi?

Vierailija
18.10.2016 |

Kun minun mieheni ei koskaan kehu ja kun kysyin mihin rakastui, sanoi että huumorintajuun ja luonteeseen. Kehuuko teidän miehet kauneutta tai muuta ulkonäköönne liittyvää?

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta kauneus liity mitenkään painoon. Olen nähnyt hyvin kauniita ylipainoisia enkä nää siinä mitään kummallista.

Onhan se harmi, jos mies ei ikinä kehu, mutta kyllähän sen jo alkuaikoina huomaa onko tapana kehua vai ei. En myöskään sietäisi päivittäin kehumista. Joillekin toimii, minulle ei todellakaan. Kun kehuja saa harvemmin, arvostaa niitä enemmän.

Vierailija
22/66 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kehuu lähes päivittäin. Upea kroppa, älä vaan laihduta. No eipä mihinkään hoikkeliiniin takastunutkaan, en ollut mikään lauta naimisiin mennessämmekään. Yhdessä jo yli 20v ja 4 yhteistä lastakin. Olemme erittäin onnellisia ja seksuaalisesti aktiivisia :)

N 46 ja M49 Niin ja mun mitat 168cm/81kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liisa kirjoitti:

Ei, eikä ole tarvis. En tajua miksi pitäisi olla niin riippuvainen siitä että minut nähdään hyvännäköisenä. Parantaisko se omakuvaani ja arvoani jos joku väittäsi kauniiksi? Tämä on taas sellainen juttu jota en meistä naisihmisistä ymmärrä. 

Miksi pitää olla riippuvainen tai kuten joku väittää vaatia kehuja jne.

Miksei saa helliä omaa kumppaniaan puolin ja toisin joka päivä kehuilla? Ne tuntuu jokaisesta mukavalta ja onhan se kiva tietää että kumppani pitää näkemästään. Muistan jo itse pienenä vanhempieni kehuneet toisiaan päivittäin ja kehuvat vieläkin. En tiedä onko sillä jotain tekemistä sen faktan kanssa että ovat ainoa pari joka ei ole eronnut tuttavapiiristään. Meillä vanhemmat opetti että kehukaa toisianne kerran päivässä, kertokaa että rakastatte vähintään kaksi kertaa päivässä, jopa silloin kun olette riidelleet ja pyrkikää siihen ettei vihaisena mennä nukkumaan.

Vierailija
24/66 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kehu. Sanoi eilen riidellessämme, että otti minut, kun ei parempaakaan saanut. itsekään ei ole miään adonis. Kumpikaan ei kehu toista.

Vierailija
25/66 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kehu. Sanoi eilen riidellessämme, että otti minut, kun ei parempaakaan saanut. itsekään ei ole miään adonis. Kumpikaan ei kehu toista.

Mä kehuin aiemmin miestäni paljonkin mutta en kehu enää kun hän ei ole koskaan kehunut mua. Meillä mies olisi varmaan saanut paremman joten todella ihmetyttää miksi ottaa vaimoksi ihminen jota ei ilmeisesti pidä yhtään viehättävänä?

Vierailija
26/66 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehuu. Jatkuvasti.

Saan myös muuten miehiltä pitkiä katseita ja kauniiksi kehumisia.

Pidän myös itse ulkonäöstäni.

Paskapuhetta. Suurin osa miehistä ei pidä läskeistä. Pidät omasta epäterveestä ulkonäöstäsi?

:D

En tiedä, kuinka lihavana minua pidät, mutta ulkonäköni ei ole epäterve, vaikka on vähän ylimääräistä. Harrastan liikuntaa, pidän huolta itsestäni ja saan kyllä positiivista kommenttia ulkonäöstäni ihan ulkopuolisiltakin :D

Ihania nämä av:n läskivihakommentit 😄

Vierailija
27/66 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuu kauniiksi joka päivä. Olen 155 cm ja 90 kg, lihavalta en näytä koska paino on jakautunut oikeisiin kohtiin :D

Vierailija
28/66 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minusta kauneus liity mitenkään painoon. Olen nähnyt hyvin kauniita ylipainoisia enkä nää siinä mitään kummallista.

Onhan se harmi, jos mies ei ikinä kehu, mutta kyllähän sen jo alkuaikoina huomaa onko tapana kehua vai ei. En myöskään sietäisi päivittäin kehumista. Joillekin toimii, minulle ei todellakaan. Kun kehuja saa harvemmin, arvostaa niitä enemmän.

Niin totta. Minun kaunein ystäväni on hieman pyöreä, mutta todella kaunis silti.

Vierailija
29/66 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kehu kauniiksi, korkeintaan söpöksi.

Vierailija
30/66 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehuu kauniiksi joka päivä. Olen 155 cm ja 90 kg, lihavalta en näytä koska paino on jakautunut oikeisiin kohtiin :D

Jos ei ole jakautunut kuin Kardashianilla niin olet lihavan näköinen.

