Olenko raskaana?
Olen syönyt minipillireitä noin 1,5v ajan ja tässä noin kuukaus sitten unohdin ottaa 3 pilleriä peräkkäisinä päivinä, jotka otin sitten seuraavan päivän pillerin kanssa, ja sen jälkeen otin ne joka päivä ajallaan. Päivänä jona otin viidennen pillerin kävi niin, että kondomi oli rikkoutunut harrastettuani seksiä kumppanini kanssa, joten kävin hakemassa apteekista jälkiehkäisyn (Norlevo) josta sitten satuin ahdistuksessani lukemaan jälkeenpäin, ettei se välttämättä toimi. Nyt olen huolissani siitä että olen raskaana, sillä olen kuumeessa, koen päänsärkyä, flunssaa ja yskin..
Kommentit (7)
Jos epäilet olevasi raskaana, hae apteekista raskaustesti. Ei kukaan täältä käsin voi sinulle mitään raskausdiagnoosia tehdä.
Kyllä olet raskaana ja odotat kaksosia.
Ap tässä, satun olemaan vielä noin 15kg ylipainoinen mikä on se syy, että huolestuin ottamastani jälkiehkäisystä ja siitä että toimiiko se silti ( Otin sen 7h sisään yhdynnästä) ja itselläni on käytössä minipillerit joiden takia minulla ei ole kuukautisia kuin 3-4kk välein, ja silloinkin vain pieniä veritippoja
Raskaaksi tuleminen ei aiheuta flunssaa. Välillä saattaa olla flunssan kaltaisia oireita mutta ennemminkin tuli tarkka hajuaisti, metallinmaku suuhun, koviakin menkkakipuja jne
Tuolla ehkäisy määrällä? No et ole.
Jos kuukautiset ovat myöhässä, tee raskaustesti.