Yövyin sitten Tampereella hotellissa, jossa kummitteli (enkä omaa mielisairaushistoriaa)
Tiedän, että suurin osa teistä nauraa siellä, mutta minua ei hirveästi naurattanut. En ole koskaan ennen kokenut mitään vastaavaa.
Olin yötä vanhassa (uudelleen kunnostetussa ja avatussa) hotellissa. Nukahdin illalla normaalisti kuten aina, mutta pian nukahtamisen jälkeen miesääni sanoi vihaisesti korvaan jotain, johon heräsin. Säpsähdin ylös ja laitoin valot päälle. Seuraavaksi heräsin outoon paukkeeseen, joka sekin loppui heti valot sytytettyäni. Toisena yönä sama kuvio. En ole hullu, enkä tasapainoton vaan ihan normaali perheenäiti, joka ei ikinä ole uskonut yliluonnolliseen.
Vieläkin aika "freak out" fiilis...
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Oliko sulla mukana ketään, joka olisi myös kuullut nuo äänet?
Hotelleissa kuuluu välillä yhtä ja toista.
Muutama vuosi sitten olin Aulangolla perheen kanssa ja heräsin yöllä muutaman kerran siihen, että tv natisi omituisesti. Ääni loppui, kun havahduin tuijottamaan tv:n suuntaan.
Aamulla kerroin tuosta perheelleni ja he sanoivat, ettei natina tullut tv:stä, vaan sänkyni natisi, kun unissani pyörin siinä.
Eräässä toisessa hotellissa huoneemme seinän takana oli siivouskomero, josta aina öisin kuului mäiskimistä, hyppelyä ja jytinää. Mieheni sanoi, ettei hän kuullut mitään.
Tammerissa olin kerran huineessa, jonka kylppärissä oli amme. Ammeesta tuntui vaikealta päästä ylös. Mietin, onko tämä kummittelua vai nivelten jäykkyyttä.
Valitettavasti olin yksin. Viimeisenä aamuna hississä mietin, että jos olisi pienikin mahdollisuus omasta sekoamisesta niin uskoisin mieluummin siihen.
Soitin ystävälleni, joka on joskus kokenut jotain vastaavaa ja hän totesi yksikantaan "en koskaan yövy vanhoissa hotelleissa, piste". En minäkään, en enää tämän jälkeen.
Naapurin mummolla oli tapana soitella mun ovikelloa aikaisin aamulla jonkun "hädän" vuoksi. Jossakin vaiheessa sitten aloin heräämään satunnaisesti tuollaiseen ovikellon kilahdukseen, vaikka siellä ei mitään mummoa ollutkaan oven takana. Olisin voinut tulla tekemään av:lle ketjun, että kummitus kilauttelee ovikelloa öisin, tai sitten tajuata että mieleni jotenkin herättää minut sillä äänellä....
Tutustu ap ilmiöön nimeltä unihalvaus.
Tapahtuu ihan normaaleillekin ihmisille yleensä ainakin kerran elämässä.
Miksi olet niin varma että mielesi ei tehnyt sinulle temppuja? "Hullut eivät tiedä olevansa hulluja." :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi tapahtu sun unessa. Joskus voi unta nähdä kun on jo tavallaan puoliks hereillä. Eli tiedostat olevasi hereillä, mutta silti näet unta samaan aikaan, vaikea kuvailla. Etkö ole koskaan sellaista sit kokenu?
Erotan kyllä unen ja valveen ja tiedän mitä tarkoitat sillä kun "uni jää päälle". Tästä ei kuitenkaan nyt ollut kyse. Tunnistan unen ja valveen rajamaaston. Olin TÄYSIN hereillä pimeässä huoneessa, kun outo jumputus/jyske kuului ja kun sytytin valot, se loppui kuin seinään. Tämä tapahtui 2-3krt kumpanakin yönä. Todella kuvottavaa. Miesääni oli niin luja ja selkeä, että säpsähdin hereille. Se ei tuntunut ollenkaan unelta.
Vähän epäuskottavaa et jäit sit toiseksi yöksi... Olisin itse juossut ja lujaa jo ekana yönä.
Kummittelevista paikoista tekee tutkimuksia ainakin Aavedata-ryhmä. Jos kyseisestä hotellista on eri ihmisiltä enemmänkin kummituskokemuksia, kuin tämä yksi alkuperäisen kirjoittajan kokemus, heitäkin saattaisi kiinnostaa tämä asia.
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei ole kivaa 😔 Oli varmaan tosi inhottavaa.
Pimeyden voimat ovat todellisia. Kun sanoo Jeesus Kristus, pimeyden voimat väistyy, koska Herramme on voittanut synnin ja kuoleman.