Vierailija
31/66 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuu useinkin. :) viikonloppuaamuisin poikaystäväni monesti kehunut kuinka kaunis olen nukkuessani ja vastaheränneenä ja kun laittaudun, niin kehuu. Myös vierailta miehiltä on tullut positiivista kommenttia ulkonäöstäni.

Vierailija
32/66 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehuu useinkin. :) viikonloppuaamuisin poikaystäväni monesti kehunut kuinka kaunis olen nukkuessani ja vastaheränneenä ja kun laittaudun, niin kehuu. Myös vierailta miehiltä on tullut positiivista kommenttia ulkonäöstäni.

niinhän sä luulet

Vierailija
33/66 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehuu päivittäin.

Miks tarviit kehuja päivittäin? 😂 Minusta lähinnä epäilyttävää tommonen

Kuka puhuu mitään tarvitsemisesta. Sinä olet vaan kade kun toisen mies on rakastava ja pitää naisensa ulkonäöstä.

Ja täällä toinen jonka mies kehuu päivittäin ja pitää minusta juuri sellaisena kun olen. Aikoinaan suhteen alkuaikoina yritin aina peitellä läskejä mutta kerran mies istutti alas ennen seksiä ja sanoi että turhaan aina peittelee kun hänen mielestä mun kehossa ei ole mitään vikaa ja pitää sitä kauniina. Kuulema paljon mukavampi kun voi seksiä harrastaa iho ihoa vasten. Eikä ole mikään feederi tai läskifetisti. Miehellä on sekä laihoja että lihavia eksiä.

tosi kade oon joo sun läskeilles

Vierailija
34/66 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuu usein ja osoittaa niin sanoin kuin teoin kuinka paljon rakastaa. Tänään 8 hääpäivä.

Vierailija
35/66 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehuu. Jatkuvasti.

Saan myös muuten miehiltä pitkiä katseita ja kauniiksi kehumisia.

Pidän myös itse ulkonäöstäni.

Paskapuhetta. Suurin osa miehistä ei pidä läskeistä. Pidät omasta epäterveestä ulkonäöstäsi?

:D

En tiedä, kuinka lihavana minua pidät, mutta ulkonäköni ei ole epäterve, vaikka on vähän ylimääräistä. Harrastan liikuntaa, pidän huolta itsestäni ja saan kyllä positiivista kommenttia ulkonäöstäni ihan ulkopuolisiltakin :D

Ihania nämä av:n läskivihakommentit 😄

Miksi olet siis lihava jos harrastat liikuntaa ja pidät huolta itsestäsi? Vähän ylimääräistä.. hmm vähän? :D ja vastaat silti ylipainoisille tarkoitettuun ketjuun ja tavallaan myönnät että olet läski. En ihan usko että vain vähän ylimääräistä.

Vierailija
36/66 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehuu päivittäin.

Miks tarviit kehuja päivittäin? 😂 Minusta lähinnä epäilyttävää tommonen

Kuka puhuu mitään tarvitsemisesta. Sinä olet vaan kade kun toisen mies on rakastava ja pitää naisensa ulkonäöstä.

Ja täällä toinen jonka mies kehuu päivittäin ja pitää minusta juuri sellaisena kun olen. Aikoinaan suhteen alkuaikoina yritin aina peitellä läskejä mutta kerran mies istutti alas ennen seksiä ja sanoi että turhaan aina peittelee kun hänen mielestä mun kehossa ei ole mitään vikaa ja pitää sitä kauniina. Kuulema paljon mukavampi kun voi seksiä harrastaa iho ihoa vasten. Eikä ole mikään feederi tai läskifetisti. Miehellä on sekä laihoja että lihavia eksiä.

tosi kade oon joo sun läskeilles

Ei kade mun läskeille vaan sille että joku rakastaa minua juuri sellaisena kuin olen ja kehuu myös. Ja sille että olen nykyisin sinut itseni kanssa ja rakastan muotojani.

Mikä sinut saa voimaan noin huonosti ja olemaan noin epätyytyväinen ja katkera että saat nautintoa sillä että yrität epätoivoisesti saada toisen mielen pahoitettua? Sinun miehesi ei koskaan sinua kehu ja vaikka olet lauha niin et pidä kehostasi?

Vierailija
37/66 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipainopinen ei voi olla kaunis.

Ja paskat! Ainoastaan pahasti tai sairaalloisesti ylipainoiset eivät välttämättä voi olla, mutta muuten kyllä. 

Vierailija
38/66 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIllitysti ylipainoinen voi olla aika kaunis, mutta muuttuu huomattavasti kauniimmaksi kun laihduttaa ylimääräiset kilonsa. Iästä lähtee parhaimmillaan myös kymmenen vuotta.

Vierailija
39/66 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä

Vierailija
40/66 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niinhän sä luulet

Eikö sua kukaan kehu kauniiks vai mikä sua kiukuttaa? :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme