Naiset, kuinka iso miinus tällainen asia olisi?
Miespuolinen kirjoittaja tässä kyselee. Eli jos tapaisitte miehen joka olisi muuten todella miellyttävä, eli olisi komea, mukava, hauska, hyvässä työssä, hyvä kroppa, samat kiinnostuksen kohteet jne.........mutta kävisi ilmi että hän on aiemmin harrastanut seksiä prostituoidun kanssa ja saanut siitä sukupuolitaudinkin.
Prostituoidun kanssa sänkyyn meneminen olisi ollut vaan ihan hetkellinen päähänpisto ilman sen suurempaa draamaa ja taudista ei olisi kuitenkaan enää jälkeäkään jäljellä ja mies lupaisi ettei enää ikinä käyttäisi maksullisia naisia, niin olisiko asia silloin ihan OK?
Peukkua ylös jos tämä ei olisi mikään ongelma tai miinus teille.
Kommentit (36)
KUMMITUSELÄIN kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä, että miten seksi prostituoidun kanssa on jotenkin tuomittavampaa kuin yhden illan juttu? Tähän en ole koskaan saanut uskottavaa selitystä keneltäkään.
M35
Koska hyvinkin harvoin prostituution taustalla on vapaaehtoisuus toisin kuin yhden yön jutuissa. Ihmiskauppa on tietty oma lukunsa, mutta myös yksityisyrittäjät harvemmin valitsevat alaa jos muita vaihtoehtoja löytyy - taustalla on liian usein mielenterveysongelmia, taloudellista ahdinkoa ja toivottomuutta. Tietenkin joukossa voi olla se ihana iloinen kotirouva joka harrastaa tennistä ja itsensä myymistä, mutta todennäköisyydet tähän ovat pienet. Tämän pitäisi olla ilmiselvää kaikille, joten mies joka tietoisesti ostaa seksiä kuuluu automaattisesti alimpaan sakkaan.
.. Tässä kohtaa mielipiteeni on varmasti jo käynyt selvä, eli jos mies kertoisi käyneensä huorissa (sukupuolitauteja tai ei) niin se olisi adios.
En ole prostituoitu eikä minulla ole mielenterveysongelmia, mutta joudun tekemään nykyistä työtäni koska jollain minunkin on elettävä.
Tuota prostituoitua enemmän häiritsisi se, ettei ole osannut suojautua sukupuolitaudeilta. Sehän nyt kuitenkin pitäisi olla ensimmäisenä mielessä kun menee maksullisiin, tai ylipäänsä harrastaa yhden illan juttuja.
No, se riippuu kahdestakin tekijästä. a) kuinka varma olet, että prostituoitu oli niissä hommissa omasta halustaan eikä pakotettuna (ihmiskauppa/addiktio yms)? b) käytitkö kondomia ja silti sait taudin?
Jos a) varma ja b) käytit, niin ei ole minkäänlainen miinus. Mutta, jos a) et tiedä/ei kiinnosta ja b) et käyttänyt kondomia prostituoidun kanssa, niin on sellainen miinus, etten pääsisi asiasta ylitse.
Hm...taudista ei enää jälkeäkään..mikä se sellainen on??
Aivan yks ja sama. Ei haittaa kyllä yhtään, jos mies tuollaista palvelua ostaa tai on ostanut.
Ihan oikeasti, mitä väliä? Nainen myy ja mies maksaa. Ei se mies väkisin sitä pane. Mä en ole koskaan ymmärtänyt tuota naisten yökkäilyä tuolle asialle, että joku mies käy huorissa. Mua ei haittaisi se ollenkaan niin kauan kuin se mies jaksaisi silti harrastaa seksiä minunkin kanssa.
Ei haittaa prostitoidun (mieluiten suomalainen tai vähintään eurooppalainen) palveluiden käyttäminen, kunhan käytti kumia ja hoiti asioinnin muutenkin mallikkaasti. Sukupuolitesteissä täytyy muutenkin käydä ja näyttää minulle tulokset ennen kuin minua saa astua.
Yksi tai kaksi länkkäriprostitoitua on tuhannesti parempi kuin kolmekymmentä sumeaa baaripanoa, jossa on lirkuteltu ja manipuloitu naista seksihommaan ja pantu aluille ties kuinka monta äpärälasta, aborttiklinikkakäyntiä ja sukupuolitautia. Tämä jälkimmäinen keissi on kuitenkin hyvin yleinen ilmiö. Ei kiitos.
