Nicole Scherzinger on ihan tajuttoman kaunis
Näitä X Factor UK -klippejä katsoessa huomannut. Ihan kuin joku jumalatar. Hän ei edes ikäänny, on 38-vuotias nyt! Paljon upeampi livenä kuin kuvissa, vaikkei niissäkään mitään vikaa ole. Pikkuinen woman crush mulla häneen, olen itse siis 20-vuotias nainen. :D
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä muuten lesbo ja bi-naiset ovat täällä Scherzysta ?
Samaa mieltä kuin ap. Upea, seksikäs, ihana! Varmaan menisin ihan lukkoon, jos tuollainen nainen tulisi juttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi aina huvittaa kun jos et tykkää jostain Maisa Torpasta, olet kateellinen suominainen, koska joidenkin ihmisten on vaan vaikea käsittää, että pelkkä ulkonäkö ei aiheuta kateutta muissa naisissa. :D
Mutta Nicolelle varmasti moni onkin kateellinen, koska se on niin täydellinen. Itse vaan ihailen ja odotan eniten X-Factoryssä hänen kommenttejaan.
"Jaaaaaaaz". ;)
Naurattaa, kun Maisa heittää tuon kateus-kortin. MISTÄ hänelle pitäisi olla kateellinen? Tissit saa jokainen bTallinnasta, samoin posliinikuoret hampaisiin ja huulitäytteet. Hiustenpidennyksistä, tatuoiduista kulmista puhumattakaan, botoxista ... tms. Eli mitä jää jäljelle. Ei yhtään mitään kadettivaa. Paitsi jos tykkää olla elätti, niin siitä sitten.
Noicole on upea ja lahjakas, ja tehnytkin urallaan jotain.
Juuri näin. Miksi olla kateellinen ulkomuodosta, joka on kaupan hyllylltä? Jokainen voi tahtoessaan ostaa lisäkkeitä, implantteja ja täytteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi aina huvittaa kun jos et tykkää jostain Maisa Torpasta, olet kateellinen suominainen, koska joidenkin ihmisten on vaan vaikea käsittää, että pelkkä ulkonäkö ei aiheuta kateutta muissa naisissa. :D
Mutta Nicolelle varmasti moni onkin kateellinen, koska se on niin täydellinen. Itse vaan ihailen ja odotan eniten X-Factoryssä hänen kommenttejaan.
"Jaaaaaaaz". ;)
Naurattaa, kun Maisa heittää tuon kateus-kortin. MISTÄ hänelle pitäisi olla kateellinen? Tissit saa jokainen bTallinnasta, samoin posliinikuoret hampaisiin ja huulitäytteet. Hiustenpidennyksistä, tatuoiduista kulmista puhumattakaan, botoxista ... tms. Eli mitä jää jäljelle. Ei yhtään mitään kadettivaa. Paitsi jos tykkää olla elätti, niin siitä sitten.
Maisa näyttää trashyltä ja Nicole on toki upea, mutta en nyt alkaisi kehumaan Nicolea siitä kuinka on luonnonkaunis. Sehän on käynyt nenäleikkauksessa, kasvoissakin varmaan jonkun verran botoxia ja täytettä huulissa. Ja sitten silikonirinnat. Toki hänellä on tyylitajua eikä näytä halvalta, mutta onhan Nicole myös rikkaampi kuin Maisa,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jaaaaaaaz". ;)
Maisa näyttää trashyltä ja Nicole on toki upea, mutta en nyt alkaisi kehumaan Nicolea siitä kuinka on luonnonkaunis. Sehän on käynyt nenäleikkauksessa, kasvoissakin varmaan jonkun verran botoxia ja täytettä huulissa. Ja sitten silikonirinnat. Toki hänellä on tyylitajua eikä näytä halvalta, mutta onhan Nicole myös rikkaampi kuin Maisa,
Nicolen muokkaukset on tehty hyvällä maulla. Ne eivät pomppaa liikaa silmille ja niihin ei kiinnitä samalla lailla huomiota kuin vaikkapa Maisan härpäkkeisiin.
