Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä työtön voisi tehdä päivät, kun aika käy pitkäksi?

Vierailija
18.10.2016 |

Ideoita? En jaksa koko ajan siivota ja pyykätä. Kavereita ei ole, joita tavata. Mutta on ekaluokkalainen lapsi, joten menot on vähän rajoitetutkin. Ja kun ei sitä rahaakaan ole mihinkään...
Mitä täällä kotona oikein voisi tehdä? Nyt istun vain netissä ja teen hidasta kuolemaa, kun on niin tylsää.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt saat kyllä ihan itse keksiä.

Vierailija
2/42 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele joku hyödyllinen taito esim urheiluvedonlyönti, lajeja riittää mistä valita ja myöhemmin kun susta tulee hyvä niin vapaa-aika muuttuu rahaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt saat kyllä ihan itse keksiä.

On ideat loppu. Ei keksi yhtään mitään.

ap.

Vierailija
4/42 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaa Civilizationia tai hyvä soololautapelejä kuten Arkham Horroria.

Vierailija
5/42 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokonepelit.

Vierailija
6/42 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lapsesi isän kanssa iltakävelylle.

Vierailija
7/42 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ulos.

Vierailija
8/42 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ideat on ehkä vähän tylsiä, mutta itse olen tykännyt käydä lenkillä, kirjastossa, aloitin lukemaan avoimessa yliopistossa psykologiaa. Meidän kunnan kuntosalin kk-kortti maksaa 15e, asumme tosin pienellä paikkakunnalla niin hinta ei päätä huimaa. 

Vierailija
9/42 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

voivoi. *jaksuhali*

Vierailija
10/42 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi työnhaku? Itsekin työtön olen, mutta opiskelen ja haen töitä useita kertoja viikossa. Ei ole vapaa-ajan ongelmia. Mulla on myös kolme harrastusta näiden lisäksi. Huomenna jatkohaastattelu yhteen paikkaan, pitäkää peukkuja.

Vierailija
11/42 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskele, ihan mitä vaan, joko jotain sellaista, mistä voisi olla alallasi hyötyä tai mikä muuten vaan kiinnostaa. Kieliä esim. työväenopistossa, tai tosiaan avoimessa yliopistossa jotain.

Vapaaehtoistyötä vammaisten tai vanhusten parissa. Tai vaikka eläinten.

Vierailija
12/42 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole oikeastaan ikinä tylsää. On hyvä mielikuvitus, niin ei pääse tylsistymään. Minä luen, lenkkeilen, opiskelen, siivoilen, katselen ohjelmia, selaan nettiä, teen käsitöitä, täytän ristikkoa...

Vierailija
13/42 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ideat on ehkä vähän tylsiä, mutta itse olen tykännyt käydä lenkillä, kirjastossa, aloitin lukemaan avoimessa yliopistossa psykologiaa. Meidän kunnan kuntosalin kk-kortti maksaa 15e, asumme tosin pienellä paikkakunnalla niin hinta ei päätä huimaa. 

Juuri tässä yksi päivä selailinkin avoimen yliopiston kursseja. Niissä vaan kaikissa oli jo ilmoittautumisaika mennyt umpeen. Se kiinnostaisi kovasti. Täytyy vielä tarkemmin katsoa, että eikö tosiaan voi aloittaa milloin vaan.

Kirjastoon mä en pääse, kun on niin kaukana ja kuntosalille voisin mennä jos olisi kaveri. En "osaa" lähteä yksin sinne. Niin joo ja enhän mä pääsisikään sinne, kun sekin on niin kaukana eikä ole autoa päivisin...

Illat kyllä menee ihan hyvin, mutta nämä päivät on aina niin tylsiä, kun yksin vain istuu täällä...

ap.

Vierailija
14/42 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi työnhaku? Itsekin työtön olen, mutta opiskelen ja haen töitä useita kertoja viikossa. Ei ole vapaa-ajan ongelmia. Mulla on myös kolme harrastusta näiden lisäksi. Huomenna jatkohaastattelu yhteen paikkaan, pitäkää peukkuja.

Ei mulla siihen työnhakuun koko päivää mene. Sen verran vähän avoimia paikkojakin täällä, että saattaa mennä pitkään ennen kuin tulee taas seuraava mitä voi edes ajatella hakevansa.

ap.

Vierailija
15/42 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voivoi. *jaksuhali*

Kiitti.

ap.

Vierailija
16/42 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn töissä. :=))

Pimeesti tietenkin.

Vierailija
17/42 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee käännöstöitä sarjoihin, hauskaa hupia ja oppiikin samalla:D

Vierailija
18/42 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskele uusi ammatti, tai mene kurssille joka tukee nykyistä alaasi. Opiskele kieliä jos kielitaitosi on heikko, kuten ruotsia, englantia tai saksaa. Tutustu erilaisiin hyväntekeväisyys yhdistyksiin, voisit auttaa huonommassa asemassa olevia omalla työpanoksellasi. Opettele neulomaan/kutomaan, ja myy tuotoksiasi esim facebook kirppiksillä. Aloita lukemaan kirjoja, mielellään jotain sivistäviä joista voi olla hyötyä tulevaisuuden työssässi tms. Laita ilmoitus lehteen, että voit pientä kirvausta vastaan haravoida ja hoitaa pihahommia vanhuksille/heikkokuntoisille.

Vierailija
19/42 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kahden kuukauden s.lomalla leikkauksen jälkeen. Eka kotonaoloviikko meni ihan sairastaessa. Vieläkin toiminta mm kävely ja liikkuminen yleensä on hitaanpaa,enkä esim. saa nostella mitään painavaa.

Käyn joka päivä tunnin kävelylenkin kun lapset ovat lähteneet kouluun. ( matka tosin jääl lyhyeksi)

Leivon tosi usein. Sämpylöitä 3-4x viikossa.

Mulla ei autoa, joten joudun käymään kaupassa joka päivä ja tuomaan pieniä määriä kerrallaan. Välillä toki on lapsetkin kantamassa kauppakasseja.

Käyn kirjastossa ja luen paljon.

Olen opetellut virkkaamaan. Netistä ilmaiset ohjeet ja langat tarjouksesta/ kotoa jotain vanhoja jämiä

Ja toki siivoamiseen menee paljon enemmän kun liikkuminen on hidasta.

Kerran viikossa käyn kaupungilla lasten ollessa koulussa päästäkseni välillä ihmisten ilmoille.

Vielä olisi kolme viikkoa jäljellä.

Lapsista ( 3. &4. lk) on ollut mukavaa kun minä äiti on ollut aamulla "lähettämässä" kouluun ja taas kotona kun tulevat koulusta. Olivat jo tottuneet lähtemään yksin kouluun ja tulemaan kotiin.

Vierailija
20/42 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene johonkin vanhainkotiin, palvelutaloon tms. pitämään yksinäisille vanhuksille seuraa.