Väiti kirjoitti:
Hm...taudista ei enää jälkeäkään..mikä se sellainen on??
No esmes klamdia, ei siitä mitään jälkiä jää. Nuoruuden toilailuja, kuka noita muistelee. Fiksummin ens kerralla ja sitä rataa. Mua ei haittaisi, mutta toisaalta, en ymmärrä, miksi kukaan edes avautuisi tuollaisesta uudelle ihastukselle. En mä ainakaan ekoilla treffeillä alkaisi luetella entisiä kumppaneita ja sp-tauteja...
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa prostitoidun (mieluiten suomalainen tai vähintään eurooppalainen) palveluiden käyttäminen, kunhan käytti kumia ja hoiti asioinnin muutenkin mallikkaasti. Sukupuolitesteissä täytyy muutenkin käydä ja näyttää minulle tulokset ennen kuin minua saa astua.
Yksi tai kaksi länkkäriprostitoitua on tuhannesti parempi kuin kolmekymmentä sumeaa baaripanoa, jossa on lirkuteltu ja manipuloitu naista seksihommaan ja pantu aluille ties kuinka monta äpärälasta, aborttiklinikkakäyntiä ja sukupuolitautia. Tämä jälkimmäinen keissi on kuitenkin hyvin yleinen ilmiö. Ei kiitos.
Kyllä on miehiäkin, jotka osaavat käyttää ehkäisyä huolellisesti. Ei toki 100% varma, mutta tuskin kovinkaan monta lasta/useaa sukupuolitautia jos aina käyttää kondomia, vaikka olisi satoja naisia takana.
Miesystäväni parinkymmenen vuoden takaa kertoi käyneensä prostituoidun luona kerran, aiemmin. Minua oksetti. Suhde ei varsinaisesti kaatunut tuohon, mutta osatekijä se oli. Arvomaailmamme olivat liian erilaiset.
Nykyinen minäni heittäisi miehen pihalle välittömästi. Jos sukupuolitautikin olisi hankittu, mies lähtisi pihalle kengänkuva taka- tai etupuolessaan.
Vierailija kirjoitti:
No nimenomaan näin. Kaikkein kuvottavimpia on ne kymmenien eri naisten kanssa olleet häntäheikit.
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä, että miten seksi prostituoidun kanssa on jotenkin tuomittavampaa kuin yhden illan juttu? Tähän en ole koskaan saanut uskottavaa selitystä keneltäkään.
M35
Minusta se, että mies pitää seksiä asiana jonka voi ostaa, on todella suuri turnoff. Mikä estäisi miestä pitämästä seksiä kaupankäynninvälineenä myös parisuhteessa? Minusta seksi kuuluu kahden (tai useamman ) halukkaan aikuisen vapaaehtoiseksi toiminnaksi eikä sitä käytetä vaihtokaupan välineenä. Pätee molemmin päin.
Ei kiinnostaisi tuon taivaallistakaan jos olisi nyt puhdas ja aivan yhdentekevää olisiko käynyt tietentahtoen vai "puolivahingossa". Miinusta korkeintaan typeryydestä jos ei osannut kumia käyttää kun ties minkä tappajapöpön olisi voinut saada.
Vierailija kirjoitti:
M35
Se, että pidät ihmistä kauppatavarana, esineenä, tyydytyksesi alustana. Itse ajattelisin, että mahdat pitää miehiä ihmisinä ja naisia esineinä, joita voi ostella hetken mielijohteesta kuten ap.
Se prostituoitu ei ole se tuomittava osuus, vaan seksin ostajan käsitys ihmisyydestä.
Jos käy hierojalla ja ostaa siltä palvelua joka tuntuu nautinnolliselta, niin onko sekin toisen käyttämistä omaan kauppatavarana, esineenä ja oman tyydytyksen lähteenä?
Minusta on ihanaa saada niska-hartiahierontaa tai jalkahierontaa ammattilaiselta, mutta en enää uskalla mennä, kun en ole varma onko se eettistä. Mistä tiedän, että hieroja on alalla oikeasti omasta halustaan, eikä esim. pakottavista rahallisista syistä? Ja onko oma käsitykseni ihmisyydestä ihan kieroutunut, kun haluan tällaista?
🇺🇦🇮🇱
Kuinka montaa miestä haittaa se, jos hänen tapailemansa nainen kertoo toimineensa prostituoituna? Palstamiehiä häiritsee tuntemattomien naistenkin seksikumppanien määrä.