Tätä en kyllä suosittele kokeiltavaksi, koska niin ei tapahdu, ellet ole henkilökohtaisesti ottanut vastaan Jeesusta elämääsi Pelastajana ja synnistä Vapahtajana. Tee ensin tämä, niin huomaat, kuinka hyvä omatunto on paras päänalunen - viiden tähden hotellinkin tyyny jää heittämättäkin toiseksi!
Vierailija kirjoitti:
Pimeyden voimat ovat todellisia. Kun sanoo Jeesus Kristus, pimeyden voimat väistyy, koska Herramme on voittanut synnin ja kuoleman.
Tämä on muuten täysin totta. Jeesuksen nimi saa pahat henget juoksemaan kakka housussa karkuun. Kannattaa pitää mielessä.
Tampereella voit yleensäkin missä vain kuulla kovan miesäänen pääsi sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pimeyden voimat ovat todellisia. Kun sanoo Jeesus Kristus, pimeyden voimat väistyy, koska Herramme on voittanut synnin ja kuoleman.Tätä en kyllä suosittele kokeiltavaksi, koska niin ei tapahdu, ellet ole henkilökohtaisesti ottanut vastaan Jeesusta elämääsi Pelastajana ja synnistä Vapahtajana. Tee ensin tämä, niin huomaat, kuinka hyvä omatunto on paras päänalunen - viiden tähden hotellinkin tyyny jää heittämättäkin toiseksi!
Kuka sellainen mainitsee Jeesuksen nimeä hädässään, joka ei jo usko häneen? Joo, Skeuaan pojat, mutta he yrittivät itseään täynnä pullistellen ajaa pois toisessa ihmisessä olevaa pahaa henkeä. Mutta henkilö, joka sanoo: *Jeesus auta* vähän väkisinkin uskoo häneen.
Asuin joskus kesän vanhassa talossa. Olin jo sängyssä, tai sinä yönä nukuin patjalla lattialla, koska tein jotain remppahommaa sängyn paikkeilla seinässä. En ollut vielä unessa kun yhtäkkiä joku puhalsi korvaani. En nähnyt ketään. Ja sen jälkeen tämä näkymätön tapaus NAI mua. Ja tämä on tositarina, usko tai älä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi tapahtu sun unessa. Joskus voi unta nähdä kun on jo tavallaan puoliks hereillä. Eli tiedostat olevasi hereillä, mutta silti näet unta samaan aikaan, vaikea kuvailla. Etkö ole koskaan sellaista sit kokenu?
Erotan kyllä unen ja valveen ja tiedän mitä tarkoitat sillä kun "uni jää päälle". Tästä ei kuitenkaan nyt ollut kyse. Tunnistan unen ja valveen rajamaaston. Olin TÄYSIN hereillä pimeässä huoneessa, kun outo jumputus/jyske kuului ja kun sytytin valot, se loppui kuin seinään. Tämä tapahtui 2-3krt kumpanakin yönä. Todella kuvottavaa. Miesääni oli niin luja ja selkeä, että säpsähdin hereille. Se ei tuntunut ollenkaan unelta.
Aloituksessa sanoit että heräsit miesääneen ja että toisen kerran HERÄSIT paukkeeseen.
Olit siis täysin hereillä jo ennen kuin heräsit ääniin. Miten täysin hereillä olosta voi herätä?
Meillä oli outo hotelliyö Kajaanissa. Yläpuolella olevasta huoneesta kuului huonekalujen yms siirtelyä todella kovalla voimalla yöaikaan. Sitä jatkui pitkään ja oli creepy ääni. Tuntui oudolta, että ihminen niitä siirtelisi yöllä ja se nopeus. Mietin kans oliko joku kummitus yms.
Minä tunsin yksi päivä kun pussailin erään mäkihyppylegendan kanssa. Kävelin vessaan ja kömmin takaisin pehkuihin ja taas tunsin kun hänen kolmas vaimonsa nalkutti tälle mäkikotkalle kuinka on petollinen jne Ja sitten heräsin. 7 päivää oli jäänyt alitajuntaani. Tv. Avmamma
Hanki mielenterveydellistä apua tai lopeta satuilu.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli outo hotelliyö Kajaanissa. Yläpuolella olevasta huoneesta kuului huonekalujen yms siirtelyä todella kovalla voimalla yöaikaan. Sitä jatkui pitkään ja oli creepy ääni. Tuntui oudolta, että ihminen niitä siirtelisi yöllä ja se nopeus. Mietin kans oliko joku kummitus yms.
Edellisessä talossa kuului ylhäältä vintiltä tavaroiden siirtelyä sekä muita ääniä eikä siellä vintillä voinut olla ketään koska ovikin oli lukittuna.
Kyllä, heräsin miesääneen ja sen jälkeen heräsin paukkeeseen. Paukkeeseen heräsin vielä toisenkin kerran ja toisena yönä myös. Nukahdin uudelleen ja HERÄSIN. Ymmärrätkö? En valvonut koko yötä yhtäjaksoisesti vaan heräsin aina uudelleen nukahdettuani.