Vierailija kirjoitti:
Seksikäs nainen mutta aivan liian lyhyt ollakseen mikään kaunotar.
Lyhyt? Vähän alle 170cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt? Vähän alle 170cm.
Useimpien sivustojen mukaan 165cm ja yleensä julkkikset pyöristää noita pituuksiaan vielä pari senttiä ylöspäin. Ei tosiaan näytä lähelle 170 senttiseltä edes 157cm Sharon Osbournen vierellä vaikka käyttää todella korkeita korkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt? Vähän alle 170cm.
Useimpien sivustojen mukaan 165cm ja yleensä julkkikset pyöristää noita pituuksiaan vielä pari senttiä ylöspäin. Ei tosiaan näytä lähelle 170 senttiseltä edes 157cm Sharon Osbournen vierellä vaikka käyttää todella korkeita korkoja.
No tuota. Simon Cowell on 173 ja on tätä korkokengillä puoli päätä pidempi. Katso vaikka X Factori-klippejä jossa tuomarit ovat lavalla! Ja Sharonia nyt on kaksi päätä pidempi, ja onhan Sharonillakin korot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt? Vähän alle 170cm.
No tuota. Simon Cowell on 173 ja on tätä korkokengillä puoli päätä pidempi. Katso vaikka X Factori-klippejä jossa tuomarit ovat lavalla! Ja Sharonia nyt on kaksi päätä pidempi, ja onhan Sharonillakin korot.
Kaksi päätä pidempi? Ei nyt sentään. Sharon on varmaan nykyään 64-vuotiaana jo hieman lyhyempi kuin nuorempi pituus 157cm.
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/11/23/article-2512461-199A11CB00000…
Nicole on 167cm veikkaisin. Näyttävä nainen joka tapauksessa!
Vierailija kirjoitti:
Aika miehekkäät piirteet. Saara on ehdottomasti Nicolea kauniimpi!
Ovat hyvin eri tavalla kauniit, ja jos Saara kävisi erilaisissa leikkauksissa niin oliis varmaan yhtä näde kun Nici :)
Totta, on kyllä todella kaunis. Ei ihme että Matt Terry on siihen ihan lääpällään
Vierailija kirjoitti:
Näitä X Factor UK -klippejä katsoessa huomannut. Ihan kuin joku jumalatar. Hän ei edes ikäänny, on 38-vuotias nyt! Paljon upeampi livenä kuin kuvissa, vaikkei niissäkään mitään vikaa ole. Pikkuinen woman crush mulla häneen, olen itse siis 20-vuotias nainen. :D
https://lh6.googleusercontent.com/-fEX0eP5Qu_8/AAAAAAAAAAI/AAAAAAAAIR4/…
Googlen ensimmäinen kuva.
Nicole on aivan mielettömän upea, olkoonkin käynyt sitten kirurgin veitsen alla. Myös minun woman crush! Oikeastaan ainoa nainen, joka aiheuttaa todellisen wow-efektin näin heterona :D
Vierailija kirjoitti:
Aika miehekkäät piirteet. Saara on ehdottomasti Nicolea kauniimpi!
Nyt taisit sekottaa nimet. Saaralla on kyllä Nicolea miehekkäämmät piirteet
Vierailija kirjoitti:
Totta, on kyllä todella kaunis. Ei ihme että Matt Terry on siihen ihan lääpällään
Itse olen huomannut ihan sama. on poju ihan selkeästi ihastunu. Mutta eipä se mikään ihme, on Nicole niin kaunis
Vierailija kirjoitti:
Minäkin huomasin saman, vaikka Nicole on kyllä ihan eri liigassaa ulkonäön perusteella. Kyllä se vaan on kaunis nainen.
Ihan kaunis on, muttei sytytä erityisemmin, kuvissa liian meikatun ja muokatun köinen, naturellimpana varmasti parempi. Ei kuitenkaan mun makuun mikään "uuh aah"