Minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?
Kerro myös oletko mies vai nainen ja kaduttaako.
Kommentit (66)
Olen nainen ja menetin neitsyyteni 21-vuotiaana laivalla pokatulle kännipanolle. Olin aina odottanut, että kiinnostuisin jostakusta oikeasti, mutta kun sellaista ei ollut tullut vastaan ja koin olevani häpeällisen vanha kokemattomaksi naiseksi, niin ihan päämäärätietoisesti menin ja vedin perseet ja raahasin ensimmäisen sopivan pojan hyttiini. Jälkeen päin olin ihan hämmentynyt siitä, että jostain niin tyhjänpäiväisestä asiasta pidetään hirveää haloota - fiilikseni seksin jälkeen oli luokkaa "tässäkö tämä?" :D Mutta en toki katunut asiaa, samapa tuo. En muuttunut esim. ulkoisesti mitenkään (eli älkää ihmiset stressatko sitä neitsyyttänne).
Tänään olen 37, seksikumppaneita on ollut yhteensä 7 ja rakkauksia 1.
17v ja täysin väärälle miehelle. Nykyään onnellisesti parisuhteessa ja kumppaneita yhteensä neljä. N34
20-vuotiaana ekan poikaystävän kanssa. Ei kaduta vaikka suhde kariutuikin pian ja oli jälkeenpäin ajateltuna alkujaankin huono. Jos nykyinen poikaystävä olisi ollut myös eka seksikumppani miettisin varmaan oonko jäänyt jostain paitsi. Nyt kummallakin on yks aikasempi seksikumppani ja ihan hyvä niin.
Loppukuusta täytän 26v, ja poikuus on tallessa.
26-vuotiaana ja kaduttaa. Annoin sen ihan väärälle ihmkselle. Olen nyt 27-v nainen.
18 vuotiaana ja olen nainen. Pari vuosikymmentä tapahtuneen jälkeen voi sanoa että ei kaduta mutta paremminkin olisi voinut valita... :)