kertokaa miten saisin miehen luottamaan minuun! mies ei tahdo seurustella koska olen pettänyt nuoruudessani 15v sitten...
olen tässä pitkän sinkkuilu putken jälkeen tavannut aivan upean miehen kenenkä kanssa tahtoisin alkaa seurustella. Mutta mies ei tahdo aloitaa suhdetta kanssani, koska olin kerran nuoruudessani n. Parikymppisenä (melkein 15 vuotta sitten) pettänyt silloista kumppaniani. En olisi kertonut tätä mutta pakkohan se oli kun mies itse kysyi minulta enkä viitsinyt valehdellakkaan. mies nyt sitten on sitämieltä, että kerran pettäjä on aina pettäjä mutta ihan turhaan. En enää vanhempana ja viisaanpana rupeaisi pettämään enää ketään vaikken sinänsä kadukaan sitä nuoruuden pettämisjuttua pätkääkään (ihan harkitusti petin ja jätin).
Miten minä saisin vakuutettua miehelle että hän voi luottaa minuun 100 prosenttisesti? mies on ihaninta mitä minulle on sattunut moneen vuoteen enkä tahdo menettääkkään häntä!
Kommentit (28)
Mietin tässä, että mitä "upeaa" on miehessä joka ei tiedä, että ihminen oppii kokemuksistaan ja virheistään, ja muuttuu, jopa viisastuu elämänsä aikana.
Kaksinaismoralismi haiskahtaa naisten vastauksissa. Koska ap on nainen, hänen tekonsa on virhe, joka tulee antaa anteeksi ja mies on sika kun ei ymmärrä.
jos ap olisi mies, virhe olisi merkki siitä, että mies on epäluotettava ja ihan oikein, että ei enää sotkeuduta kuvioon.
Jos se olisi oikeasti kiinnostunut niin tuo ei haittaisi pätkääkään. Joten unohda mies ja etsi itsellesi sopivampi.
Vierailija kirjoitti:
Kaksinaismoralismi haiskahtaa naisten vastauksissa. Koska ap on nainen, hänen tekonsa on virhe, joka tulee antaa anteeksi ja mies on sika kun ei ymmärrä.
jos ap olisi mies, virhe olisi merkki siitä, että mies on epäluotettava ja ihan oikein, että ei enää sotkeuduta kuvioon.
Meillä kaikilla on tietysti jotkut kriteerit, kenet haluaa elämäänsä.
Jos jo menneisyys, aika joka on ollut kauan ennen kuin edes tunsitte toisianne, painaa jo noin paljon niin mitä se on kun nykyisyydessä tapahtuu jotain mikä vaatii sulattelua? Ehkä ostat väärää juustoa, mitä se kertoo sinusta? Ettet kuuntele toisen tarpeita ja vastaa niihin? Juustosta tulee koko suhteen kulmakivi symboloimaan rakkaudettomuutta.
Jos teillä ei ole edes keskusteluyhteyttä ja halua selvittää asioita ja tutustua toiseen, niin anna sen etsiä sitä täydellistä kumppania itselleen. Siinähän etsii.
No ap, luottaisitko varkaaseen?
Jos kertoisin, että varastin nuorena auton, mutta vain kerran ja opin siitä? Mitä siitä tuumaisit?
Tai jos kertoisin, että varastin paljon autoja, mutta opin siitä?
Käytä noita vertauskuvana...
Vierailija kirjoitti:
Särähti korvaan tuo harkitusti pettäminen ja sitten jättäminen. Miksei jättäminen ollut ensin listalla, ja sitten vasta sinkkuna tuo uusi pano? Olisin itsekin varpaillani.
Kun silloista poikaystävääni ei oikein tuntunut meidän suhde kiinnostavan ja tunteeni alkoivat muutenkin kuolla häntä kohtaan kun hän alkoi käyttäytyä huonosti mua kohtaan. tapasin uuden ,ainakin tuhat kertaa paremman jätkän keneen myös ihastuin palavasti. Yritin vielä pelastaa silloista suhdetta mutta eipä poikaystävää kiinnostanu edelleenkään, ei muuttaa käyttäytymistään eikä tehdä mitään meidän suhteen eteen. Samalla ihastuin uuteen mieheen yhä enemmän ja menimme sänkyyn kun emme voineet vastustaa toisiamme. En minä siinä vaiheessa viitsinyt miettiä sitä että olen vielä suhteessa kun halusin keskittyä vain uuteen mieheen ja alkaa suhteen hänen kanssa.
ap
Kyllä minäkin nuorena petin silloista poikaystävääni. Petin, koska olisin halunnut olla sinkku mutta en osannut erota. Ajattelin, että eroaminen on vaikeaa ja se satuttaa toista.
Lopulta me erottiin ja olin sinkkuna puolen vuosikymmentä.
Ja kun päädyin yhteen nykyiseni kanssa, niin tiedän että hän on Se Oikea, se jonka takia mikään ei jää kokematta. Olen löytänyt itseni ja olen sinut sen kanssa mitä haluan. Haluan sitoutua, haluan tehdä toisen onnelliseksi.