Rakastuin luonnonsuojelijamieheen
Olen menevä kaupunkilaisnainen, en nyt mikään luonnon vihaaja mutten todellakaan ekohippikään. Autoilen, matkustan, syön normaalisti, shoppailen. Alkusyksystä tutustuin uuteen mieheen. Välillämme on selittämätöntä kemiaa, en ole tuntenut vastaavaa kenenkään kanssa aikaisemmin. Mies on jännittävä, komea, kohtelias, ajattelevainen, huomaavainen, fiksu, huumorintajuinen. Pystymme keskustelemaan asioista todella syvällä tasolla. En tiennyt, että tällaistakin voisi olla. Mies on kuitenkin henkeen ja vereen luontohenkinen, siis esim. ei suostu lentämään, ei omista autoa, ei syö lihaa, ei osta uutta... Jännitän, voiko meillä olla mitään tulevaisuutta. Mies ei tuputa arvojaan minulle, muttei myöskään ole valmis tinkimään omistaan. On jo suoraan sanonut esim. että ei lähde kanssani ulkomaan matkoille. Turhamainen puoli minussa myös harmittelee, että en saisi mieheltä hienoja lahjoja joista olen nauttinut aiemmissa suhteissa, tai mies ei tule koskaan hakemaan autolla minnekään vaan jos haluamme käydä jossain yhdessä, pitäisi matkustaa bussilla. Onhan tämä turhamaista ja typerää, ja mietin sitäkin, haluaako mies sitten kuitenkaan pidemmän päälle olla kanssani vai olenko hänelle liian "tavallinen". Voisitteko te kuvitella seurustelevanne ekomiehen kanssa?
Kommentit (8)
Toihan on loistavaa. Opit säkin elämään niin kuin tässä maailman tilanteessa pitäisikin! Katso tarkkaan mitä mies tekee ja tee perässä.
Mä rakastuin luonnonsuojelijamieheeni v. 2009 ja nykyisin alan itsekin jo muistuttaa metsän peikkoa. Tarttuvaa on.
Jos teillä kerta on hyviä syvällisiä keskusteluja ja kemiaa niin tuskin se mies pitää sua liian tavallisena. Voihan olla, että toivoo voivansa muuttaa sun elämäntapojasi, jos päädytte vakavampaan suhteeseen. Oletko itse valmis joustamaan kuinka paljon?
Tuskin olet valmis. Erosin juuri naisesta, joka oli liian pinnallinen. Ei siitä vaan pidemmän päälle tule mitään kun toiselle tärkeitä asioita on Ikeasta rojun ostaminen, vaikka en edes itsekään ole mikään superhippi.
Kohta joudut käyttänään sammalta kuukautissuojana - tai muuten honeysi on myrtsinä.
Voisittehan te vaikka soutaa Ruotsiin