Mies ei halua seksiä kanssani? Miksi?
Töitä, väsynyt.. Ei ehdottele, ei koskettele, ei halua. Joskus n kerran parissa viikossa on seksiä ja silloinkaan ei vaikuta innokkaalta
Kommentit (38)
Ei mies koskaan oikeastaan edes katso minua mitenkään ihaillen.. Että tuntuisi hänen pitävän minua kauniina eikä esim kehu tai halaa tms.
Vierailija kirjoitti:
Olet lihonut?
Olet sanonut ikävästi hänelle seksiin liittyen? Vaikka et itse olisi kokenut että oli ikävästi sanottu.
Pihtasit itse aikaisemmin.
Synnytit lapsen.
Vaihtoehtojahan on, mutta sinä et kerro mitään mistä voisi vetää johtopäätöksiä.
Vauva on. En ole KOSKAAN pihdannut. Minä olen sängyssä aktiivinen, olen yrittänyt myös huolehtia itsestäni vaikkakaan en ole ehtinyt samoissa määrin kun ehkä joskus aiemmin
Itsellä on käynyt tällainen silloin, kun mies ei alkuinnostuksen jälkeen ollutkaan kiinnostunut minusta. Jälkeenpäin ei harmita yhtään, emme olleet yhteensopivia. Rumemmat kelpasivat hänelle myöhemmin. Ei panetus ja seksuaalinen halu ole suoraan verrannollinen ulkonäköön, minullakaan.
Tottahan se tuntui kurjalta kun ei mies enää halunnut. Meillä oli varmaan kyse siitä, että minä elätin häntä kuukausitolkulla eikä miestä haluttanut panna naista joka on hänen "yläpuolellaan". Hän koki muutenkin alemmuutta koska minä opiskelin yliopistossa ja hän maaseutuoppilaitoksessa. Minua ei haitannut, mutta hän ilmeisesti koki sen vähentävän miehisyyttään.
Tosiaan, jälkeenpäin ei harmita. Emme olleet yhteensopivia, koska hänen odotuksiinsa kuululi vahvat sukupuoliroolit ja minun odotuksiini ei.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon olet viime aikoina lihonnut?
Lihonut, yhdellä ännällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä änniä tulee yleensä vähintään kolme, kun suomalainen nainen parisuhteeseen lähtee ja viettämään miehensä kanssa herkutteluiltoja.
Vierailija kirjoitti:
Mies on menettänyt mielenkiintonsa sinuun seksuaalisessa mielessä. Se on melko yleistä pidemmissä parisuhteissa, se voi olla liiallista kyllästymistä tai toinen on käynyt jo niin tutuksi, ettei se estää intohimon. Seksi kuitenkin tarvitsee sen kiihokkeen - sen puuttuessa ei siis ole seksiäkään.
Sen kiihoikkeen takaisin saaminen voi olla hyvin vaikeaa ja siihen pitäisi olla molemmilla aito motiivi, muuten se ei onnistu. Ja silloin kannattaa yrittää avartaa vähän seksuaalista suhdetta sekä löytää/etsiä itsestä ja toisesta ihan uusia puolia - jos niitä on.
Voi se olla helppoakin, siis haluttoman miehen naiselle. Täytyy vain luopua ajatuksesta että pitäisi kelvata "omana itsenään", eli panostamatta.
1) Laihduta
2) Käy salilla
3) Muuta ulkonäköä (ei parempi, vaan erilainen)
4) Panosta *miehen* ehdoilla seksiin. Kun "kiihoke" on saatu takaisin, hän haluaa taas panostaa naiseensa.
Tai jätä tekemättä, eihän se meihin muihin vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on menettänyt mielenkiintonsa sinuun seksuaalisessa mielessä. Se on melko yleistä pidemmissä parisuhteissa, se voi olla liiallista kyllästymistä tai toinen on käynyt jo niin tutuksi, ettei se estää intohimon. Seksi kuitenkin tarvitsee sen kiihokkeen - sen puuttuessa ei siis ole seksiäkään.
Sen kiihoikkeen takaisin saaminen voi olla hyvin vaikeaa ja siihen pitäisi olla molemmilla aito motiivi, muuten se ei onnistu. Ja silloin kannattaa yrittää avartaa vähän seksuaalista suhdetta sekä löytää/etsiä itsestä ja toisesta ihan uusia puolia - jos niitä on.
Voi se olla helppoakin, siis haluttoman miehen naiselle. Täytyy vain luopua ajatuksesta että pitäisi kelvata "omana itsenään", eli panostamatta.
