Ylipainoiset kehuuko miehenne teitä koskaan kauniiksi?
Kun minun mieheni ei koskaan kehu ja kun kysyin mihin rakastui, sanoi että huumorintajuun ja luonteeseen. Kehuuko teidän miehet kauneutta tai muuta ulkonäköönne liittyvää?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Ei ikinä
Onko se sulle ok? oletko kysynyt miksi valitsi sinut vaimokseen?
Ei kehu. Ei kyllä kehunut silloinkaan kun olin kymmenen kiloa kevyempi ja normaalipainoinen. Tämä on yksi asia monien muiden joukossa joka on vienyt meitä erilleen. Kysyin joskus asiasta mieheltäni ja hän sanoi, että ei ole oppinut kehumaan. Sanoin, että voisihan hän joskus vaikka katsoa minua niin, että tunnen itseni nätiksi, mutta ei hän ilmeisesti voi.
Nuoruuden aikojeni vanha poikaystäväni tuli minua vastaan loppukesästä kaupassa ja heti iloisen tervehtimisen jälkeen hän katsoi minua pitkään ja sanoi, että olen tosi hyvännäköinen. Näin, että hän myös tarkoitti sitä ja se tuntui todella hyvältä.
Ja miksi ihmeessä nuo lihavia vihaavat on tässä keskustelussa, jossa kysytään kehuuko mies koskaan ylipainoisia? Ainakin lihavat on usein mukavampia, kun nuo salaattia syövät anorektikot, joille se oma ulkonäkö on kaikki kaikessa. Syökää niin ootte hieman rennompia, ettekä niin hemmetin kireitä.
Kehuu. Ollaan oltu nyt vuosi poikaystävän kanssa yhdessä, ja päivittäin hän sanoo jotain ulkonäöstäni tai vaatteistani. Ei nyt mitään ylitsevuotavaa kehumista, mutta jotain kivaa pientä. Kiinnostaa kyllä, millainen tilanne on muutaman vuoden päästä, kun ei välttämättä leijailla enää niin pilvissä.
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi ihmeessä nuo lihavia vihaavat on tässä keskustelussa, jossa kysytään kehuuko mies koskaan ylipainoisia? Ainakin lihavat on usein mukavampia, kun nuo salaattia syövät anorektikot, joille se oma ulkonäkö on kaikki kaikessa. Syökää niin ootte hieman rennompia, ettekä niin hemmetin kireitä.
miks kuvittelet että lihavia ällöävät ovat just anorektisia? mulla on muotoa ja lantioo kropassa, myös siroutta enkä syö määrääni enempää. anorektisen laihat on mun mielestä yhtä sairaan näköisiä kuin läskitkin.
lihavuus kertoo ihmisestä paljon..
Tämän ketjun tarkoitus ei ollut haukkua lihavia eikä laihoja. Halusin vain kysyä kehuuko muiden miehet ylipainoisia vaimojaan ja jos ei koskaan kehuisi mitä tekisitte? miten suhtautuisitte jos miehenne kertoisi ihastuneensa luonteeseenne ja siksi valinneen vaimoksesi sinut eikä ulkonäöstä sanoisi mitään koskaan?
Yleensä viinapäissään kehuu, kun taas suutuspäissään saattaa nälviä kiloista. Mutta normaalisti ei mitenkään kommentoi mun ulkonäköä. Tai saattaa se joskus ihan selvinpäinkin kehaista, jos on hyvällä tuulella. Mun mies on ilmeisesti sellainen tuulella käyvä tapaus.
Olin normaalipainoinen tavatessamme eikä hän silloinkaan kehunut. Oli ollut pitkään poikamiehenä niin ilmeisesti ajatteli ettei jäisi yksin jos minut huolisi. On se itselle ok koska en itsekään kehuisi, olen sen verran ruma tapaus. Olin mielestäni jo hoikempana.
