Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yövyin sitten Tampereella hotellissa, jossa kummitteli (enkä omaa mielisairaushistoriaa)

säikähdys..
16.10.2016 |

Tiedän, että suurin osa teistä nauraa siellä, mutta minua ei hirveästi naurattanut. En ole koskaan ennen kokenut mitään vastaavaa.

Olin yötä vanhassa (uudelleen kunnostetussa ja avatussa) hotellissa. Nukahdin illalla normaalisti kuten aina, mutta pian nukahtamisen jälkeen miesääni sanoi vihaisesti korvaan jotain, johon heräsin. Säpsähdin ylös ja laitoin valot päälle. Seuraavaksi heräsin outoon paukkeeseen, joka sekin loppui heti valot sytytettyäni. Toisena yönä sama kuvio. En ole hullu, enkä tasapainoton vaan ihan normaali perheenäiti, joka ei ikinä ole uskonut yliluonnolliseen.

Vieläkin aika "freak out" fiilis...

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä hotellissa yövyit?

Vierailija
2/38 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi tapahtu sun unessa. Joskus voi unta nähdä kun on jo tavallaan puoliks hereillä. Eli tiedostat olevasi hereillä, mutta silti näet unta samaan aikaan, vaikea kuvailla. Etkö ole koskaan sellaista sit kokenu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grand hotel Tammer?

Vierailija
4/38 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hotelli kyseessä?

Vierailija
5/38 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä hotellissa yövyit?

Vanha Holiday Inn, nykyinen Lapland Hotels.

Vierailija
6/38 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, missä hotellissa. Kiinnostaa, kyllä täysin tasapainoinen ihminen voi nähdä ja kuulla tapahtumia, joita ei voi selittää järjellä. Näistä ei vain uskalleta puhua ääneen.

Vierailija
7/38 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta on kys. hotelliin yleisöryntäys, jos ap vain paljastaa nimen :D tosin suuttuisin kyllä jos haamu alkaisi kiusata nukkuvia lapsiani...

Vierailija
8/38 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi tapahtu sun unessa. Joskus voi unta nähdä kun on jo tavallaan puoliks hereillä. Eli tiedostat olevasi hereillä, mutta silti näet unta samaan aikaan, vaikea kuvailla. Etkö ole koskaan sellaista sit kokenu?

Erotan kyllä unen ja valveen ja tiedän mitä tarkoitat sillä kun "uni jää päälle". Tästä ei kuitenkaan nyt ollut kyse. Tunnistan unen ja valveen rajamaaston. Olin TÄYSIN hereillä pimeässä huoneessa, kun outo jumputus/jyske kuului ja kun sytytin valot, se loppui kuin seinään. Tämä tapahtui 2-3krt kumpanakin yönä. Todella kuvottavaa. Miesääni oli niin luja ja selkeä, että säpsähdin hereille. Se ei tuntunut ollenkaan unelta. 

Vierailija
9/38 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullut yleensä sanovat "en ole hullu tai tasapainoton". Tuttua kauraa. Käyhän psykan polilla jooko :)

Vierailija
10/38 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole kivaa 😔 Oli varmaan tosi inhottavaa.

Pimeyden voimat ovat todellisia. Kun sanoo Jeesus Kristus, pimeyden voimat väistyy, koska Herramme on voittanut synnin ja kuoleman.

Vierailija
11/38 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, missä hotellissa. Kiinnostaa, kyllä täysin tasapainoinen ihminen voi nähdä ja kuulla tapahtumia, joita ei voi selittää järjellä. Näistä ei vain uskalleta puhua ääneen.

No, täysin järkevät ihmiset (suomalaiset artistit) ovat yksi toisensa jälkeen tunnustaneet kokeneensa jotakin vastaavaa kummittelua siellä Vain Elämää filmatisoinneissa yöpyessään siinä hotellissa (en nyt muista nimeä). Tästä voi googletella lisää, löytyy vaikka mitä.

JOTEN kyllä minä tavallaan tiedän, että tällaista voi tapahtua, mutta että ITSELLENI!! Se on jotain mitä en olisi tahtonut kokea.. Olin molempina aamuina lopenväsynyt kaikesta heräilystä ja pelkäämisestä. Inhottava olo :( Eikä sellaisesta oikein voi reklamoida hotellin johdolle?! 