1) Laihduta
2) Käy salilla
4) Panosta *miehen* ehdoilla seksiin. Kun "kiihoke" on saatu takaisin, hän haluaa taas panostaa naiseensa.
Onhan tossa itseensä panostamisessa puolensa. Kun se seksi ei yleensä kumppanille tämän panostuksen jälkeen edelleenkään maistu, niin muut miehet on kahta innokkaammin kimpussa ja uusi viriilimpi mies löytyy nopsasti.
Vierailija kirjoitti:
Noin kerran parissa viikossa olisi jo lottovoitto, meillä on korkeintaan pari kertaa vuodessa kun mies ei jaksa.
Sama täällä. Lopetin anelun. Seksittömyyden tai huonon seksin takia en eroa. Heikko libido, huono itsetunto sängyssä, pitää runkkaavia miehiä eläiminä... Ei auta hemaisevat vaatteet tms. En ole lihava. Olen ok-näköinen.
N46
on kiinnostunut toisesta naisesta, panee toista naista, on ihastunut johonkin. sinun kanssa seksi on blääh
Lueppas tästä ketjusta erityisesti puolen välin jälkeen olevai kommentteja
http://www.vauva.fi/keskustelu/2631181/mies_runkkaa_eika_halua_seksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1) Laihduta
2) Käy salilla
Onhan tossa itseensä panostamisessa puolensa. Kun se seksi ei yleensä kumppanille tämän panostuksen jälkeen edelleenkään maistu, niin muut miehet on kahta innokkaammin kimpussa ja uusi viriilimpi mies löytyy nopsasti.
There is no downside. Except the effort & discipline needed.
Niin, mutta sinä ajattelit kyllä unohtaa kohdat kolme ja neljä. Koska et ymmärrä ja/tai et hyväksy niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä änniä tulee yleensä vähintään kolme, kun suomalainen nainen parisuhteeseen lähtee ja viettämään miehensä kanssa herkutteluiltoja.
Ei meillä päin. Seksiäkin piisaa. Käykö kateeksi, ähähäh...
Mahdollisia selityksiä:
- laita kuvat itsestäsi nyt ja parikymppisenä rinnakkain. Miten paljon on eroa? Keskivertomiehen silmissä 21-22v nainen on haluttavin, riippumatta miehen iästä. Mitä enemmän ikää, sitä enemmän on tehtävä töitä timminä pysymiseksi
- ...mikä koskee miehiäkin, vatsa kun vie halut ja pahimmassa tapauksessa stondiksen. Käykö miehesi salilla? Syökö terveellisesti? Ulkoileeko?
- samoin miehen halut vie stressi ja kova työ. Onko miehesi lähinnä Ikea-työkalupakkimies jonka tehtävänä on raataa perheelle isompi talo ja uusi keittiö?
- onko seksi muuttunut pelkäksi rutiiniksi? Ehkä voisit keksiä uusia ideoita kuinka sytyttää mies
Katsokaa hyvät naiset peilikuvaanne ja kysykää itseltänne: olenko minä haluttava?
Minä pidän omasta peilikuvastani ja kun mies näkee minun olevan itsevarma ja iloinen, saa se hänet halumaan minua! Simple as that!
Rakkaus ja seksi ei kulje käsikädessä, vaikka olisit kuin upea ihminen ja rakastettava, ei se tee sinusta PANTAVAA. Eikä tosian tarvitse olla mikään missi/fitness nainen, jo pelkkä hymy tekee paljon! Onko yleinen olemuksesi enemmän iloinen kuin mitään sanomaton?
T. N24, parisuhteessa 7 vuotta ja mies ei edelleenkään saa pidettyä näppejään erossa, seksi on perus "vaniljaseksiä" mutta kiihkeää semmoista. ;-)
Miehenä veikkaan, että se on ihastunut toiseen naiseen. Ei siis vielä ole pannut toisen kanssa ...
Pelkkä haaveilu jo riitää haluttomuuteen. Sitten kun on petetty/pantu sen jälkeen saat seksiä koska omatunto painaa. Näin se miesten sielunelämä toimii.
m. 37
Lisään vielä kommenttiin 37, että jos ihastus kariutuu saattaa seksi tulla takaisin ja mies tolkkuihin takas.
No.. Valitettavasti minulla ei ole ollut aikaa itselleni ja olen ehkä aika väsyneen näköinen.. Vartalo on semmonen noh ei niin timmi mutta en ole lihavakaan. Laitan kyllä itseäni ja olen puhdas yms. Mutta varjo entisestä. Vauva 10kk. Olen miettinyt mitä minussa on vialla. Enkö ole viehättävä?