Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 65 D pieni liivikoko?

tymätyttö
18.10.2016 |

Mielipiteitä.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla 65K ja ovat kokooni nähden suuret mutta monilla tukevammilla olen nähnyt selkeästi isompia rintoja. Jos olisi vaikka 90K niin siinä olisi aika isot rinnat jo

Vierailija
22/47 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo voivat kuitenkin sopia aplle hyvin jos on siro. T.8

Ympäryksellä 65 on kyllä siro.

Minä en ole siro vaan kamppailun normaalipainon ja ylipainon rajalla. Ja olen 65f. T.8

Kuinka pitkä olet? Itse olen 166 cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

65 on pieni. Minulla on ja kuppikoko tuo D nykyään. Tottakai 65d:n d on pienempi kuin vaikkapa 75d:n d mutta kantajaansa verrattuna d on suuri kuppikoko. Jos rintaliivien ympärysmitta on 65 niin kyseessä on todella siro ja pienikokoinen nainen.

Vierailija
24/47 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

65 on pieni. Minulla on ja kuppikoko tuo D nykyään. Tottakai 65d:n d on pienempi kuin vaikkapa 75d:n d mutta kantajaansa verrattuna d on suuri kuppikoko. Jos rintaliivien ympärysmitta on 65 niin kyseessä on todella siro ja pienikokoinen nainen.

D ei ole iso kuppikoko edes kantajaansa verrattuna, edellyttäen että on käytössä oikea kuppikoko.

Vierailija
25/47 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole siro vaan kamppailun normaalipainon ja ylipainon rajalla. Ja olen 65f. T.8

Täytät siis tässä tapauksessa jos näin on niin osan ympärysmittaasi kupeilla. 

Vierailija
26/47 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyin muutenkin onko pieni LIIVIkoko, ei KUPPIkoko. Hieman luetun ymmärtämistä kehiin, kiitos.

Ap

Hieman järkeä sulle kehiin,mitä oikein yrität sanoa? Liivi- ja kuppikoko on käytännössä sama asia.Kokosi on aika perustasoa ja ennemmin pieni kuin iso. Halusitko kuulla että sulla on isot rinnat? No ei ole,sorry.

Kuppikoko viittaa rintaliivien kupin kokoon. Liivikoko viittaa rintaliivien JA kupin kokoon. Juuri puhe kuppikoosta eksyttää esim. asiaan vihkiytymättömiä joiden mielestä B on aina pieni koko ja E jättimäinen bosomi.

Ja kyllä, en halunnut kuulla, että mulla on isot tissit. Yhteen aikaan rinnat kasvoivat lääkityksellä sellaisiksi, että ne olivat oikeasti isot, mutta nykyiset ovat paremmat. Vähän kyllä mietityttää kun moni sanoo näitä pieniksi ja esim. alapeukuttaa ekan sivun 65 C-koon kirjoittajan viestiä tyytyväisyydestä omiin rintoihin, että mitä joku kooltaan 65 A tuumii näitä lukiessaan. Joskus ammoisina aikoina kun C-kuppia rinnanympärykseen katsomatta pidettiin aika isona kokona. Miten se ei enää olekaan mitään?!

Vierailija
27/47 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tymätyttö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 158cm, bmi vaihtelee 23-26. Tunnen oloni norsuksi välillä.

Vierailija
28/47 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt en ymmärtänyt...

Vierailija
29/47 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tymätyttö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyin muutenkin onko pieni LIIVIkoko, ei KUPPIkoko. Hieman luetun ymmärtämistä kehiin, kiitos.

Ap

Hieman järkeä sulle kehiin,mitä oikein yrität sanoa? Liivi- ja kuppikoko on käytännössä sama asia.Kokosi on aika perustasoa ja ennemmin pieni kuin iso. Halusitko kuulla että sulla on isot rinnat? No ei ole,sorry.

Kuppikoko viittaa rintaliivien kupin kokoon. Liivikoko viittaa rintaliivien JA kupin kokoon. Juuri puhe kuppikoosta eksyttää esim. asiaan vihkiytymättömiä joiden mielestä B on aina pieni koko ja E jättimäinen bosomi.

Ja kyllä, en halunnut kuulla, että mulla on isot tissit. Yhteen aikaan rinnat kasvoivat lääkityksellä sellaisiksi, että ne olivat oikeasti isot, mutta nykyiset ovat paremmat. Vähän kyllä mietityttää kun moni sanoo näitä pieniksi ja esim. alapeukuttaa ekan sivun 65 C-koon kirjoittajan viestiä tyytyväisyydestä omiin rintoihin, että mitä joku kooltaan 65 A tuumii näitä lukiessaan. Joskus ammoisina aikoina kun C-kuppia rinnanympärykseen katsomatta pidettiin aika isona kokona. Miten se ei enää olekaan mitään?!