Vierailija kirjoitti:
Olin normaalipainoinen tavatessamme eikä hän silloinkaan kehunut. Oli ollut pitkään poikamiehenä niin ilmeisesti ajatteli ettei jäisi yksin jos minut huolisi. On se itselle ok koska en itsekään kehuisi, olen sen verran ruma tapaus. Olin mielestäni jo hoikempana.
Vastaus siis numerolle 41
Vierailija kirjoitti:
Halusin vain kysyä kehuuko muiden miehet ylipainoisia vaimojaan ja jos ei koskaan kehuisi mitä tekisitte? miten suhtautuisitte jos miehenne kertoisi ihastuneensa luonteeseenne ja siksi valinneen vaimoksesi sinut eikä ulkonäöstä sanoisi mitään koskaan?
Nuorena sutjakkaana neitosena ulkonäköäni kehuttiin vähän väliä, sekä miehet että (vanhemmat) naiset, mikä alkoi ennen pitkää jo ärsyttää ihan tosissaan, koska kuitenkin pidin jo silloin ihmisen sisäisiä ominaisuuksia niin paljon tärkeämpänä. Silloin olin ikionnellinen, jos joku mainitsi minusta jonkin luonteenpiirteen ulkonäön sijaan. Osittain protestoinnin halusta, mutta toki myös ruokahalusta ;)), annoin sitten itseni lihoa pikkuhiljaa nykyisiin mittoihin. Ikä ja kilot ovat vapauttaneet minut tuolta ärsyttävältä ulkonäkösuitsutukselta, toki tilalle on tullut vihjailuja siitä, että pitäisiköhän sinun laihduttaa jne. Mutta kestän sen paremmin kuin nuo ainaiset kehut, ja tämä ei siis ole vitsi eikä sarkasmia, vaan todellakin ajattelen näin.
No, tämä nykyinen mieheni on tavannut minut jo noina aikoina ja ehkä näkee minut yhä sellaisena, ainakin jos on sopivasti alkoholin vaikutuksen alaisena ;) Hän kyllä kehuu tasapuolisesti sekä ulkonäköä että älyä, ja se on ihan okei. Pärjäisin kyllä ilman niitä kehujakin. Mut onhan ne tavallaan ihan kivoja.
Kyllä kehuu, usein ja vuolaasti. <3
Normaalipainoinen olen, eikä mies kehu kun joskus ja Jouluna. Kerran kysyin syytä siihen ja totesi että hänestä nyt vaan olen kaunis aina, meikillä ja ilman, verkkareissa ja farkuissa jne.
Mutta ei vaan jaksa hokea sitä aina kun olen kaunis, sitähän joutuisi koko ajan höpisemään :D
Kehuu muutaman kerran kuukaudessa. Kuulen kyllä kehuja muiltakin miehiltä, mutta lähinnä baarissa ja ne nyt haluu vaan pöksyihin :D
Kuinkas usein te naiset kehutte ylipainoisia miehiänne komeiksi?
Kasvoista olen kuulemma kaunis,niin...siinäpä samalla vihjailu mistä en sitten olekaan.
Tottakai! On itsekin ylipainoinen, eikä se ole hänelle elämän tärkeimpiä asioita.
Kehuu useita kertoja viikossa, kuten aina ennenkin. Hänen mielestään olen nyt ylipainoisena (en vielä ole lihava eli BM yli 30) normaalipainoinen ja kauniimpi kuin hoikempana, vaikka silloinkin hän kehui. Kasvot eivät minussa ole koskaan olleet kauneinta, vartaloni on omasta mielestäni ollut kaunis joka koossa. En usko, että olisin elänyt lähes 20 vuotta miehen kanssa, joka ei viehäty ulkonäöstäni.
Mitenköhän naperolta mä mahtasin näyttää laihdutettuani, kun nytkin luullaan 18-19-vuotiaaks, vaikka oon muutaman vuoden päästä 30.