Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet yksinkertaisista ihmisistä?

Vierailija
17.10.2016 |

Tyhmistä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No valaiseppas vähän mitä tarkoitat? Tyhmyyttä on niin kovin monenlaista. Ja yksinkertaisuus ei tarkoita välttämättä samaa asiaa. 

Vierailija
2/14 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen, että ne ovat yleensä köyhiä, haisevia ja likaisia. Likaisuudella tarkoitan sitä, että en halua olla ihokontaktissa heidän kanssa. Sama koskee myös muun värisiä ihmisiä, koska he ovat tyhmiä. Toki aasialaiset pois laskettuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen myötätuntoa kunhan tyhmyys ei kohdistu muiden kiusaamiseen. Ei kaikkien tarvikaan olla älyn jättiläisiä ja sen takia meidän älykkäämpien pitää toimia auttajina ja johtajina.

Vierailija
4/14 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna, en voi sietää yksinkertaisia ihmisiä, mutta ymmärrän toki, etteivät he itse voi mitään tälle ominaisuudelle...

Vierailija
5/14 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelen, että ne ovat yleensä köyhiä, haisevia ja likaisia. Likaisuudella tarkoitan sitä, että en halua olla ihokontaktissa heidän kanssa. Sama koskee myös muun värisiä ihmisiä, koska he ovat tyhmiä. Toki aasialaiset pois laskettuna.

Kiitos esimerkistä. Nyt voitte kaikki kertoa mitä ajattelette edellisen kirjoittajan kaltaisista ihmisistä.

Vierailija
6/14 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tahdo tehdä heidän kanssaan töitä. Asiakaspalvelussa jaksan sen verran kuin on pakko. Puhun tässä tapauksessa sosiaalisen älyn puutteesta joka käy ilmi muiden ihmisten kanssa toimiessa, en niinkään kirjafiksuudesta.

Vierailija
7/14 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sydän on tärkeämpi kuin älykkyysosamäärä

Vierailija
8/14 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet yksinkertaisilta ensi alkuun vaikuttavat ihmiset ovat oikeasti erittäin älykkäitä ja monitasoisia. Kaikki eivät tätä huomaa, mitä se sitten heistä kertookaan?

Vierailija
9/14 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmien ihmisten kanssa menee hermot, en vapaaehtoisesti vietä aikaa sellaisten kanssa.

Vierailija
10/14 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme kaikki Yhtä. Ykseyden osasia. Se miten kohtelet muita, kohtelet myös itseäsi ja toisinpäin. Kirjaimellisesti. Tyhmyyskin on sielun yksi oppitunti. Se, miten muut kohtelevat sinua vaikka olisitkin ns. tyhmä. On oppitunti myös muille kanssakulkijoille. Yksi myötätunnon oppitunneista.

Vierailija
11/14 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhut aivan kuin nämä ominaisuudet eivät voisi esiintyä yhdessä? Itse olen huomannut, että matalan älykkyyden omaavilta usein juuri puuttuu se "hyvä sydän", ja heissä on myös useammin mm. pikkurikollisia ja hyväksikäyttäjiä. Tutkimukset kertovat samaa.

Vierailija
12/14 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirissäni on yksi... En haluaisi myöntää, mutta en oikein jaksaisi minkäänlaista kanssakäymistä hänen kanssaan. Joudun työssäni kohtaamaan päivittäin kaikenmaailman uuvatteja ja jotenkin ymmärrykseni loppuu täydellisesti siihen kun oma henkilökohtainen elämäni ja vapaa-aikani alkaa. En vaan voi sietää tätä tuttavaa, joka on sosiaalisesti tajuttoman kömpelö ja raivostuttavaa keskusteluseuraa yksinkertaisuutensa ansiosta.

Vierailija
13/14 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhut aivan kuin nämä ominaisuudet eivät voisi esiintyä yhdessä? Itse olen huomannut, että matalan älykkyyden omaavilta usein juuri puuttuu se "hyvä sydän", ja heissä on myös useammin mm. pikkurikollisia ja hyväksikäyttäjiä. Tutkimukset kertovat samaa.

Minä olen huomannut saman asian. Muita ihmisiä tuomitsevat ja perusnegatiiviset ihmiset ovat harvemmin mitään älykköjä. Päinvastoin useimmat ovat fakkiutuneita omaan pieneen maailmaansa ja näkemyksiinsä eikä heillä ole kapasiteettia nähdä metsää puilta. Moni uskoo vilpittömästi, että oma elämänlaatu paranee sillä, että lyttää kaikki omasta mielestä ärsyttävät tyypit maan rakoon. Ovat siis tavallaan henkiseltä kehitykseltään murrosikään jämähtäneitä. Ja ei, näitä ihmisiä ei löydy ainoastaan heikkolahjaisista vaan aivan tavallisilta työpaikoilta, harrastusporukoista ja perheistä.

Vierailija
14/14 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuen heidän luonteestaan, hyvää tai pahaa. Joissain tapauksissa vähän kadehdin sitä yksinkertaisuutta, asiat ovat jotenkin mutkattomia eikä ole turhaa ylianalysointia.