Typerimmät jutut, joilla yritetään olla edes vähän terveellisempiä?
mitkä ovat teidän mielestä sellasia tyhmiä asioita, joilla koitetaan tehdä jostain vähän terveellisempää? :D
Kommentit (245)
Syödään lounaaksi joku "terveellinen" salaatti eli tyyliin kastikkeessa uitettu caesar ja kylkiäisenä paketti krutonkeja.
Hermesetas ym. keinomakeutusaineet.
Tummat mannasuurimot. Vertailin äsken kaupassa paketteja; mitään muuta eroa ei ollut per 100g tavallisen ja tumman mannan välillä kuin 0,1g rasvaa vähemmän (per 100g) sekä pari grammaa kuitua enemmän (per 100g) tumman eduksi!
mustikkajauhe myydään luonnontuotteena, kalliilla. Itse syön itse keräämiäni mustikoita ilman tehdasta välissä...
Huijataan itseä, että "syön salaattia, salaatti on terveellistä". Ja se on sitten jotain atrian majoneesi-kaaliraaste-kinkkusuikalemössöä tai jalostajan majoneesimöhnä-perunasalaattia.
Tohtori Tolosen Terveys Tuotteet
Tullaan pikaruokalaan syömään, tilataan kunnon mättöateria ja kylkeen dieetticola.
Riisikakuilla laihduttajat. Ne riisikakut ovat lähes pelkkää hiilaria. Niitä kun vetää paketillisen päivässä, niin ei tasan laihdu grammaakaan.
Joo,tiedän noita jotka kutsuu majoneesisalaatteja salaatiksi...outoa.
Itse kysymykseen vastaan leipä.Enemmän kuitua saa vaikka mistä.
Vierailija kirjoitti:
Tullaan pikaruokalaan syömään, tilataan kunnon mättöateria ja kylkeen dieetticola.
Minä tilaan zerocolan koska se on parempaa kuin ylimakea normikokis.
No joku salaatinlehti leivän päälle. Näyttävän näköinen, mutta todella pieni määrä. Salaatilehti painaa jotain gramman, jos sitäkään ja päivässä pitäisi syödä kasviksi ainakin puoli kiloa.
Vierailija kirjoitti:
Riisikakuilla laihduttajat. Ne riisikakut ovat lähes pelkkää hiilaria. Niitä kun vetää paketillisen päivässä, niin ei tasan laihdu grammaakaan.
Rainbowin riisikakkupaketissa näköjään tosiaan melkeen 400 kilokaloria! Jopa lihottaa!
Kevytsavukkeet