Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiheuttaako suuret rintasi ongelmia elämääsi?

Vierailija
17.10.2016 |

Jos aiheuttaa niin millaisia vaikeuksia? Vai onko vaan hyötyä? Mitä rintaliivikokoa käytät?

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

75g. Aiheuttaa käsien puutumista ja rahan menoa. Liivit maksaa! Hyötyä on siitä että ei mieheni katsele muita :)

2/65 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ne huutelee ohikulkijoille rivouksia... Aina pulassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aiheuta ongelmia. Kiva vaan kun on isot tissit!

Vierailija
4/65 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niska jumiutuu, joudun tilaamaan liivit netistä ellen halua maksaa yli 50 euroa per liivit, vaikea löytää istuvia vaatteita (rintojen kohdalta puristaa tai sitten vyötäröni häviää), rintoihin sattuu jos liikun ilman liivejä (ne ovat niin raskaat että pienikin hyllyminen tuntuu), ne luonnollisesti roikkuvat joten pidän niitä myös rumina. Koko noin 65J.

Oon pohtinut pienennysleikkausta viimeset 6-7 vuotta mutta se pelottaa. Entä jos jäljelle jääkin tosi rumat rinnat? Vaikka nää nykyset aiheuttaa fyysisiä kipuja nii en mä haluis näitö mihinkään arpihirviöihin vaihtaa. Oon kuitenki vasta 24-vuotias ja joutuisin elää niiden kaa kauan.

Vierailija
5/65 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksulenkit mahdottomuus. Hölskyminen sattuu sikana.

Vierailija
6/65 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät aiheuta, en pienenpiä haluaisikaan. Koko 65j/k

Vierailija
7/65 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liivit tuntuu pahalta, vaikka kaikki on liikkeestä myyjän avulla ostettu. Kun rinnat painaa, olkapäihin pureutuu jäljet. Ympärys täytyy myös olla napakka että liivit pysyy paikoillaan eikä nouse selästä ylös. Niinpä ympäryksen kohdalla on punaiset jäljet. Sattuu siis aina iltaa kohden.

En myöskään kehtaisi näyttäytyä kellekään miehelle, koska rinnat ovat roikkuvat ja rumat. Liivien ja vaatteiden avulla näky on hämäävästi aivan toinen joten olisi noloa näyttää totuus.

Vierailija
8/65 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijotus on rasittavaa. Koko vaihtelee mutta jopa lähes alipainoisena olen saanut kommentteja. Paskin oli joku tokaus että rinnat näkyy nurkan takaa ennenkuin nainen itse, silloin olin jotan 75e. Jotenkin ajattelen rintojani Madonna tyylisinä missiileinä, siilitukan vastineet.

Vierailija
9/65 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheuttaa! Aina kamala tissihiki käytin liivejä tai en. Koko paita aina rintojen alta ja ylävatsasta ihan märkä, en tiedä mikä tuohon auttaisi. Tosi noloa ja pakko pitää kahta aluspaitaa, jotta ei päällimmäisessä paidassa niin näkyisi.

Sopivia rintaliivejä tosi hankala löytää. Pakko ostaa erikoisliikkeistä ja kotona yleensä käytössä totean, että ne onkin aivan älyttömän puristavat ja hyvä kun kauppareissun pystyy niissä tekeen. Kiva aina todeta, että satanen meni kankkulan kaivoon taas. Enää en liivejä pidäkään, kun olen nyt kotona lasten kanssa.

Takkeja myös hirmu hankala löytää. Siis sellaisia, mitkä istuisi hyvin. Muuten sopivat kiristää tisseistä eikä mene kiinni. Sit jos tissit mahtuu kyytiin, takki on muuten ihan teltta... :-(

Juostessa ne on tiellä, mahallaan ei pysty makaamaan, kun niihin sattuu. Nolottaa hyppiä trampoliinilla puistossa.

