Mies haluaa hamppareita ruoaksi
Tein pihvit jauhelihasta ja sämpylääkin on, mutta tulee kyllä nii köyhiä hampurilaisia että pahaa tekee.
Ei oo majoneesia, ei sulatejuustoa, ei mätitahnaa, ei kananmunaa... Ketsuppia, suolakurkkuja (joita mä en syö), oltermannia ja sipulia pelkästään.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole edes fillaria? Matkaa kauppaan on varmaan se 500m?
Matkaa kauppaan on 3km. Ja mun fillari on pöllitty. Kaikki ei asu siel kehäkolmosen sisäl mis lähin kauppa on kivenheiton pääs.
En minäkään asu siellä kehäkolmosen sisällä. Vaan noin 400km päässä siitä ja hyvä niin.
Silti minulla on kaupat ( S-market, K-supermarket ) 200 metrin päässä. Lidliin on sitten matkaa se 500 metriä. Isot marketit Prisma 5 kilometriä, Citymarket 3 kilometriä...
Ai niin ja Siwa tai tuleva k-market on 100 metrin päässä.
MInkä ihmeen takia teillä on noin vähän tavaraa jääkaapissa?
Tavallinen juusto on ihan hyvää hampparissa.
Toinen asia mikä ihmettyttää on se, että miksi et sano miehellesi, että on ihan hänen vika, että on tänään kuivat eväät?
Teillä on varmaan eri rahatkin ja mies tekee mitä lystää.
Täytyy käydä rannoilla tappamassa muutama hamppari.
Missä se mies on? Silläkään ei ole autoa? Hampurilaiset tekee vartissa.
Vierailija kirjoitti:
Tein pihvit jauhelihasta ja sämpylääkin on, mutta tulee kyllä nii köyhiä hampurilaisia että pahaa tekee.
Ei oo majoneesia, ei sulatejuustoa, ei mätitahnaa, ei kananmunaa... Ketsuppia, suolakurkkuja (joita mä en syö), oltermannia ja sipulia pelkästään.
Siis ymmärsinkö että jos sulla olis.. niin laittaisit hampurilaisen väliin mätitahnaa ja sulatejuustoa? Ihanko oikeesti laittaisit? Ja sit ois hyvää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuullota sipulirenkaat makeaksi pannulla, majoneesi syntyy sauvasekoittimella nopeasti jos löytyy öljyä ja kananmuna. Majoneesin voit maustaa vaikka chilillä tai valkosipulijauheella.
Kun ei ollut niitä munia.
Joo en muistanu. Mutta pöh, jos ei kerta voinu tuoda niin turhaan rutkuttaa miehes asiasta. Äläkä välitä näistä kirkosta. Mä teen monesti nyhjää tyhjästä hamppareita kotona kun teini tykkää, väliin mitä sattuu olemaan, ananasta, erilaisia juustoja, salaatteja. Viimeksi tein hapankaalilsta ja makkarasta kun ei muuta ollut, oli yllättävän hyvää 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole edes fillaria? Matkaa kauppaan on varmaan se 500m?
Matkaa kauppaan on 3km. Ja mun fillari on pöllitty. Kaikki ei asu siel kehäkolmosen sisäl mis lähin kauppa on kivenheiton pääs.
Minä asun kehä I:sen sisäpuolella, ja matkaa lähimpään Lidliin on yli 3 km, kävelen joka kerta, lyhyt matka. Joskus aikaisemmin oli 6 km:n matka; kävelin senkin matkan. Nytkin vielä joskus vaihtelun vuoksi. Tietty kalliimpia kauppoja on lähempänä, mutta ei niihin kannata mennä.
T. Lidl-mies.
Siis ymmärsinkö että jos sulla olis.. niin laittaisit hampurilaisen väliin mätitahnaa ja sulatejuustoa? Ihanko oikeesti laittaisit? Ja sit ois hyvää?
Ehdottaisin juoksulenkkiä kauppaan ja vaikka kävellen takasin tarvittaessa.. Eikä mee kauaa, ja sit vasta maistuuki se ruoka, ei kolme kilometriä ole pitkä matka. Varsinkaan jos vaihtoehtona on syödä oltermannilla kuorrutettuu pihviä sämpylällä ja ketsupilla...