Nicole Scherzinger on ihan tajuttoman kaunis
Näitä X Factor UK -klippejä katsoessa huomannut. Ihan kuin joku jumalatar. Hän ei edes ikäänny, on 38-vuotias nyt! Paljon upeampi livenä kuin kuvissa, vaikkei niissäkään mitään vikaa ole. Pikkuinen woman crush mulla häneen, olen itse siis 20-vuotias nainen. :D
Kommentit (72)
Katoin itekki samaa, et tajuttoman hyvännäkönen! En ois uskonu ikänsä olevan lähellä 40! 🙀
Nii on. Niin kaunis tumma nainen. Lewis saa laatunaista :D
Nicole Shitsinger ei tosin ole musiikillisesti kovin menestynyt.
Mun mielestä tosi muovisen näköinen. Tykkään luonnollisemman näköisistä ihmisistä.
Eikä ole. Liian vahvat piirteet, sopii miehelle paremmin.
M35
Todella gasellimainen, upea rotunainen. Ammatitanssija kaiken lisäksi.
Mitä mieltä muuten lesbo ja bi-naiset ovat täällä Scherzysta ?
Käynyt kyllä nenäleikkauksessa, huulia ja rintoja täytetty.
Googlatkaa aikaisempia kuvia, on ihan eri ihminen.
Cheryl Cole pesee hänet kuusnolla jos noista tuomareista puhutaan ja jos vaan naisista yleensä niin Melania Trump pesee noilla molemmilla lattiaa.
Joo ei! Jotenkin kolhon oloinen. Samallainen "kaunotar" kun Beyonce ettei voi kun ihmetellä että makuja todella on monia ja kauneus on katsojan silmässä.
Nicole on myös mun woman crush, koska hänellä on upean ulkonäön lisäksi ihana huumorintaju ja osaa nauraa myös itselleen. Sen lisäksi että on oikeasti törkeän hyvä laulaja, on myös hyväntekijä ja auttaa muita aloittelevia artisteja urallaan. Oletteko nähneet Nicolen Britney Spears-imitaation? :D
On myös ihan jumalaisen kaunis.
Siksi aina huvittaa kun jos et tykkää jostain Maisa Torpasta, olet kateellinen suominainen, koska joidenkin ihmisten on vaan vaikea käsittää, että pelkkä ulkonäkö ei aiheuta kateutta muissa naisissa. :D
Mutta Nicolelle varmasti moni onkin kateellinen, koska se on niin täydellinen. Itse vaan ihailen ja odotan eniten X-Factoryssä hänen kommenttejaan.
"Jaaaaaaaz". ;)
Vierailija kirjoitti:
Käynyt kyllä nenäleikkauksessa, huulia ja rintoja täytetty.
Googlatkaa aikaisempia kuvia, on ihan eri ihminen.
Tota...entäs sitte? Tässä rupatellaan hänen ulkonäöstään nyt. Ei menneestä tai tulevasta. Vai onko kauneusleikkaukset siis tällä palstalla onnistuessaankin pahasta? Minä oon luullu että sentään vaan epäonnistunneita morkataan.
En tiedä Nicole S:stä juuri muuta kuin pari biisiä ja sen, että on Havaijilta. Katselin Wikipediaa uteliaisuuttani ja sain tietää, että hänen isänsä on filippiiniläistä syntyperää ja äitinsä Havaijin alkuperäisväestöä, ja äidillä on myös ukrainalaisia sukujuuria. Mielenkiintoista.
Mielestäni toinen upea n. 40-vuotias nainen on Michelle Hunziker.
Vierailija kirjoitti:
Siksi aina huvittaa kun jos et tykkää jostain Maisa Torpasta, olet kateellinen suominainen, koska joidenkin ihmisten on vaan vaikea käsittää, että pelkkä ulkonäkö ei aiheuta kateutta muissa naisissa. :D
Mutta Nicolelle varmasti moni onkin kateellinen, koska se on niin täydellinen. Itse vaan ihailen ja odotan eniten X-Factoryssä hänen kommenttejaan.
"Jaaaaaaaz". ;)
Naurattaa, kun Maisa heittää tuon kateus-kortin. MISTÄ hänelle pitäisi olla kateellinen? Tissit saa jokainen bTallinnasta, samoin posliinikuoret hampaisiin ja huulitäytteet. Hiustenpidennyksistä, tatuoiduista kulmista puhumattakaan, botoxista ... tms. Eli mitä jää jäljelle. Ei yhtään mitään kadettivaa. Paitsi jos tykkää olla elätti, niin siitä sitten.
Noicole on upea ja lahjakas, ja tehnytkin urallaan jotain.
Totta! :) Jonkun aikasemmin mainitsema Cheryl Cole on kyllä myös kaunis.
Niin on, ihan mielettömän upea!