Koko on 75G ja olo on yleensä hyvin epänaisellinen. Tuntuu kuin olisin lehmä tai joku maatilan entisaikojen emäntä. Vaihtaisin mieluusti maltilliseen kokoon...

Vierailija
10/65 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuten mitään nättejä rintsikoita isotissisille? Kaikki on mun mielestä niin mummomalleja, kun on kunnon tuet ja paksut olkaimet... Yök.

Vierailija
11/65 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ollut hupia kuin haittaa. Varsinkin kun vihdoin löysin itselleni sopivat liivit.

Vierailija
12/65 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan yllä olevia. En nyt tiedä, onko se niin kivaa, kun kaiken maailman puliukot kommentoi ohi kulkiessaan, että on hienot hinkit. Yks mies kyllä kerran huuteli miehelleni, että onnittelut hyvästä naisesta. Olin tuntia aiemmin kävellyt kaupungilla ja hän tuli vastaan todeten, "oho, hyvät tissit". No, ihan kiva, jos on kivat, mut vähän noloa tuollainen julkihuutelu... Tätä ei tosin ole enää ihan viime vuosina tapahtunut, että ehkä aika on tehnyt tehtävänsä!

Vierailija
13/65 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

11, mistä löysit?

Vierailija
14/65 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta ei ole kivaa, joko rinnat hölskyvät liian vähän tukevien liivien vuoksi tai tarpeeksi tukevat liivit tuntuvat erikoisen ahdistavilta ja puristavilta hengästyneenä. Moni venytysliike on myös vaatteet päällä mahdoton toteuttaa, esim en millään saa päätä polviin kun rinnat ovat välissä (ilman vaatteita voisin laittaa rinnat jalan sivuille ja saisin pään polviin, eli venytettyä sillälailla selkää, kylkiä, takareisiä...).

Istuvia paitoja on vaikea löytää. Tosi vaikea. "Kauluspaitoja", siis sellaisia napitettavia ei löydy sopivia millään. Nappiraot jäävät joka koossa ikävästi irvistämään, vaikka paita muutoin olisi vaikka kolme kokoa muita vaatteita isompi. Mekot ovat myös lähes mahdoton hankinta. Samoin esimerkiksi ulkoiluvaatesetit (takki+housut).

Rintaliivien osto on aina yhtä ärsyttävää. Aina liivikaupasta, tai monen monta rinnakkaiskokoa tilaamalla jostain verkkokaupasta. Vaikka kuinka liivejä sovittelisi ylleen ja vääntäytyisi eri asentoihin, saattaa parin päivän käytöllä jo katua sitä 50-100€ liiviostosta. Tosiasiassa minulla on vain yhdet mukavan tuntuiset liivit (urheiluliivit) mutta niissä rintani näyttävät kamalilta.

-85G

Vierailija
15/65 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvat niska-ja hartiakivut, jumpalla tissit hyllyy, mahallaan ei voi oikein olla ja sedät tuijottaa.

Haluan rintojenpienennysleikkaukseen! 😬

Vierailija
16/65 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muuten mitään nättejä rintsikoita isotissisille? Kaikki on mun mielestä niin mummomalleja, kun on kunnon tuet ja paksut olkaimet... Yök.

Netistä esim. Figleaves, Gaia, Bravissimo, Brastop, Ewa Michalak, Lumingerie

Vierailija
17/65 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei aiheuta, koko 80 A-B

Vierailija
18/65 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään fyysisiä haittoja ja mahalla nukkuminenkin onnistuu luomurinnoilla, silikoneilla ei varmasti onnistu kun kumipallot ottaa vastaan. Mun mielestä ei edes kovin suuret, G85.

Vierailija
19/65 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunnassa tiellä; hartia ja niskakipuja jatkuvasti. 80/85 C/D vähän valmistajasta riippuen

Vierailija
20/65 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikunnassa tiellä; hartia ja niskakipuja jatkuvasti. 80/85 C/D vähän valmistajasta riippuen

Hanki oikean kokoiset liivit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi