siis mistä täällä saa keskustella?
Mitä pahaa oli mun läskileiri kysymyksessä? oikeesti. En pilkannut siinä ketään ja kommentit oli ainaki siihen asti kun KERKESIN lukemaan niin ihan asiallisia. Vituttaa tälläi touhu.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin kansanedustaja, ehdottaisin Suomeen läskileirejä. Siellä olisi vartiat, personal trainerit, lääkärit ja psykologit. Aamu alkaisi yhdeksältä, lenkkeilyä, lihaskuntoa, kahvakuulaa, bodypumpia, pyöräilyä, uintia... Ruoka-ajat säännölliset ja ruoka kasvis- ja protiinipainoitteista. Läskileiriltä LL ei pääsisi pois ennen kuin BMI olisi normaalin rajoissa tai korkeintaan lievästi ylipainoinen.
Mä osallistuisin heti! Pait tarvitsin sit kyllä myös tukea normaalin elämän jatkamiseen leirin jälkeen. Mutta toi olis tosi hyvä juttu. T. BMI 42, liian "laiha" todelliseen apuun painonpudotuksessa (monta kertaa olen yrittä nyt hakea apua, mutta aina vaan vähätellään ongelmaa)
Vierailija kirjoitti:
Äsken luin mielenkiintoista ketjua siitä, miten joku voi harrastaa seksiä tuntemattoman kanssa. Itse en ole koskaan tehnyt niin ja olen ikäluokassani harvinaisuus. Pim - poistettu!
Sama! Ihmettelen vaan, miksi poistettiin. Ehdin sivun lukea, ja sitten katos. Mitähän siinä sitten oli?
Vierailija kirjoitti:
Mä kanssa ihmettelen. Mikä siinä läskileirissä oli niin paha? Ja kyllä, voisin osallistua ☺
Ja mitä pahaa oli tuossa "miten kukaan uskaltaa lähteä panemaan ventovierasta" tjsp ketjussa? Just olin saanut pitkästi kirjoitettua syitä omalle toiminnalleni ja hups vaan, koko ketju katoaa. MIKSI?!
Joo mun tekemä keskustelu poistettiin kans kun kysyin että tunteeks kukaan oikeesti niitä juomukondomien juomuja.. en ymmärrä mitä väärää siinä oli!?
Vierailija kirjoitti:
Tauskista saa ilmeisesti keskustella.
Siinä on just kasa ketjuja, tai oikeastaan pelkkiä otsikoita, jotka joutaisi siivota ihan heti pois. Samoin ne erikoismerkkihässäkät, mutta ei, nämä istuu kuin p*ska junttilan tuvan seinässä päivästä toiseen ja asiallista keskustelua sisältävät ketjut poistetaan. Mikä tämän keskustelupalstan idea oikein on, kun keskustella täällä ei saa?
Äsken luin mielenkiintoista ketjua siitä, miten joku voi harrastaa seksiä tuntemattoman kanssa. Itse en ole koskaan tehnyt niin ja olen ikäluokassani harvinaisuus. Pim - poistettu!