Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei kannata erota kun ei saisi hyvää miestä

Vierailija
17.10.2016 |

Kun on ruma, läski ja vanha. Miten muut?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ollut kuin psykoosissa aikaisemmin. Nyt olen hereillä, täynnä virtaa ja korjaan virheeni.

Anteeksi aikaisemmista ajoista, olen ollut lopen uupunut.

Sitä miestä ei enään ole, nyt koittaa uusi aikakausi jossa Sinä ja lapset olette maailmani keskipiste. Muu on turhaa ruikutusta, ymmärrän sen nyt.

Rakas.

Että mitä? Taitaa olla vieläkin psykoosi päällä.

Vierailija
22/25 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ja kun otan akasta eron, niin en naisiin enään sekaannu. Elelen lopun ikääni tyytyväisenä itsekseni.

t.valkoinenheteromies

Näinhän sitä luulis ja monesti meneekin näin, mutta kyllä se yksinäisyys alkaa tuntua ikävältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yleensä kyllä erotaan siksi että vanhassa liitossa on mahdotonta elää, ei kannattavuussyistä. Tähtäimenä ottaa oma elämä haltuun ja selvitä erosta. Sitten sen näkee mitä elämä eteen tuo. Mut joo jos on vaan tarkoitus roikkua jossakin miehessä niin kyllä siihen käy kuka vaan, se nyxäkin. Ero tarkoittaa yleensä kasvua ja vastuun ottamista omaasta elämästä. Vaativa ja iso prokkis

Vierailija
24/25 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata ottaa naista, kun kävis kalliiks. Paljon paremmin riittää rahat, kun ei tarvii maksaa naisenkin maksuja.

Samoin ajattelen miehistä. Pysytään sitten erillään molemmat rahojemme kanssa...

Vierailija
25/25 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ymmärtänyt tuollaista epätoivoista roikkumista. Miehenne ovat varmaan samaa lajia, koska en todellakaan ymmärrä, mitä he teissä näkevät.