Vierailija
12/38 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erotan kyllä unen ja valveen ja tiedän mitä tarkoitat sillä kun "uni jää päälle". Tästä ei kuitenkaan nyt ollut kyse. Tunnistan unen ja valveen rajamaaston. Olin TÄYSIN hereillä pimeässä huoneessa, kun outo jumputus/jyske kuului ja kun sytytin valot, se loppui kuin seinään. Tämä tapahtui 2-3krt kumpanakin yönä. Todella kuvottavaa. Miesääni oli niin luja ja selkeä, että säpsähdin hereille. Se ei tuntunut ollenkaan unelta. 

No niin, eli siis nukuit.

Vierailija
13/38 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä ketjuissa sitä aina yllättyy kuinka iso osa naisista on täysin pihalla tai elelee ihan harhojen kanssa. Jos joku muistaa ketjun jossa käsiteltiin vainottuja taloja... Tältäkin palstalta löytyi kymmeniä tyyppejä, jotka ihan oikeasti uskovat kummituksiin jotka vainoavat taloa.

Vierailija
14/38 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullut yleensä sanovat "en ole hullu tai tasapainoton". Tuttua kauraa. Käyhän psykan polilla jooko :)

;D voisin tietysti pistäytyä, ei kai siitä mitään haittaakaan olisi :D En vain tiedä mitä se hyödyttää, tuskin heillä mitään ghost busterseja on siellä riveissään ja toisaalta, tuskinpa saisin laitospaikkaa näillä puheilla :) 

Tiedätkö, toisaalta olisi helpompaa jos kyseessä olisi ollut joku minun mielenhäiriö..

Vierailija
15/38 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei ole kivaa 😔 Oli varmaan tosi inhottavaa.

Pimeyden voimat ovat todellisia. Kun sanoo Jeesus Kristus, pimeyden voimat väistyy, koska Herramme on voittanut synnin ja kuoleman.

Tehoaako tuo myös jossain Afrikan kolkissa tai Aasiassa missä Jessestä ei välttämättä ole edes kuultu koskaan? Vai olisiko parempi selvittää etukäteen paikalliset jumalat jos hotellissa sattuu kummiteleen? Onko pimeyden voimat hirveän tarkkoja jos ääntäminen ei ihan osu kohilleen?

Vierailija
16/38 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, arvasin aloituksesta että Lapland kun se on just aukastu kai uudestaan kunnolla. Meen siitä ohi päivittäin. On se kyllä mystistä olla tamperelainen, tästä vois brändätä jotain pyhäinpäiväkaupunkia...

Vierailija
17/38 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kai minäkin kuullut pari kertaa ääniä tyhjässä huoneessa jossa olin yksin, enkä edes ollut alkamassa nukkumaan. Ei olisi silti tullut mieleenkään luulla niitä kummitteluksi. Muuta kuin psyykeeni. :D Ja ei en ole skitsofreenikko, aistiharhat johtuivat todennäköisesti stressistä ja niitä voi esiintyä joskus psyykkisesti suhteellisen tasapainoisillakin henkilöillä.

Samoin olen saanut unihalvauksen ennen kuin tiesin mikä sellainen on, enkä luullut tulleeni riivatuksi tai muuta, vaan google selitti asian ihan järkevästi. :D

Sinuna olisin huolestunut ehkä sitten jos mukanasi olisi ollut henkilö joka myös olisi kuullut äänet eikä niille olisi löytynyt mitään lähdettä.

18/38 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko paljastaa huoneen numeron? Voisi käydä kokeilemassa joku kerta :D

Vierailija
19/38 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sulla mukana ketään, joka olisi myös kuullut nuo äänet?

Hotelleissa kuuluu välillä yhtä ja toista.

Muutama vuosi sitten olin Aulangolla perheen kanssa ja heräsin yöllä muutaman kerran siihen, että tv natisi omituisesti. Ääni loppui, kun havahduin tuijottamaan tv:n suuntaan.

Aamulla kerroin tuosta perheelleni ja he sanoivat, ettei natina tullut tv:stä, vaan sänkyni natisi, kun unissani pyörin siinä.

Eräässä toisessa hotellissa huoneemme seinän takana oli siivouskomero, josta aina öisin kuului mäiskimistä, hyppelyä ja jytinää. Mieheni sanoi, ettei hän kuullut mitään.

Tammerissa olin kerran huineessa, jonka kylppärissä oli amme. Ammeesta tuntui vaikealta päästä ylös. Mietin, onko tämä kummittelua vai nivelten jäykkyyttä.

Vierailija
20/38 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa sanoit että heräsit miesääneen ja että toisen kerran HERÄSIT paukkeeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä