Vimman lettilegginsit
Mitä mieltä Vimman lettikuvioisista legginseistä? Ne tuntuvat nyt olevan "must have".
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan mun lyhyille ja leveille reisille en vetäisi julkisilla paikalla päälle. Ihan kiva varmaan täydellisillä koivilla.
Ei kai kukaan leggingsejä julkisella paikalla käytäkään? Pitkiä kalsareita?
Jos kysyt asiaa ihan vakavissasi, et ole tainnut kauheasti ulkoilla viime vuosina. Onko sinulla joku sairaus, joka vangitsee sinut kotiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan mun lyhyille ja leveille reisille en vetäisi julkisilla paikalla päälle. Ihan kiva varmaan täydellisillä koivilla.
Mulla on kahdet legginsit. Pidän niitä kanssa kalsareina. Tai kotioloissa. Olen missimittainen, mutta en kyllä suostuisi niillä ihmisten ilmoille. Oot oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Saa mun mielestä reidet näyttmään kaksi kertaa isommilta, mitä oikeasti onkaan. Varsinkin valkoiset ja muut vaalean sävyiset.
Eli itse en käyttäisi, lapsilla ihan söpöt.
Miepä käytän ja olen kokoa xl ja lapsen kanssa on monet samaa kuosia. Mepä ei ollakaan mitään massaa. Eikä hirveän sosiaalisia. En edes halua olla. Ne on mukavat yllä nuo vimmat ja tilaan sieltä outletistä. Ei me välitetä,jos joku mulkoilee. Oma on elämä jokaisella. Asutaan keskikokoisessa kaupungissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kysyt asiaa ihan vakavissasi, et ole tainnut kauheasti ulkoilla viime vuosina. Onko sinulla joku sairaus, joka vangitsee sinut kotiin?
Ei leggingsit ole mitkään kalsarit. Sairas on.