Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko nolompaa itsetunnon nostatusta olla, kun Suomessa uutisoidaan ykkösuutisena kun Saara Aalto selvityy Britannin Talentissa kymmenen pahaan joukkoon!

Vierailija
17.10.2016 |

Kädet silmille vaan!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko nolompaa itsetunnon nostatusta olla, kuin  aloittaa taas uusi ketju Saara Aallon arvostelemisesta?

Vierailija
22/31 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On joillekin vaikea paikka, kun joku tavoittelee unelmiaan ja jopa menestyykin. Ja vaikka ei pärjäisikään, jää ainakin hienot kokemukset ja hyvä olo yrittämisestä. Ja lukeutuu jo nyt Suomen oloissa reippaasti keskitason paremmalle puolelle laulajana/artistina.

Mieluummin olisin Saara, kuin av:lla häntä kotisohvalta käsin parjaava av-mamma, hapan ilme naamalla, suupielet katkeruudesta alaspäin. "Kun lesbo ja sitä ja tätä, ja vois kiinteyttää takapuolta, ja voi että kun mä nyt yritän tässä itseäni pönkittää, saankohan paljonkin ylänuolia"???

kokemuksena varmasti huikea vaikka ei pärjäisikään. Yleensä sitä harmittelee enemmän niitä asioita, joita ei tullut tehdyksi tai yrittäneeksi kuin niitä joita tuli tehdyksi.

Ei ole ainakaan multa pois jos Saara pärjää. Pitkälle jo päässyt ja varmasti oppinut paljon ja oppii joka kerta lisää.

:) Ja kun se just on kehittymässä. Esim. Paula Koivuniemi on mun mielestä melkein parhaimmillaan tällä hetkellä, ja moni muu pitkän linjan tyyppi. Tunteisiin tulee syvyys  eletyn elämän kautta. Ja sen kun saa välittymään, niin se on se juttu. Ääntä kyllä löytyy ja (näin entisenä kuorolaisena) pidän häntä musikaalisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä maailmassa, jossa uutiset nykyään ovat lähes yksinomaan pahoja, niin se, että joku toteuttaa unelmaansa ja menestyy on ihanaa. Kateus on kumma juttu. Kun voisi iloita ja kannustaa, niin valtaosa suomalaisista mollaa. En ymmärrä, mitä muuta se on kuin kateutta. Luetko saara aaltoa mielummin uutisia, joissa joku tappoi tappoi jonkun. Sitähän se iltapäivälehtien top-luetuimmat yleensä on. Sitä ihmiset haluatvat lukea. Miksi? Siksikö että jollain menee sittenkin.huonommin kuin mulla.

Vierailija
24/31 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko nolompaa itsetunnon nostatusta olla, kuin  aloittaa taas uusi ketju Saara Aallon arvostelemisesta?

Pohjanoteeraus. Tekisi mieli huutaa porvoolaista, mutta kun ei pysty, niin pahasti on jollain ottanut herkkyyskeskukseen.

Vierailija
25/31 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
26/31 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jo kuullut tämän viimeisimmän esityksen:

Yleisö taputtaa kädet ylhäällä seisaaltaan. Lähetyksen jälkeisen X Factorin juontaja kehui moneen kertaan.

Vierailija
27/31 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla itellä on vaan niin myötähäpeä tuota katsoessa. Eikö oikeasti ihmiset hoksaa kuinka se laulu on ihan epävireistä, karjuntaa tai ylidramaattista edes takaisin vänkyttelyä äänellä joka muistuttaa jotain jodlauksen ja kissan maukunan väliltä. Saaran ääneen sopii just nuo prinsessa kappaleet, jotka lauletaan korkealta, mutta tuo poppi on ihan shaibaa D: Tosin let it go:kin piti vetää jollain ihme björk wannabe slooooooow ass tempolla.

kertoisitko millä meriiteillä väitätä tuolaista?

Klassisen musiikin parissa olen työskennellyt monta vuotta. Olen tuota miettinytkin, että jos kaikki Saaraan sävelet uppoaa kuulijaan, niin onkohan siinä jotain sävelkorvaongelmaa. Lisäksi olen huomannut turtumisen tuohon, kun soittaa uudestaan ja uudestaan esim. parhaan vedon sian chandellierin niin virheitä ei enää hoksaa. Kyllä sitä normaali säveökorva huomaa tuollaiset helposti. Vertaa vaikka nicole-tuomarin dont cry for me argentina vetoa ja saat kuvan minkälaista on oikeasti sävelessä pysyminen.

Vierailija
28/31 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla itellä on vaan niin myötähäpeä tuota katsoessa. Eikö oikeasti ihmiset hoksaa kuinka se laulu on ihan epävireistä, karjuntaa tai ylidramaattista edes takaisin vänkyttelyä äänellä joka muistuttaa jotain jodlauksen ja kissan maukunan väliltä. Saaran ääneen sopii just nuo prinsessa kappaleet, jotka lauletaan korkealta, mutta tuo poppi on ihan shaibaa D: Tosin let it go:kin piti vetää jollain ihme björk wannabe slooooooow ass tempolla.

pstpst.. se hakee sitä persoonallisuutta..

Vierailija
29/31 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kertoisitko millä meriiteillä väitätä tuolaista?

aika monen ammattimuusikon olen kuullut sanovan samaa, ei ehkä noin värikkäästi tosin ;)

Vierailija
30/31 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko taas niitä lahjakkuuksia, joiden lahjakkuus on enemmän perseenkeikuttamista kuin musikaalista lahjakkuutta?

Vierailija
31/31 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on kateellisten luvattu maa !

Hankkikaa oma elämä ja omia harrastuksia jos ei ole muuta tekemistä kuin dissata toisten elämää. Yksikään teistä ei muuten pärjäisi noilla markkinoilla.