Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukahdin tänää oikeasti 2 h työpaikaan vessaan eikä kukaan huomannut :0

Vierailija
18.10.2016 |

Työskentelen tietokoneella ja vieressäni istui ihminen ja minua väsytti ihan sairaasti.
En jaksanut pitää silmiä enää auki.
No en kehdannut alkaan siinä makaamaan pöydällä niin meninkin vessaan istumaan pöntölle ja painoin pääni syliin.
Klo oli n. 10
No yhtäkkiä herään ääniin ja tajuan; että ei helvetti oon nukahtannu ja katon kelloa niin se on 12:13 :00000
Ei helvetti, että säikähdin.
Kukaan ei edes tajunnut.
Mutta oikeesti nukuin tänään yli 2h työajastani ja se kävi aivan vahingossa.
Kukaan ei varmaan usko; mutta tää on totta :0

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut joskus nukuttua ihan pitkälläänkin pari tuntia.

Vierailija
2/23 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet ilmeisesti jotain tosi hyödyllistä työtä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teidän työpaikalla ole lepohuonetta? Mieheni kävi siellä joskus torkuilla, kun väsytti. Hän nukahti myös usein tietokoneelleen, se alkoi olla työpaikalla jo ihan vitsi. Onneksi hän älysi lopulta mennä tutkimuksiin ja hänellä todettiin vaikea uniapnea, yli 80 hengityskatkosta tunnissa. Nyt nukkuu ylipainemaskin kanssa ja on päivällä virkeä eikä nukahtele miten sattuu.

Jos nukahtelet muutenkin kuin valvotun yön jälkeen, niin kannattaa käydä lääkärissä.

Vierailija
4/23 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh.

Vierailija
5/23 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika saavutus nukkua tuollaisessa asennossa... oliko edes paikat jumissa?

Vierailija
6/23 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
7/23 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet työksesi? Itse olen nukahtanut matikantunnilla ja kirjastoon muutamia kertoja.

Vierailija
8/23 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis se työkkärin täti joka nauttii omasta suojatyöpaikastaan +nukahtaa pytylle 😴👍

Vierailija
9/23 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos siihen työpaikkaan ei vaadita edes kirjoitustaitoa, niin ei kai se niin tarkkaa ole, onko tietokoneen ääressä vai paskahuussissa tirsoilla.

Vierailija
10/23 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Jonnet ei osaa nukkua istualtaan, kun eivät ole vielä käyneet armeijaa.

Vierailija
11/23 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että mut noudettiin aulasta niin myöhään työkkärin tapaamiselle. Täti ollut nokosilla vessassa.

Vierailija
12/23 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Jonnet ei osaa nukkua istualtaan, kun eivät ole vielä käyneet armeijaa.

Kaveri kertoi,että hänen miesystävänsä oli armeissa oppinut torkkumaan "kosinta-asennossa",siis toisen polven varaan polvistuneena.Sellaiseen verrattuna vessassa nukkuminen on pikkujuttu :D

Vierailija
13/23 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kivat pukamat?

Vierailija
14/23 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko työpaikkasi Porvoon unentutkimuslaitoksella ?

Vierailija
15/23 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten? Putositko pöntöltä lattialle vai nukuitko jossain kyyryssä? Mä en pystyis nukahtamaan noin.

Vierailija
16/23 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isällä oli tapana kännissä nukkua vessanpöntöllä,housut kintuissa,Kysyin joskus,miksi pitää nukkua juuri pöntällä.Isä vastasi,että jos on valmiiksi pöntällä ilman housuja,ei haittaa vaikka tulisi kuset tai paskat nukkuessa,kun ne menevät oikeaan paikkaan.Lisäksi vessassa hänellä oli turvalinen olo.

Omituisin paikka,jossa olen itse nukahtanut,oli koulussa kuviksen tunnilla,olin kylläkin kipeä.Ensin oksensin pulteliie,siivosin kiireesti jälkeni ja sitten nukahdin lopputunniksi.Pienenä olin ujo kuin Muumien Näkymätön Ninni.

Vierailija
17/23 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kaakelin kuva poskessa töihin?

Vierailija
18/23 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvät unenlahjat.

Noin 14 v ikäisenä nukahdin navetan vintille heinäkasaan kun odottelin että veljeni saisi työnsä valmiiksi ja sitten laittaisimme yhden muovin paikalleen ( olin sinä päivänä tehnyt jo töitä 7.00-22.30 pieniä ruokataukoja lukuunottamatta). Veli olisi jättänyt minut kokoyöksi sinne nukkumaan mutta kasan vieressä oli 3 metrin tiputus betonille.

Jotain 15 v iässä nukuin traktorin eturenkaalla istuen ja nojasin päätä konepeltiin aina kun oli traktorilla ajossa taukoa.

Opiskelemassa nukahdin tunnille kesken tietokoneelle kirjoittamisen (edellisenä iltana opiskelijariennot 4 asti ja luokassa vain muutama oppilas muut jäi suosiosta nukkumaan).

Töissä nukahdin kerran kesken tylsän puhelinpalaverin, tunnin päästä nousi kuume...

Vierailija
19/23 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munkaan töissä kukaan huomaisi jos nukkuisin pari tuntia :D hommatkin ehtisin hyvin tehdä vaikka unet ottaisin

Vierailija
20/23 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teet ilmeisesti jotain tosi hyödyllistä työtä:)

Kaikki työ ei ole tuntityötä kellokortteineen. On ihan sama, otatko nokoset kesken työpäivän vai et, jos teet työsi valmiiksi. Monessa työssä ei voi etukäteen tietää kuin karkeat raamit sille, milloin työn mikäkin vaihe on valmis, ja työntekijällä on vapaus tehdä työtä milloin tahtoo, kunhan tulosta syntyy. Jos minä ottaisin nokoset kesken päivän, niin mikään ei estä minua tekemästä sen päiväistä työtä silti loppuun sen päivän aikana. Ei minua tulla viideltä heittämään rakennuksesta ulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi