Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kertokaa miten saisin miehen luottamaan minuun! mies ei tahdo seurustella koska olen pettänyt nuoruudessani 15v sitten...

Vierailija
17.10.2016 |

olen tässä pitkän sinkkuilu putken jälkeen tavannut aivan upean miehen kenenkä kanssa tahtoisin alkaa seurustella. Mutta mies ei tahdo aloitaa suhdetta kanssani, koska olin kerran nuoruudessani n. Parikymppisenä (melkein 15 vuotta sitten) pettänyt silloista kumppaniani. En olisi kertonut tätä mutta pakkohan se oli kun mies itse kysyi minulta enkä viitsinyt valehdellakkaan. mies nyt sitten on sitämieltä, että kerran pettäjä on aina pettäjä mutta ihan turhaan. En enää vanhempana ja viisaanpana rupeaisi pettämään enää ketään vaikken sinänsä kadukaan sitä nuoruuden pettämisjuttua pätkääkään (ihan harkitusti petin ja jätin).
Miten minä saisin vakuutettua miehelle että hän voi luottaa minuun 100 prosenttisesti? mies on ihaninta mitä minulle on sattunut moneen vuoteen enkä tahdo menettääkkään häntä!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran pettäjä, aina pettäjä. Kun on kerran tullut petetyksi niin toista samanlaista en ottaisi.

Vierailija
2/28 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia kuuluu kauas menneisyyteen, niin oli ehkä maailman typerin veto paljastaa tuollainen. Onko yhtään mikään ihme, jos toisen luottamus järkkyy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on voi voi.

Vierailija
4/28 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy se on tekosyykin.

Vierailija
5/28 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä mies. Tuollaisilla on aina jokin mahtava virhe itsellään - siksi ovat niin ehdottomia joissain aivan älyvapaissa asioissa.

Menee samaan kategoriaan neitsyt-vaatijoiden kanssa.

Vierailija
6/28 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asia kuuluu kauas menneisyyteen, niin oli ehkä maailman typerin veto paljastaa tuollainen. Onko yhtään mikään ihme, jos toisen luottamus järkkyy?

Minun mielestä taas asialla ei pitäisi edes olla mitään merkitystä kun olen kuitenkin nykyään ihan eri ihminen. Olisiko minun sitten pitäny valehdella, ei tuo valehtelukaan oikein kiinostaisi nykyään..?

ap

Vierailija
7/28 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy häneltä, että olisiko ollut parempi, jos olisit valehdellut? Ainakin olit rehellinen. Yleistähän se on, että jos kerran pettää, niin pettää toistekin, mutta se ei ole mikään fakta. Luulen, että mies ei ole itsekään mikään puhdas pulmunen, jos on noin ehdoton. Jos saisit hänet, niin hän varmasti alkaisi kyttäämään sinua ja pitämään tuota tekosyynä omalle pettämiselleen "kostin, kun olen ihan varma, että sinäkin" jne.

Vierailija
8/28 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni petti minua nuorempana useita kertoja, sekä nyt hiukan vanhempana taas uudelleen.

You never know..

Vierailija
9/28 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä taas asialla ei pitäisi edes olla mitään merkitystä kun olen kuitenkin nykyään ihan eri ihminen. Olisiko minun sitten pitäny valehdella, ei tuo valehtelukaan oikein kiinostaisi nykyään..?

ap

Teit niin tai näin, teit miehen mielestä väärin. Nää on näitä parisuhteen ratkaisunpaikkoja, uskaltaako hyväksyä toisen sellaisena kuin hän on vai romahtaako tunnustuksen myötä kaikki.

Kävi miten kävi, tällä kertaa ongelma ja sen ratkaisu ei ole sussa. Anna hänelle rauhaa pohtia asiaa itsekseen ja ole vain oma itsesi. Älä pyytele menneitä anteeksi vaan elä nyt tässä suhteessa kaiken kokemasi opettamana niin hyvin kuin osaat.

Vierailija
10/28 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Once horatsu, always horatsu...

Vierailija
11/28 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyit neuvo miten saada Se mies. Lupaat miehelle, että hän saa joskus harrastaa vieraiden kanssa esim. Reisuillaan vaikkapa maksullisten kanssa.

12/28 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on oikeus mielipiteeseensä. Jos hänellä on älyvapaa sisäinen sääntö, sille ei mitään voi. Hänen kannattaisi kyllä lopettaa tuollainen turha välttelykäyttäytyminen, sillä parisuhdeasioissa ei ole mitään keinoa suojata itseään loukatuksi tulemiselta.

Vierailija
13/28 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs mies sen tietää, ettet harkitusti jätä ja petä uudestaan, kun 4v myöhemmin arki iskee ja olet mummotunnelissa kesäiltana Robinin keikan jälkeen ja Eero Porista supattaa korvaan, että "oot kiihkeä pakkaus" ja ovis päällä.

Vierailija
14/28 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä mies. Tuollaisilla on aina jokin mahtava virhe itsellään - siksi ovat niin ehdottomia joissain aivan älyvapaissa asioissa.

Kertoo aika paljon ihmisestä, jos sen mielestä pettämättömyyden vaatiminen on älyvapautta.

Vierailija
15/28 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo aika paljon ihmisestä, jos sen mielestä pettämättömyyden vaatiminen on älyvapautta.

Ei sitä pettämistä vaatimisella estetä. Vanhoista virheistä moni myös oppii. Aivan älyvapaata takertua toisen menneisyyteen. Joku ei ole luotettava, mutta sen näkee muustakin kuin tonkimalla vanhoja.

Vierailija
16/28 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samahan tämä on kuin se, että nainen kieltäytyy tapailemasta miestä, joka on joskus käynyt maksullisissa. Periaatekysymys, vaikka mies ei enää kävisikään.

Vierailija
17/28 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särähti korvaan tuo harkitusti pettäminen ja sitten jättäminen. Miksei jättäminen ollut ensin listalla, ja sitten vasta sinkkuna tuo uusi pano? Olisin itsekin varpaillani.

Vierailija
18/28 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihmisestä kiinni miten tuollaiseen tietoon reagoi.

Minä petin kerran 18 vuotiaana silloista poikaystävääni. Olin nuori, tyhmä ja kännissä kuin käki. Tästä selvisimme ja olimme sen jälkeen vielä neljä vuotta yhdessä ja erosimme ihan muista syistä. Nykyiseni tietää tästä eikä hänen mielestään se tee minusta epäluotettavaa pettäjää. Tapahtumasta on 7 vuotta aikaa, kertaakaan en ole sen jälkeen pettänyt. Olen kasvanut paljon noista ajoista ja elämäni on muuttunut täysin. Olin tyhmä nuori, joka mokasi kerran ja olen ottanut siitä opikseni. Sellainen ei tee kenestäkään huonoa ihmistä saatikka huonoa tai epäluotettavaa kumppania.

Vierailija
19/28 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tekosyyltä.

Vierailija
20/28 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on huolestuttavaa, että jo ennen suhteen alkua mies alkaa tentata uskollisuudesta tuohon tyyliin. Asiasta olisi hyvä puhua yleisellä tasolla, mutta tuollainen kyseleminen vanhoista asioista on turhaa. Tulet aina olemaan miehen mielessä pettäjä, vaikka et ole hänen aikanaan mitään tehnyt. Mustasukkaisuus tappaa suhteen jollei siihen hae apua.

Fiksu ihminen kysyisi asiasta tyyliin "mikä on mielestäsi pettämistä/kuinka suhtaudut pettämiseen/minkäkaiset rajat haluaisit suhteessa olevan?".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi