Nukahdin tänää oikeasti 2 h työpaikaan vessaan eikä kukaan huomannut :0
Työskentelen tietokoneella ja vieressäni istui ihminen ja minua väsytti ihan sairaasti.
En jaksanut pitää silmiä enää auki.
No en kehdannut alkaan siinä makaamaan pöydällä niin meninkin vessaan istumaan pöntölle ja painoin pääni syliin.
Klo oli n. 10
No yhtäkkiä herään ääniin ja tajuan; että ei helvetti oon nukahtannu ja katon kelloa niin se on 12:13 :00000
Ei helvetti, että säikähdin.
Kukaan ei edes tajunnut.
Mutta oikeesti nukuin tänään yli 2h työajastani ja se kävi aivan vahingossa.
Kukaan ei varmaan usko; mutta tää on totta :0
Kommentit (23)
Voi, olisi ihanaa jos olisi työ, jossa kukaan ei kaipailisi kahteen tuntiin! Sosiaalialalla ei tule tapahtumaan...
Vierailija kirjoitti:
Meillä on työpaikalla oikein sohva jossa voi nukkua. Kesällä siellä joskus nukkuu joku. En osaa itse töissä nukkua vaikka olisi mahdollisuus, keksin aina kyllä tekemistä. Kun on tietokoneet ja puhelimet ei ole koskaan enää tylsää.
Ihanan kuuloinen työpaikka! Mä ottaisin mielelläni päikkärit töissä,vaikka lounaan jälkeen.Pystyn yleensä sulkemaan ulkomaailman äänet,niin ettei niihin kiiinnitä huomiota.
En ole varsinaisesti nukkunut töissä,mutta kun olin kesätöissä laitsarina päiväkodissa, joskus linnoittauduin siivouskomeroon kahvin ja hyvän kirjan kassa.Hommia oli koko päivän,mutta ne jakautuivat ärsyttävästi sen mukaan,mitä lapset tekivät,joten oli "luppoaikaa" siinä päivän keskellä.
Meillä on työpaikalla oikein sohva jossa voi nukkua. Kesällä siellä joskus nukkuu joku. En osaa itse töissä nukkua vaikka olisi mahdollisuus, keksin aina kyllä tekemistä. Kun on tietokoneet ja puhelimet ei ole koskaan enää tylsää.