No se C ei ole nykyään "mitään" koska, edelleen, ne kuppikoot menevät sinne O:hon asti, toisin kuin vuosikymmeniä sitten jolloin D oli suurin koko (ja josta juontaa nykyinen harhakäsitys "isosta D-kupista").

Vierailija
30/47 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla koko 60DD/60E (riippuu mitoituksesta) ja tuo 65D menee joissain liiveissä myös. En pidä isona kokona mutta en erityisen pienenäkään.

Vierailija
31/47 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin. Voihan ympärysmitta olla pieni jos ihminen on vaikka lyhyt. Ei liivisovitustakaan tehdä vain mittanauha kädessä, sillä liivimyyjäkin sanoi, että on kantajasta kiinni millaisesta liivistä tykkää ja itse esim. pidän ympärysmitaltaan hyvin tiukasta liivistä. Onhan olemassa tämä kahden sormenleveyden sääntökin, joka on outo, sillä silloin pitäisin 60 sentin ympärystä enkä varmaan löytäisi liivejä mistään.

Ja onhan rintojakin eri mallisia eri pituisilla ja painoisilla naisilla. 155 cm/ 50 kg/ 65 D on eri näköinen kuin 175 cm/ 60 kg/ 65 D vai kuinka?

Vierailija
32/47 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tymätyttö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 158cm, bmi vaihtelee 23-26. Tunnen oloni norsuksi välillä.

Höh. Ei tuo mitenkään isolta kuulosta.

Vierailija
33/47 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

65 on pieni ympäryskoko eli taidat olla tosi hoikka. D on normaali / alkaa olla periaatteessa melko iso kuppikoko (miellän pieniksi A ja ehkä myös B, normaaleiksi C ja ehkä vielä nykymitoituksella D), mutta koska ympärysmittasi on noin pieni, niin ei taida olla järin iso liivikoko/rintojen koko. Koska rinnakkaiskoothan (vai mikä se nimitys nyt oli?) meni niin, että sulle voisi periaatteessa sopia myös esim. 70C.

Malleilla on myös tosi paljon eroja. Esim. Changessä joskus kävin ja siellä oli kaikki liivit pieniä...

Vierailija
34/47 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pieni koko. D ei ole isollakaan ympärysmitalla kovinkaan iso kuppikoko.

Vierailija
35/47 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

On olemassa erikseen kuppikoko ja sitten on ympärysmitta. Ne yhdessä muodostavat liivikoon.

Ap, ympärysmittasi on tosi pieni ja kuppikokosi luettaneen vielä normaaliksi. Kokonaisuudessaan liiviesi kokoa sanoisin ehkä normaaliksi.

Ole huoleti, sulla on varmasti ihan kivat tissit! :-) Ei liian pienet, eikä epämukavat liian isot hinkit.

T. Epänaisellinen lehmä kokoa 75G, joka vaihtaisi mieluusti 65D:hen

Vierailija
36/47 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali liivikoko, itse käytän 60D ja 65C kokoisia liivejä.

Vierailija
37/47 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

65 on pieni ympäryskoko eli taidat olla tosi hoikka. D on normaali / alkaa olla periaatteessa melko iso kuppikoko (miellän pieniksi A ja ehkä myös B, normaaleiksi C ja ehkä vielä nykymitoituksella D), mutta koska ympärysmittasi on noin pieni, niin ei taida olla järin iso liivikoko/rintojen koko. Koska rinnakkaiskoothan (vai mikä se nimitys nyt oli?) meni niin, että sulle voisi periaatteessa sopia myös esim. 70C.

Malleilla on myös tosi paljon eroja. Esim. Changessä joskus kävin ja siellä oli kaikki liivit pieniä...

No tässä on rinnatusten koot 30D ja 30J, eli meikäläisittäin 65D ja 65J. Ei se D ole kovin iso.

http://www.bigcuplittlecup.net/big-little-cup-review-wellfitting-jade-l…

Vierailija
38/47 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on epänormaali kuppikoko?

Vierailija
39/47 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

65D - 70C - 75B  - 80A

Onhan tuo nyt pieni, kun 80C on suomalaisten naisten keskikoko. Mutta ap sä olet ton mitan mukaan muutenkin siro, niin varmasti todella nätit ja sopusuhtaiset rinnat sinulle. 

Vierailija
40/47 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan nuo isot rinnat jos on noin hoikka, eivät kuitenkaan mitkään jätit. Vähän suhteellisuutta kehiin, nuo isot kuppikoothan ovat yleensä vain valaskoon mörssäreillä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme